Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Far Kaşı
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Fiorino Far Kaşı

[Resim: 21209160dw0.jpg]

Far kaşı yaptıran var mı ?
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
24-12-2010, Saat:21:47
www Cevapla
muallim
Unregistered
 
#2
RE: Fiorino Far Kaşı
far kaşı ben ist da bulamadım ama far çerçevesi var krom onuda inceledim gereksiz geldi ancak araç rengine göre farklılık gösterebilir yakışıp yakışmaması
24-12-2010, Saat:23:21
Cevapla
YD627 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1219
Mesajlar: 13
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 04-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Fiorino Far Kaşı
Hocam o ledler nedir öle ya mükemmel olmuş hasta oldum valla nasıl bulabilirim onlardan ??
18-06-2011, Saat:02:46
Cevapla
BayMithat Çevrimdışı
200
baymithat
Üye
Uye No: 1427
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 04-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Fiorino Far Kaşı
Arkadaşlar merhaba
sitede reklam yasak olduğu hatırlatıldı.bu sebeble yaptığım hatadan ve verdiğim rahatsızlıktan dolayı
hepinizden özür dilerim,birdaha ürünlerimle ilgili fotoğraf ve bilgilerin bu sitede yer almıyacağından emin olabilirsiniz
saygılarımla;baymithat
(Son Düzenleme: 09-07-2011, Saat:20:30, Düzenleyen: BayMithat.)
04-07-2011, Saat:08:23
www Cevapla
zorduc Çevrimdışı
200
21 DC 854
Üye
Uye No: 303
Mesajlar: 36
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 29-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: Fiorino Far Kaşı
slm kardeş bu kaşlar harika olmuş telimi vereyim bir çağrı ver gürüşelim bende o kaşlardan almak istiyorum şimdiden tşkler tel.0507 948 14 77 arasan sevinirim.
05-07-2011, Saat:00:31
Cevapla
BayMithat Çevrimdışı
200
baymithat
Üye
Uye No: 1427
Mesajlar: 4
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 04-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Fiorino Far Kaşı
sayın zorduc
beğeni ve ilgine teşekkür ,şehir dışındayım sanırım yarın dönerim. döndüğümde kısmet olursa
sizi ararayıp bilgilendireceğim selamlar saygılar...
05-07-2011, Saat:09:24
www Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#7
RE: Fiorino Far Kaşı
Arkadaslar telefon numaranizi acik olarak vermeyin ozelden verin sıkıntı rahatsız edılme vs olabılır yasayabilirsiniz bu arada calisma guzel olmus burayada nasil temin edildigini yazin
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
05-07-2011, Saat:15:11
www Cevapla
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
RE: Fiorino Far Kaşı
Gerçekten çok güzel kısık farlar çok hoş oluyor..bende fioma almak isterim..nasıl bir yol ismemem lazım...
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
05-07-2011, Saat:22:18
Cevapla
zorduc Çevrimdışı
200
21 DC 854
Üye
Uye No: 303
Mesajlar: 36
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 29-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: Fiorino Far Kaşı
by mithat inan fazla aksesuar seven biri değilim ama bu ilkemi yıktın beni değişime uğrattın ve bunun hakkını vermeni istiyorum.smile)) en kısa zamanda senden haber bekliyorum şimdiden tşk ederim.k.i.b
06-07-2011, Saat:00:46
Cevapla
HLLKCC Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 72
Mesajlar: 37
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 37
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#10
RE: Fiorino Far Kaşı
zeysel sayfasını buldum..

çok başarılı bir tasarım çıkarmışsınız, rahatsız etmeyecek bir rakamsa, ben de edinmek isterim.

bir de, kapı çıtaları için çalışmanız var mı, hani trekking gibi mesela?

ve bir de, parklara bağlanmış sinyaller, ampul ve kafalarını mı değiştirmek lazım?
- - - - - - -
Berbat sesle ağıt söylenen bir ortamda, cenaze olmak en güzelidir. (Şaduman Ağabey)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
07-07-2011, Saat:15:11
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino'nuzda ChipTuning Yazılım Var mı? fiorino51 21 43,743 23-01-2021, Saat:11:46
Son Yorum: Janmaat
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,618 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  [Soru] Fiorino Difizör İçin Fikir Verebilir misiniz ? FornaX 2 6,360 29-08-2017, Saat:12:11
Son Yorum: FornaX
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Önemli] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 4,268 27-07-2016, Saat:23:35
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi