Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#1
Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon

http://www.izlesene.com/video/dizel-fior...si/1998065

http://www.izlesene.com/video/fiorino-2-...on/2189899

nette bu videolara rastladım paylaşmak istedim fiorinomuza bu tip işlemlerde uygulanabiliyor

1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
14-12-2011, Saat:08:42
Cevapla
aras36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1895
Mesajlar: 41
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 19-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon
egzos cok itici bi ses veriyo harcanan paraya emege yazık
14-12-2011, Saat:22:13
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#3
Cvp: Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon
her zaman şöyle düşünür vede uygularım smile

modifiye,jant,yay,çip,sesli egzost bunlara harcayacağım parayla depoyu doldururum keyifle gezerim arkadaş..
14-12-2011, Saat:22:23
Cevapla
aras36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1895
Mesajlar: 41
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 19-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon
(14-12-2011, Saat:22:23)Nikkfurie yazdı: her zaman şöyle düşünür vede uygularım smile

modifiye,jant,yay,çip,sesli egzost bunlara harcayacağım parayla depoyu doldururum keyifle gezerim arkadaş..

sizde haklısınız bende eski aracıma yaklaşık 5 binliranın üzerinde para harcadım satarken 5 kr farkını alamadım sad
14-12-2011, Saat:22:30
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#5
Cvp: Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon
(14-12-2011, Saat:22:30)aras36 yazdı:
(14-12-2011, Saat:22:23)Nikkfurie yazdı: her zaman şöyle düşünür vede uygularım smile

modifiye,jant,yay,çip,sesli egzost bunlara harcayacağım parayla depoyu doldururum keyifle gezerim arkadaş..

sizde haklısınız bende eski aracıma yaklaşık 5 binliranın üzerinde para harcadım satarken 5 kr farkını alamadım sad

bu iş tamamen zevk meselesi olduğundan sattığınız kişi belkide o tip şeylerle hiç ilgilenmiyor olabilir.

otomobili kimi insan araç olsun diye alır kimi insan hobi için.

bir kıyafet alırken giyinmek için almak yada örtünmek için almak gibi wink
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
15-12-2011, Saat:01:25
Cevapla
murat43 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2198
Mesajlar: 1
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 21-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon
abicim aradım konuştum sadece havalı süspansiyona 2.500 tl istiyo yaw ne bu bölesad
15-12-2011, Saat:02:05
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#7
Cvp: Fiorino F1 Egzoz ve Havalı Süspansiyon
(15-12-2011, Saat:02:05)murat43 yazdı: abicim aradım konuştum sadece havalı süspansiyona 2.500 tl istiyo yaw ne bu bölesad

2500 lira 20 depo motorin W00t

20 X 700 = 14bin km W00t W00t
15-12-2011, Saat:02:11
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino'nuzda ChipTuning Yazılım Var mı? fiorino51 21 43,743 23-01-2021, Saat:11:46
Son Yorum: Janmaat
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,618 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  [Soru] Fiorino Difizör İçin Fikir Verebilir misiniz ? FornaX 2 6,360 29-08-2017, Saat:12:11
Son Yorum: FornaX
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,817 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Önemli] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 4,268 27-07-2016, Saat:23:35
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi