Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bu ne garip korna :)
fiorino-e95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1271
Mesajlar: 22
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 22
Kayıt Tarihi: 12-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
bu ne garip korna :)

fiorinonun kornasını anlıyamıyorum her arabanı kornasında normalde hafif vurdunmu öter bizde bastırmak gerekio bir gün airbag palıcak diye korkuyom buna napılabilir biggrin biggrin
CADDY Lerden nefret ediyoruM smile
05-10-2011, Saat:15:43
Cevapla
gökhanyıldırım Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1152
Mesajlar: 79
Nereden: 11 Bilecik
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 79
Kayıt Tarihi: 28-05-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#2
RE: bu ne garip korna :)
(05-10-2011, Saat:15:43)fiorino-e95 yazdı: fiorinonun kornasını anlıyamıyorum her arabanı kornasında normalde hafif vurdunmu öter bizde bastırmak gerekio bir gün airbag palıcak diye korkuyom buna napılabilir biggrin biggrin

bence bi baktır bende pek öyle bi dert yok smile

Ay Lav may kay W00t
[Resim: 6675Fotograf004667.jpg]
05-10-2011, Saat:19:46
Cevapla
abdullahonur25 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1921
Mesajlar: 16
Nereden: 25 Erzurum
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 24-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: bu ne garip korna :)
Aynen bende de öyle bi dert yok biggrin
05-10-2011, Saat:20:49
Cevapla
fiorino-e95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1271
Mesajlar: 22
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 22
Kayıt Tarihi: 12-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: bu ne garip korna :)
biggrin Bütün aksilikler bu arabayı buluyo allahım ya
CADDY Lerden nefret ediyoruM smile
06-10-2011, Saat:15:47
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#5
RE: bu ne garip korna :)
Gerçekten dedigin gibi bi sertlik varsa bi göstermeni tavsiye ederim yani tek parmakla bile bastırılıyor korna calması için
sendeki durum enteresan...
06-10-2011, Saat:16:02
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#6
RE: bu ne garip korna :)
en rahat basılan kornalardan biri fioda var.sizinkinde bi sorun var bence
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
06-10-2011, Saat:19:43
Cevapla
guro Çevrimdışı
200
Gürol
Üye
Uye No: 195
Mesajlar: 183
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 183
Kayıt Tarihi: 17-12-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
RE: bu ne garip korna :)
bendede aynı sorun var ama aşılamayacak bir sorun olmadığı için pek mühimsemedim ama bir dahaki bakımda söyleyeyim servise iyi oldu...
2012 Fiorino Emotion.
06-10-2011, Saat:19:48
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  KORNA SİGORTASI NEREDE keremdrmz43 1 19,422 16-11-2016, Saat:22:48
Son Yorum: hijacker31
  [Soru] FİORİNO'YA KORNA ? Fiorinom38 8 10,312 14-02-2014, Saat:01:31
Son Yorum: italyano
  [Soru] Korna fth44 15 12,543 13-04-2013, Saat:09:23
Son Yorum: fth44
  Direksiyonda korna sesi machine_up 5 6,563 16-11-2011, Saat:23:12
Son Yorum: BaSKaN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi