Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
34GUK35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1388
Mesajlar: 12
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 28-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM

merhaba arkadaşlar bugun bir fiorino aldım ama temmuz ayında teslim alıcam vergiden yırtmak için smile 1.3 multijet 75 hp emotion modeli yanlız biraz kafama takıldı 1.3 75 yerine 95 hp mi? almalıydım yakıt ve performans konusunda ayrıca blue me eklemelimiyim ruhsat işlerim 1 temmuz cuma başlayacak tavsiyeleriniz ne olur henuz daha ruhsat çıkmamışken değiştirmelimiyim ve ayrıca donanım ve teknik özl. ne eklemeliyim saygılar....
28-06-2011, Saat:05:12
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#2
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
Merhaba Benim kendi düşüncem ben suan almış olsaydım kesinlikle 95 bg alırdım Blue Me işinize lazımsa gerekliyse kişi meselesi yani Tamamen
28-06-2011, Saat:09:04
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#3
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
Dün itabariyle vodafone yada digiturk kampnyası olduğunu digiturk kampnayası ile 75 hp lik emotion için metalik plaka temmuz bandrolu sigorta dahil 30000 tl fiyat aldık. Aksaray Nevşehir bayisinden. 75 Hp yeter paran varsa 95 hp al.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
28-06-2011, Saat:09:08
www Cevapla
guro Çevrimdışı
200
Gürol
Üye
Uye No: 195
Mesajlar: 183
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 183
Kayıt Tarihi: 17-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
75hp gayet memnunum e tabi 95lik olursada ballı kaymak olursmile
2012 Fiorino Emotion.
28-06-2011, Saat:13:33
Cevapla
serdar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 662
Mesajlar: 55
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 20-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
eğer bastığım zaman kaçsın istiyorssan performansı seviyorsan 95lik al.ama benim hızla işim olamaz dersen 75lik yeter.ben olsam 95lik alırdım çünkü performansı seviyorum.karar senin
28-06-2011, Saat:18:12
Cevapla
34GUK35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1388
Mesajlar: 12
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 28-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
bende şu an yeni kasa ford focus var full+full üzerinde 3 ayrı tuning yazılım vs. oynadım aracla birazda performans acısında bineceğim bir aracım var ticari amaclı kullanacağım ayrıca arkadaşın yazısını okudum bende vodafone red üyesiyim %5 vodafone indirimi aldım oda ballı kaymak oldu ilginiz ve alakanıza teşekkür ederim bugun aradım son güncellemeyi yaptım 1.3 MULTİJET 75 HP EMOTİONS DA karar kıldım onayladım....
28-06-2011, Saat:18:59
Cevapla
34GUK35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1388
Mesajlar: 12
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 28-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
birde arkadaşlar far ampul kodları farlar H4 sisler H1 doğrumudur?
(28-06-2011, Saat:23:29)TRUCKER yazdı: Bence 95 HP al sen permormansi seviyorsun. 75 HP tuningle en fazla 94 HP olabiliyor fakat 95 HP tuning ile 110 HP yaparsin. Sonucta önemli olan isini görecek bir FIORINO ise 75 HP rahatlikla senin isini görür. Tabiki karar senin, bence test sürüsü yapma sansin varsa her iki aracida bir denemekte fayda var.
evet performansı seviyorum ama bu arac ile ticari iş yapacağım dediğim gibi hususi özel aracım var o konuda bir sıkıntım yok o maksatla 75 hp için okeyledim. İlgi, alaka, öneri,fikir ve yardımlarınızdan dolayı da teşekkür ederim.....

(Son Düzenleme: 29-06-2011, Saat:13:41, Düzenleyen: 34GUK35.)
29-06-2011, Saat:13:39
Cevapla
kerim Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 19
Mesajlar: 12
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 27-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
(28-06-2011, Saat:09:08)Admin yazdı: Dün itabariyle vodafone yada digiturk kampnyası olduğunu digiturk kampnayası ile 75 hp lik emotion için metalik plaka temmuz bandrolu sigorta dahil 30000 tl fiyat aldık. Aksaray Nevşehir bayisinden. 75 Hp yeter paran varsa 95 hp al.

digiturk kampanyası dediğiniz müşteriye özel mi?
30-06-2011, Saat:12:47
Cevapla
zorduc Çevrimdışı
200
21 DC 854
Üye
Uye No: 303
Mesajlar: 36
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 29-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
sakın hiç durmadan o dediklerini yap 95 hp ve blu me mutlaka bunu al inan çok pişman olursun ben almadım şimdi çok pişmanım sen o hataya düşme 95 hp ve blu me mutlaka olmalı
30-06-2011, Saat:23:13
Cevapla
34GUK35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1388
Mesajlar: 12
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 28-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: FİKİR VE ÖNERİ BEKLİYORUM
ben ticari olarak kullanacağım için arac her ay 12000 km yol yapıor ayrıca şoförde çalışacak o yuzden aracın teslimatı konusunda beklemek gibi bir lüxüm olmuyor ben bayii ile görüştüm blue me ile arac sipariş üzerine opsiyonel olduğu için zaman alıyor dediğim gibi benim normalde hususi kendime özel bir focusum var o aracım zaten full+full oyuzden bu aracı bu secenekte karar kılarak aldım. dediğiniz gibi normalde de kullancağım bir arac olsa idi haklısınız farklı opsiyonel secenekleri alırsan 1 defa al tam olsun mantığıyla hareket ederdim. konuya iştirak eden aarkadaşlara tekrar tekrar teşekkür ederim
01-07-2011, Saat:15:11
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Derin çizikler için öneri white fiocu 1 4,165 10-06-2015, Saat:17:14
Son Yorum: DARLO
  [Soru] öneri ve yorum bekliyorum atr35 5 5,860 01-03-2015, Saat:01:07
Son Yorum: RaneZ
  Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi skoymen 13 12,209 06-02-2013, Saat:00:40
Son Yorum: TURUNCU 16
  [Önemli] 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum.. baba63 13 11,383 26-09-2012, Saat:01:16
Son Yorum: baba63
  [Bilgi] lastik öneri ? boolat 12 12,837 24-02-2012, Saat:21:43
Son Yorum: boolat

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi