Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Motordan gelen ses ?
cominika Çevrimdışı
200
profesyonel
Üye
Uye No: 743
Mesajlar: 5
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 05-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Motordan gelen ses ?

herkese merhabalar bende 2010 fiorino emo otom var motorunden şıkırtılı sesler geliyor sanki zincir sesi gibi avans sesinede benziyor sübaplardada şüpeleniyorum acaba sizin ararçlarınızdada olan varmı veya sorunun ne olduğunu bilen varmı yardımcı olursanız sevinirim kaçtane servise gittiysem sesi duymamakta ısrar ediyolar
(Son Düzenleme: 15-08-2011, Saat:00:27, Düzenleyen: Admin.)
14-08-2011, Saat:17:58
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#2
RE: Motordan gelen ses ?
Ayni model ve otm benimde aracim var boyle bir ses tespit etmedim nasil motoru bilen biri olmalisin biz sesden ariza tahmini yapamiyoruz sahsen tecrubelerden yararlanalim ins
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
15-08-2011, Saat:00:31
www Cevapla
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#3
RE: Motordan gelen ses ?
allah allah .s bende daha önce denk gelmedi umarım ciddi bi sorun yoktur .s benimde çır çır diye ses geliyor tahminime göre motor kayışı ya çok gergin yada gevşedi bu hafta içi servise götürücem bakalım ne olacak smile
15-08-2011, Saat:03:59
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: Motordan gelen ses ?
aracınız kaç kmde
15-08-2011, Saat:13:04
Cevapla
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#5
RE: Motordan gelen ses ?
sizin bahsettiğiniz ses vites geçişlerinde gelen sese benziyor. bende de 2011 fio otomatik var. özellikle tam durmadan önce ve geri den ileriye alırken şak şak (şıkır şıkırt) gibi az bir ses geliyor. ben bu sesin üstünde durmadım normaldir diye düşündüm. çünkü aracımı sıfır aldım ve hep bu ses vardı. şu an 8600 km deyim.
15-08-2011, Saat:13:29
Cevapla
cominika Çevrimdışı
200
profesyonel
Üye
Uye No: 743
Mesajlar: 5
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 05-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Motordan gelen ses ?
aracım henüz 20 binde şanzumadan gelen vites geçiş seslerini biliyorum o normel benim demek istediğim ses motordan geliyor yüksek devirde ses yok motor tam rolentiye düşerken yapyor o sesi servis biliyor aslında butip seslerin neden kaynaklandığını araç garantili olduğu için pek yanaşmıyolar diye tahmin ediyorum garantisi bitsin motoru bile indirirler
15-08-2011, Saat:14:23
Cevapla
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#7
RE: Motordan gelen ses ?
aracım henüz 20 binde şanzumadan gelen vites geçiş seslerini biliyorum o normel benim demek istediğim ses motordan geliyor yüksek devirde ses yok motor tam rolentiye düşerken yapyor o sesi servis biliyor aslında butip seslerin neden kaynaklandığını araç garantili olduğu için pek yanaşmıyolar diye tahmin ediyorum garantisi bitsin motoru bile indirirler.

benim seste aynı şekilde ben motor kayışından şüpheleniyorum özellikle bayır yukarı çıkarken motor mansimum torka ulaşırken yani 1800-2000 devirleri arasında çır çır diye ses geliyor.
(Son Düzenleme: 15-08-2011, Saat:16:40, Düzenleyen: exss.)
15-08-2011, Saat:16:37
Cevapla
esestmr Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1135
Mesajlar: 110
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 110
Kayıt Tarihi: 25-05-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#8
RE: Motordan gelen ses ?
(15-08-2011, Saat:14:23)cominika yazdı: aracım henüz 20 binde şanzumadan gelen vites geçiş seslerini biliyorum o normel benim demek istediğim ses motordan geliyor yüksek devirde ses yok motor tam rolentiye düşerken yapyor o sesi servis biliyor aslında butip seslerin neden kaynaklandığını araç garantili olduğu için pek yanaşmıyolar diye tahmin ediyorum garantisi bitsin motoru bile indirirler

doğru söyledin caminika bu konuda katılıyorum sana,servisten tiksiniyorum ve de birdaha gidersem kesin kavga ederim servistekilerle.. 10.000 bakımından 163.00 tl aldılar ve 20.000 bakımından 450.00 tl istediler kavga gürültü tanıdık derken 350.00 tl ödedim.tam soygun yeri garantisi bitse de kurtulsam.20.000 bakımında yapılan işi kendim yapsam hersey dahil maximum150.00 tl. ki tanıdık vesilesiyle 100.00 tl düşülebiliosa hesap edin her fıat kullanıcısından 100.00 tl fazla alınsa siz düşünün artık..
15-08-2011, Saat:17:34
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#9
RE: Motordan gelen ses ?
(15-08-2011, Saat:17:34)esestmr yazdı:
(15-08-2011, Saat:14:23)cominika yazdı: aracım henüz 20 binde şanzumadan gelen vites geçiş seslerini biliyorum o normel benim demek istediğim ses motordan geliyor yüksek devirde ses yok motor tam rolentiye düşerken yapyor o sesi servis biliyor aslında butip seslerin neden kaynaklandığını araç garantili olduğu için pek yanaşmıyolar diye tahmin ediyorum garantisi bitsin motoru bile indirirler

doğru söyledin caminika bu konuda katılıyorum sana,servisten tiksiniyorum ve de birdaha gidersem kesin kavga ederim servistekilerle.. 10.000 bakımından 163.00 tl aldılar ve 20.000 bakımından 450.00 tl istediler kavga gürültü tanıdık derken 350.00 tl ödedim.tam soygun yeri garantisi bitse de kurtulsam.20.000 bakımında yapılan işi kendim yapsam hersey dahil maximum150.00 tl. ki tanıdık vesilesiyle 100.00 tl düşülebiliosa hesap edin her fıat kullanıcısından 100.00 tl fazla alınsa siz düşünün artık..

Bilindiği üzere Fiat servisleri yeterli eğitim, bilgi ve tecrübeye sahip değiller. Ayrıca periyodik km bakımlarında standart bir ücret politikaları yok. Her servisin bakım ücreti farklı.... Servislerde müşteriye aracın durumu ile yeterli açıklama verilmiyor. Foruma dikkat ederseniz servislerden müşteri memnuniyeti %5-10 bulmaz.
Aslında Normal servis yerine,özel fiat servislerinde bakımları yaptırsak ve garantiden vazgeçsek ne kadar bir zararımız olur ?

İşte birde bunu tartışsak... yorumlarınızı bekliyorum.
15-08-2011, Saat:22:39
www Cevapla
exss Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 719
Mesajlar: 97
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 23
Rep Ver:
#10
RE: Motordan gelen ses ?
ya aslında bin kat daha iyi olur fakat özellikle bizim araçlarda kronik sorunlar biraz fazla şimdi garantiden vaz geçtiğimzde bu bizim zararımıza .s sonuçta kimimizin motorunda sorun çıkıyor kimimizin iç döşemede kimimizin ise yürüyen aksamda .s hadi ufaq tefek şeyler sorun olmaz en azından o üç kağıtçı servislerin ağız kokusunu çekmemiş oluruz fakat ya doğuştan gelen büyük sorunlarda ?
16-08-2011, Saat:06:02
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sol ön tekerden gelen ses latif 4 8,334 13-07-2016, Saat:09:38
Son Yorum: latif
  [Önemli] ARKADAN GELEN SES latif 0 3,702 01-04-2016, Saat:15:29
Son Yorum: latif
  [Soru] on gostergelerin oradan gelen ses ikon09 1 3,516 11-01-2016, Saat:23:38
Son Yorum: lojistik9p
  sol ön taraftan gelen cızırtı sesi latif 7 8,760 28-11-2015, Saat:16:29
Son Yorum: latif
  [Soru] Sinyal açıkken direksiyondan gelen ses MasteR 14 11,592 10-11-2015, Saat:05:11
Son Yorum: oyoyoyyy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi