Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
F 1 korna
bekir Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 57
Mesajlar: 8
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
F 1 korna

slm arkadaşlar fıoma korna alıcam marka konusunda yardımcı olursanız sevınırım bosch ve stebel var aklımda ama tavsıyelerınızı beklıyorum ..saygılar
06-10-2011, Saat:18:31
Cevapla
turbo-fio Çevrimdışı
200
the optımus
Üye
Uye No: 839
Mesajlar: 48
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 03-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: F 1 korna
steebel
06-10-2011, Saat:18:34
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
RE: F 1 korna
bence ferrari korna yeterince demode oldu artık motosikletlerde bile var.zaten stobel iyi diye bildiğim bir markaydı ama çok fos çıktı.iki ayda sesi gitti bisiklet kornasına döndü

ben sana hella marka düdüt korna tavsiye ederim bir role takviyesiyle çok güçlü ve güzel ses alırsın kendimde onu kullanıyorum

ama illa f1 alıcam diyorsan bosch marka al kafan rahat olur sorunsuz kullanırsın.ama f1 kornaların muayeneden geçmediğinide bil korna tesisatını ona göre çektir.ben kornamı takarken eski kornamı hiç sökmedim sadece soketini söktüm benimki muayeneden geçiyor olmasına rağmen ben önlemimi aldım sende öyle yap
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
06-10-2011, Saat:19:39
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
Cvp: F 1 korna
arkadaşlar ben stebel marka kullanıyorum elektrikçi takarken sadece korna sigortsını değiştirdi
rolem de vardı ama gerek yok dedi şayet takılsaydı daha yüksek ses alabilirmiydim ?
22-04-2012, Saat:23:58
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: F 1 korna
stebel yerine seger öneririm smile

kendim seger de çalışıyorum kendi aracıma da seger taktırdım tek korna 110 desibel vuruyor.

1 kalın 1 ince korna takılı benim aracımda ciddi anlamda yol kenarındakileri 2 kere zıplattım smile

bosch salyangozlu kornalarıda biz üretiyoruz bosch kornalarının diyaframları çok zayıf kalıyor malesef. 110 desibel demelerine rağmen 98 db yi geçeni görmedim daha smile

www.seger.com.tr

girin inceleyin dünyadaki bir çok fabrika seger kullanır smile
23-04-2012, Saat:02:16
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
Cvp: Cvp: F 1 korna
(23-04-2012, Saat:02:16)Ozan Önal yazdı: stebel yerine seger öneririm smile

kendim seger de çalışıyorum kendi aracıma da seger taktırdım tek korna 110 desibel vuruyor.

1 kalın 1 ince korna takılı benim aracımda ciddi anlamda yol kenarındakileri 2 kere zıplattım smile

bosch salyangozlu kornalarıda biz üretiyoruz bosch kornalarının diyaframları çok zayıf kalıyor malesef. 110 desibel demelerine rağmen 98 db yi geçeni görmedim daha smile

www.seger.com.tr

girin inceleyin dünyadaki bir çok fabrika seger kullanır smile

üstad anklaşılan konu hakkında bilgi sahibisiniz role taktırırsam güç artıcakmıdır ?
24-04-2012, Saat:00:22
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
Cvp: F 1 korna
arttırır ancak bobine fazla yük bindirip diyaframa zarar verme olasılığınız artar.

24-04-2012, Saat:02:30
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  korna için kaputun içinden aracın içine nasıl kablo cekebilirim usluvolkan 1 3,874 02-01-2015, Saat:14:14
Son Yorum: mrt03mrt
  fifime korna tavsiyenız arkdaşlar.! bariscan 14 12,537 23-04-2012, Saat:12:44
Son Yorum: erkamenes

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi