Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
double din yardım
zealous Çevrimdışı
200
Emin UZUN
Üye
Uye No: 1638
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 08-08-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
double din yardım

merhaba arkadaslar aracıma double din almak istiyorum aracıma uygun bişi istiyorum cok ucuk bir rakam olmasın aracımda xetec 200 4 anfi kickerds 650 2 takım mid var hem navigasyon hemde güzel bi double din istiorum yoprumlarınızı bekliyorum
05-12-2011, Saat:21:13
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#2
Cvp: double din yardım
navitech dx 9000 kullanıyorum radyo cd aux usb bluetooth desteği tv navigasyon geri görüş kamera ekleyebilme subwoofer çıkışı hepsi var çok kullanışlı fiyatıda 700 TL civarı
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
05-12-2011, Saat:21:26
Cevapla
zealous Çevrimdışı
200
Emin UZUN
Üye
Uye No: 1638
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 08-08-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: double din yardım
(05-12-2011, Saat:21:26)maydoz yazdı: navitech dx 9000 kullanıyorum radyo cd aux usb bluetooth desteği tv navigasyon geri görüş kamera ekleyebilme subwoofer çıkışı hepsi var çok kullanışlı fiyatıda 700 TL civarı
direksiyon kumandasından komut alıyomu bide şimdi bende pioneer7250 sd teyb var acaba bunda aldıgım sesi duble dinde alabilirmiyim
05-12-2011, Saat:21:40
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#4
Cvp: double din yardım
double din ne güzel bir cihaz smile para var huzur var kardeşim biggrin
05-12-2011, Saat:22:38
www Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#5
Cvp: double din yardım
(05-12-2011, Saat:21:40)zealous yazdı:
(05-12-2011, Saat:21:26)maydoz yazdı: navitech dx 9000 kullanıyorum radyo cd aux usb bluetooth desteği tv navigasyon geri görüş kamera ekleyebilme subwoofer çıkışı hepsi var çok kullanışlı fiyatıda 700 TL civarı
direksiyon kumandasından komut alıyomu bide şimdi bende pioneer7250 sd teyb var acaba bunda aldıgım sesi duble dinde alabilirmiyim

Pıooner 7250sd ile aldıın sesi her duble teyp vermez şöyle bi durum var equlaizer ayar seceneklerinda farklılık var ve pıooner ses kalitesi daha farklı bir işlemci kullanıyor duble teypde navigasyonlu almak istiyorsun ama bence ikisini farklı al derim ek olarak navigasyonda harita güncelleme bedava olanları var duble teyplerin cogunda bu özellik yok benim tavsiteym duble teyp alacaksan pıooner dvh 2350 -3350-4350 modellileri var özelliklerini incelemeni tavsiye ederim
05-12-2011, Saat:23:07
Cevapla
1202hakan Çevrimdışı
200
59hakan59
Üye
Uye No: 2239
Mesajlar: 122
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 24-11-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
Cvp: double din yardım
zealos arkadaşım bende tekirrdağdanım sen tekirdağın neresindensin ne zaman üye oldun siteye bende yen iüyeim malkaradanım ismim hakan
bendede 400 watt oval pıoneer hoparlör.pıoneer 6050 cd usb çalar.harward a508 anfi.38cm 1000 jbl bass+kabin.2farad boss kapasitör.forx filtreli tweeter.ve jbl mid takımı var aracı yeni aldığım için daha taktırmadım.tereddütteyim double din mi pıoner cd çalarmı diye acaba pıoner gibi çıkışları iyimi doublelerin.ve en önemlisi doublesi olan araçları açıp çalabilinme ihtimali daha yüksek bi arkadaşımın çalındı daha yeniama alırsam tercihim roadstar dır 500 tl sıfır fiyatı birde kendi hoparlölerini komple yeniliycem pıoneer yada kenwood ile çok kötü orjinali...xenonları far sis 400 tl ye taktırdım 2 yıl garantili
maydozun farlarından hazır yapılı buldum bi tuning markette angel mercekli+led kaşlı fiyat soramadım daha bizim malkarada birisi yapıyor bu işi hemde profosyenel olarak.
sleepycomfortmatic vites,far sis xenon,7ınc lcd ekranlı multimedya oynatıcı,2 adet.1000 watt sierra bass,kenwood anfi,dd 16 cm 80 rms mid takımı,2 farad boss kapasitör,elgrad cam filmi,
(Son Düzenleme: 05-12-2011, Saat:23:36, Düzenleyen: 1202hakan.)
05-12-2011, Saat:23:23
Cevapla
zealous Çevrimdışı
200
Emin UZUN
Üye
Uye No: 1638
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 08-08-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
Cvp: double din yardım
(05-12-2011, Saat:23:23)1202hakan yazdı: zealos arkadaşım bende tekirrdağdanım sen tekirdağın neresindensin ne zaman üye oldun siteye bende yen iüyeim malkaradanım ismim hakan
bendede 400 watt oval pıoneer hoparlör.pıoneer 6050 cd usb çalar.harward a508 anfi.38cm 1000 jbl bass+kabin.2farad boss kapasitör.forx filtreli tweeter.ve jbl mid takımı var aracı yeni aldığım için daha taktırmadım.tereddütteyim double din mi pıoner cd çalarmı diye acaba pıoner gibi çıkışları iyimi doublelerin.ve en önemlisi doublesi olan araçları açıp çalabilinme ihtimali daha yüksek bi arkadaşımın çalındı daha yeniama alırsam tercihim roadstar dır 500 tl sıfır fiyatı birde kendi hoparlölerini komple yeniliycem pıoneer yada kenwood ile çok kötü orjinali...xenonları far sis 400 tl ye taktırdım 2 yıl garantili
maydozun farlarından hazır yapılı buldum bi tuning markette angel mercekli+led kaşlı fiyat soramadım daha bizim malkarada birisi yapıyor bu işi hemde profosyenel olarak.
evet tekirdağlıyım karacakılavuz kasabası bayagı oldu üye olalı pioner kalitesi ile bi rodstar kalitesini bir tutmamak lazım sonucta pioneer bu işin krlaı

(05-12-2011, Saat:22:38)BaSKaN yazdı: double din ne güzel bir cihaz smile para var huzur var kardeşim biggrin

para yok ama huzur ve kredi kartı var biggrin
(05-12-2011, Saat:23:07)61AY161 yazdı:
(05-12-2011, Saat:21:40)zealous yazdı:
(05-12-2011, Saat:21:26)maydoz yazdı: navitech dx 9000 kullanıyorum radyo cd aux usb bluetooth desteği tv navigasyon geri görüş kamera ekleyebilme subwoofer çıkışı hepsi var çok kullanışlı fiyatıda 700 TL civarı
direksiyon kumandasından komut alıyomu bide şimdi bende pioneer7250 sd teyb var acaba bunda aldıgım sesi duble dinde alabilirmiyim

Pıooner 7250sd ile aldıın sesi her duble teyp vermez şöyle bi durum var equlaizer ayar seceneklerinda farklılık var ve pıooner ses kalitesi daha farklı bir işlemci kullanıyor duble teypde navigasyonlu almak istiyorsun ama bence ikisini farklı al derim ek olarak navigasyonda harita güncelleme bedava olanları var duble teyplerin cogunda bu özellik yok benim tavsiteym duble teyp alacaksan pıooner dvh 2350 -3350-4350 modellileri var özelliklerini incelemeni tavsiye ederim
zaten pioneri alırken tavsiye ile aldım ve cok memnunum dubleyi cok hoş durdugu için istiyorum olurkende navigasyonlu olmasını isterim ayrıca navigasyona gerek yok elimdeki telefon 5800 navigasyonu zaten işimi görüyor deiklerine de bakıyorum arastıracagım
(Son Düzenleme: 06-12-2011, Saat:00:09, Düzenleyen: zealous.)
06-12-2011, Saat:00:07
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#8
Cvp: double din yardım
(05-12-2011, Saat:21:40)zealous yazdı:
(05-12-2011, Saat:21:26)maydoz yazdı: navitech dx 9000 kullanıyorum radyo cd aux usb bluetooth desteği tv navigasyon geri görüş kamera ekleyebilme subwoofer çıkışı hepsi var çok kullanışlı fiyatıda 700 TL civarı
direksiyon kumandasından komut alıyomu bide şimdi bende pioneer7250 sd teyb var acaba bunda aldıgım sesi duble dinde alabilirmiyim

direksiyondan kumandası ayrıca kendi kumandası var ve direksiyondaki kumanda iptal oluyor ses kalitesi belki pioneer kadar olamaz ama ben kaliteden açıkçası memnunum ve bu fiyatın hakkını veriyor
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
06-12-2011, Saat:11:41
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#9
Cvp: double din yardım
(05-12-2011, Saat:21:26)maydoz yazdı: navitech dx 9000 kullanıyorum radyo cd aux usb bluetooth desteği tv navigasyon geri görüş kamera ekleyebilme subwoofer çıkışı hepsi var çok kullanışlı fiyatıda 700 TL civarı

navitech çok hoşuma gidiyor arabanın içine baska bir hava katıyor.. para konusunda bir fırsat bulsam bende yapıcagım valla smile
07-12-2011, Saat:03:54
www Cevapla
fiofurkan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1686
Mesajlar: 4
Nereden: 11 Bilecik
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 14-08-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: double din yardım
aracıma navitech dx 9000 taktırdım açık söyleyim birebir uygulanmış halini görsem taktırmazdım .. 1200 tl mal oldu 798 cihaz 75 arka kamera 235 double çerçeve 160 işçilik .. yalnız direksiyon koumanadası çalışmıyor çalışmazda tavsiyem tom tom navigayon cama ...
resim yakın zamanda yüklerim
25-12-2011, Saat:20:29
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yardım PLZ q0dec 0 5,208 20-03-2017, Saat:15:20
Son Yorum: q0dec
  Double din montajı hakkında yardım LEGEND 11 29,948 26-06-2013, Saat:17:35
Son Yorum: dizaynoto
  Görüntü sistemi yardım lütfen ata1919 5 8,070 06-11-2012, Saat:15:33
Son Yorum: isoskeisos
  Double din ana ünite tavsiyesi Kronos 1 6,567 03-06-2012, Saat:23:45
Son Yorum: HamsiPower

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi