Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fiorino cam rüzgarliği
yenikışla66 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 785
Mesajlar: 15
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 15
Kayıt Tarihi: 19-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
RE: fiorino cam rüzgarliği

rüzgarlık fitil içine takılınca cam yukarıya bazen tam oturmuyor , orjinalini bozuyor ve zamanla bazen aracı yıkarken içeriye su sızması yapma tehlikesi var eski aracımda fitil içine takılıydı camın kapanmasında zorluk çıkartıyor ve içeriye yıkamada su sızdırıyor leke yapıyordu...
06-06-2011, Saat:23:59
Cevapla
gökhanyıldırım Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1152
Mesajlar: 79
Nereden: 11 Bilecik
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 79
Kayıt Tarihi: 28-05-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#12
RE: fiorino cam rüzgarliği
yapıştırmada pek hoş durmuyo sanki ya
Ay Lav may kay W00t
[Resim: 6675Fotograf004667.jpg]
07-06-2011, Saat:00:15
Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#13
RE: fiorino cam rüzgarliği
wala arkdaşlar içten sıkıntı oluyomuş cam kapanmıyo gibisinden bilmiyorum dıştan oldu bisimki öyLe fiyatı 35 tl
resimdeki bundan iyisi nerden olsun gayet güzel kardeş wala senn zevkin o bakışın gerçi bilmiyorum
41 uu 940
(Son Düzenleme: 07-06-2011, Saat:00:27, Düzenleyen: bariscan.)
07-06-2011, Saat:00:26
Cevapla
samet_tepeli Çevrimdışı
200
fioo..
Üye
Uye No: 1174
Mesajlar: 5
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 30-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
RE: fiorino cam rüzgarliği
fitil içerisine takılınca camın oturmaması veya içeriye su alması tamamen takan yerin işçiliğine ve kullandıkları sabitleme klipslerine bağlı diye düşünüyorum ben. Ben fitil içine 40tl ye taktırdım 3-4 ay oldu gayette memnunum ne su sızdırıyor ne de cam kapanırken bi sorun oluyor. Ama bi kaç arkadaşımdan cam sonuna kadar kapanıp sonradan tekrar geri açıldığını falan duymuştum. oda klipslerin tam yerine oturtulmamasından kaynaklanıyor bence.
Şampiyonn 16 K 3057...Thumbup1
(Son Düzenleme: 14-06-2011, Saat:15:24, Düzenleyen: samet_tepeli.)
14-06-2011, Saat:03:53
www Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#15
RE: fiorino cam rüzgarliği
yanı sende haklısın..
41 uu 940
14-06-2011, Saat:09:57
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#16
RE: fiorino cam rüzgarliği
bende bazen cam kapatmada tık diye bir ses veriyor ama su sızması hiç olmadı. genel olarak memnunum
15-06-2011, Saat:13:42
Cevapla
alper10800 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1308
Mesajlar: 34
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 17-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
RE: fiorino cam rüzgarliği
10 gun once fiorino aldım beyaz renk ve bugun buraya uye oldum az oncede hepsiburadadan cam ruzgarlıgı paçalık koku app plaka siparişini verdım haftasonu Allah nasip ederse renkli cam ve alt basamka taktırıcam çok sade modifiyele resmimi paylasşırım
cam ruzgarlıgını automix yeni model ini aldım arkadaşın dediği gibi sanırım aşarı doğru iniyor
17-06-2011, Saat:11:34
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#18
RE: fiorino cam rüzgarliği
hayırlı olsun kardeşim. işlemleri yaptıktan sonra fotosunu bizimle paylaşırsın smile
17-06-2011, Saat:20:10
Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#19
RE: fiorino cam rüzgarliği
hayırlı olsun kardeş merakla fotonu beklyıoruz yenı bi fifismile
41 uu 940
18-06-2011, Saat:09:54
Cevapla
balkes Çevrimdışı
200
Beyaz.
Üye
Uye No: 931
Mesajlar: 63
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı: 2012
Aracı: BİPPER
Yorumları: 63
Kayıt Tarihi: 24-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#20
Cvp: fiorino cam rüzgarliği
kullan abi kullan.güzellik detayda gizlidir wink


10-02-2012, Saat:20:54
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino'nuzda ChipTuning Yazılım Var mı? fiorino51 21 43,760 23-01-2021, Saat:11:46
Son Yorum: Janmaat
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,619 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  [Soru] Fiorino Difizör İçin Fikir Verebilir misiniz ? FornaX 2 6,361 29-08-2017, Saat:12:11
Son Yorum: FornaX
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,846 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Önemli] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 4,271 27-07-2016, Saat:23:35
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi