hayırlı uğurlu olsun

motor bölümünden gelen kiminin ıslık kiminin de çığlık diye tabir ettiği ses gayet normal

bizim turboların ben burdayım dercesine çıkardığı ses. onun dışında egzos konusnda zaten gayet gerçekçi güzel bi yorum yapılmış

valla aslında pekte yapılack bi yorum yok herşeyi söylemiş abilerim

benim tek tavsiyem ise sağ sola kafanı fazla takma çünkü nekadr çok takrsan okadar çok şey çıkıyor bir yerden sonra insan kafayı yiyeck gibi oluyr

şahsen artık aşırı birşey olmadığı sürece ufak tefek şeylere kulak asmıyorum