Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Exclamation  FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...

Fioma film çektircem yalnız serviste çekiyorlar sanırım fiyat bilgisi olan var mı yoksa aksesurcıda mı çektiriyim ne dersiniz
[Resim: dm-8GR7.gif]
01-12-2011, Saat:22:19
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#2
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
(01-12-2011, Saat:22:19)forzAonur yazdı: Fioma film çektircem yalnız serviste çekiyorlar sanırım fiyat bilgisi olan var mı yoksa aksesurcıda mı çektiriyim ne dersiniz

Sevgili kardeşim;Aracını güle güle kullan.... Cam filimi konusunda etrafında bulunan aksesuarcılara bir bak.. fiat al, kalitesine bak ve bu işte deneyimli olan birini seç... Servislerde de bu işlem yapılıyor. Ancak fiatları nerelerdedir bilmiyorum.
01-12-2011, Saat:23:27
www Cevapla
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
(01-12-2011, Saat:23:27)isoskeisos yazdı:
(01-12-2011, Saat:22:19)forzAonur yazdı: Fioma film çektircem yalnız serviste çekiyorlar sanırım fiyat bilgisi olan var mı yoksa aksesurcıda mı çektiriyim ne dersiniz

Sevgili kardeşim;Aracını güle güle kullan.... Cam filimi konusunda etrafında bulunan aksesuarcılara bir bak.. fiat al, kalitesine bak ve bu işte deneyimli olan birini seç... Servislerde de bu işlem yapılıyor. Ancak fiatları nerelerdedir bilmiyorum.

eyw abi 60 lira dedi aksesuarcı çizilmez film.. abi bide bu faceyle giriş yok herhalde sanırım yeni üyelik açtım malesef smile
[Resim: dm-8GR7.gif]
01-12-2011, Saat:23:49
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#4
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
Alıntı:eyvallah abi; 60 lira dedi aksesuarcı çizilmez film.. abi bide bu faceyle giriş yok herhalde sanırım yeni üyelik açtım malesef smile

Bir şey değil kardeşim; Facebook yolu ile oturum açma olayını Admin Kardeşimize bir soralım. Kendisi yazılım konusunda da uzmandır.bir yolunu bulur ......Hoşçakalın

http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...i-721.html

burada facebook ile girilebilme özelliği olduğunu adminimiz belirtmişler.
(Son Düzenleme: 02-12-2011, Saat:00:04, Düzenleyen: Admin.)
01-12-2011, Saat:23:55
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#5
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
facebook ile oturum açma şimdilik kapatılmıştır.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
02-12-2011, Saat:00:05
www Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#6
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
cam filmi çektireceksen solar gard yada ziebart marka filmden şaşma.diğerleri soyulma yapıyor yada zamanla güneş ışığından etkilenerek mor bir renge dönüşüyor.

kusura bakma ama 60 tl tutarındaki bir cam filmi çokta kaliteli olmaz
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
02-12-2011, Saat:02:05
Cevapla
fiorino_522 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2312
Mesajlar: 14
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
ben dün sordum edirne de normal cam filmi 130 lira 3 m cam filmi 300 lira bide 200 liralık olanlar var
02-12-2011, Saat:02:23
Cevapla
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
çok teşekkürler herkese
[Resim: dm-8GR7.gif]
02-12-2011, Saat:02:58
www Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
60 lira demişse cin olma ihtimali yüksek gibi geldi bana, onlarda cizilmiyor ama 1 sene sonra morarıyor =)... ben peugeot servise sormustum onlar 400 tl dediler... sonra babam birinin işini yapmış adam 50 lira yaptı sanırım normalde 250 ye felan yapıyorlar....
02-12-2011, Saat:05:30
www Cevapla
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: FIAT SERVİSİNDE CAM FİLMİ...
Bencede haklısınız 1 yıla kalmaz gider yardımlarınız için saolun
[Resim: dm-8GR7.gif]
02-12-2011, Saat:13:24
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] Cam Filmi Hk. sago0202 1 2,555 04-10-2020, Saat:20:30
Son Yorum: Nemesis
  fiat logo fioaziz 0 3,793 12-12-2014, Saat:01:05
Son Yorum: fioaziz
  Cam Filmi Taktırdınız mı ? Admin 132 108,796 09-10-2014, Saat:23:27
Son Yorum: team146
  [Soru] cam filmi? dynafiofio59 21 16,365 22-05-2014, Saat:21:31
Son Yorum: Painrailef
  cam filmi tavsiyesi?? qosmio 3 6,113 05-03-2013, Saat:22:56
Son Yorum: MsK

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi