Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
USB PRİZİ
GEZGİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2126
Mesajlar: 2
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 03-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
USB PRİZİ

ARKADAŞLAR, BIPPER, FIORINO VE NEMO ARAÇLARIMIZIN BAZI MODELLERİNDE USB PRİZ İ MEVCUT. BENİM BIPPER ARACIMDADA MP3 ÇALARLI RADYO VAR. ACABA USB PRİZİ EKLENEBİLİR Mİ ? ( BİR AY SONRA ÜRETİLEN AYNI MODELDE USB PRİZİ MEVCUT )
04-11-2011, Saat:00:12
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
RE: USB PRİZİ
üretimde eklenir alırken belirtmeniz lazımdı ona göre üretiliyor sonradan olmuyor malesef Blue&Me paketi ile satın alınmaktadır.
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

04-11-2011, Saat:00:19
Cevapla
dreamer38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1917
Mesajlar: 55
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 23-09-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
RE: USB PRİZİ
sonradan ekleme olanağı yok arkadaşımın da dediği gibi.. ben de araştırdım hatta teybi söküp aux ve usb çıkışı olup olmadığını kontrol ettirdim ama yok.. zaten usb ve aux çıkışı olan modellerde bildiğim kadarıyla cihazın markası blaupunkt bizimkisi ise bosch marka.. ama dış görünüm aynı..
04-11-2011, Saat:00:57
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
RE: USB PRİZİ
benimki blaupunkt marka aux çıkışı vardı ama usb yoktu
04-11-2011, Saat:01:39
Cevapla
dreamer38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1917
Mesajlar: 55
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 23-09-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
RE: USB PRİZİ
abi peki usb bağlatmayı denedin mi hiç ? çıkışı var onlarda dediler bana da.. smile
04-11-2011, Saat:03:02
Cevapla
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#6
RE: USB PRİZİ
nette bişi gördüm bizim araçlara da oluyormuş. teybin cdchanger çıkışına usb port takılabiliyormuş. fiyatı da 160 tl civarıydı. bu konuyu araştıran varmı acaba gerçekten uyumlumu?
04-11-2011, Saat:12:45
Cevapla
GEZGİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2126
Mesajlar: 2
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 03-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: USB PRİZİ
SEYEHATİM SIRASINDA KONYADA Kİ BİR PEUGEOT SERVİSİ, TEYP DE USB ÇIKIŞI OLABİLECEĞİNİ, BU İŞLEMİDE DAHA ÖNCE HİÇ YAPMADIKALRINI BELİRTTİLER. FABRİKA DA NET BİR CEVAP VERMEYİP, YETKİLİ SERVİSİNİZE DDANIŞIN DİYOR. BU KONUYU ARAŞTIRARAK, MUTLAKA CEVABINI BULACAĞIM ARKADAŞLAR, BURADANDA, PAYLAŞIRIM. EĞER SİZDE BU KONUDA BİLGİ SAHİBİ OLURSANIZ, YORUMLARINIZI BEKLERİM. TEŞEKKÜRLER...
07-11-2011, Saat:20:19
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#8
RE: USB PRİZİ
büyük harfle neden yazıyoruz arkadaşlar
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
07-11-2011, Saat:22:15
www Cevapla
kaya_10 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1860
Mesajlar: 4
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 12-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: USB PRİZİ
(07-11-2011, Saat:20:19)GEZGİN yazdı: SEYEHATİM SIRASINDA KONYADA Kİ BİR PEUGEOT SERVİSİ, TEYP DE USB ÇIKIŞI OLABİLECEĞİNİ, BU İŞLEMİDE DAHA ÖNCE HİÇ YAPMADIKALRINI BELİRTTİLER. FABRİKA DA NET BİR CEVAP VERMEYİP, YETKİLİ SERVİSİNİZE DDANIŞIN DİYOR. BU KONUYU ARAŞTIRARAK, MUTLAKA CEVABINI BULACAĞIM ARKADAŞLAR, BURADANDA, PAYLAŞIRIM. EĞER SİZDE BU KONUDA BİLGİ SAHİBİ OLURSANIZ, YORUMLARINIZI BEKLERİM. TEŞEKKÜRLER...

İster Blaupunk, ister Bosch olsun her iki tiptede data transferi amaçlı USB embedded değil. Bu radyolarda sadece bir ara birim ünitesi ile USB özelliğini aracınıza kazandırabilirsiniz. AUX Blaupunk için mevcut ancak Bosch için olup olmadığını bilmiyorum. Bu bağlantıyı uygun bir yerden dışarı çıkartmak mümkün.

USB için ise ben aracımda Blaupunk Bluetooth/USB interface + Blaupunk Oled display ünitesi kullanıyorum. Bu cihaz sayesinde hem usb memory stick, hem bluetooth A2DP destekli telefon yada media playerlardan mizik dinleme ve güzel bir araç kiti özellği oldu.
Aynı zamanda bu cihazı radyo cihazı üzerinden direksiyon kumandasıyla da kontrol edebiliyorum.
Bu noktada AUX için bir ihtiyaç da sözkonusu olmuyor zaten.
Bunun yerine en iyi alternatif Parrot ürünleridir.
(Son Düzenleme: 01-12-2011, Saat:15:06, Düzenleyen: kaya_10.)
01-12-2011, Saat:15:05
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#10
RE: USB PRİZİ
bence en iyi yöntem (aux çıkışı varsa) aux çıkış kablosu bağlayıp cep telefonundan müzik dinleyebilir, navigasyon cihazınız yada dvd playerde izlediğiniz yada dinlediğiniz mp3 veya film sesini hoparlöre verebilir ve araç kiti olarakta kullanabilirsiniz. maliyeti çok ucuz sadece 35 tl. bağlantıyı kendinizde yapabilirsiniz
01-12-2011, Saat:15:18
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi