Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Bazı Sorularım Var ?
veyron Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2359
Mesajlar: 6
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 05-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Bazı Sorularım Var ?

herkese selamlar ben daha yeni üye oldum sitenize fiorino henüz almadım 2012 active modeli düşünüyorum
1. fiorinolarda k belgesi zorunlu mu
2. fiorino ile bipper arasında kararsız kaldım
3. alacağım araç active olduğu için çelik jant yok sizce birmottan mı alayım yoksa dışardan tabiki sizinde yardımlarınız la temin edebilir miyiz
(Son Düzenleme: 11-12-2011, Saat:21:03, Düzenleyen: Admin.)
11-12-2011, Saat:20:27
Cevapla
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: soru
Hoşgeldiin aramıza kardesim
1-k belgesi gerekli degildir eger ki ticari degilse
2-bende 2012 fiorino var 1.3 çok memnunum diger arkadaşlarda yardımcı olacaktır
3-bence serviste pahalı olabilir tanhminimce dışardan bulabilirsin çıkma felan
[Resim: dm-8GR7.gif]
11-12-2011, Saat:20:37
www Cevapla
veyron Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2359
Mesajlar: 6
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 05-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: soru
teşekkür ediyorum cevapladığın için dışardan emotion jant bulmaya çalışcam alınca artık plakayı alınca bende buaray plakayı yazarımsmile
11-12-2011, Saat:20:57
Cevapla
burak_fiorino58 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2307
Mesajlar: 21
Nereden: 58 Sivas
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 30-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Bazı Sorularım Var ?
Öncelikle seçim yapmak gerekiyorsa kullanım sürenize bağlı.Ben bi arabaya bir yıldan fazla binmem gönlüm geçince değişirm diyorsanız kesinlikle fiorino ama yok ben uzun süre kullanırım diyorsanız o zaman düşünüle bilri nemo veya bipper. Nemo ve Bipper biraz zor elden çıkar ama Fio'nun çok güçlü piyasa sı var. Jant konusuna gelince çok uğraştırıyorlar yok serviste balans garanti kapasamından çıkma vb vb. Bende zamanında active almayı düşünürken hep araştırmıştım en sonunda emotion'a karar verdim sizede tavsiyem kesinlikle emotion smile
11-12-2011, Saat:21:26
Cevapla
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Bazı Sorularım Var ?
hadi bakalım hayırlısı kampanyalar varken kaçırmayın alacaksanız
[Resim: dm-8GR7.gif]
11-12-2011, Saat:21:29
www Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi