Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tavan çıtası yerine
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
tavan çıtası yerine

arkadaşlar benim aracımda tavan çıtası yok şuan takmayıda düşünmüyorum ama o çıtanın girdiği yeri tavanla bir hale getircek bi malzeme aksesuar varmı ya smile
16-12-2011, Saat:18:24
Cevapla
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: tavan çıtası yerine
tavfan çıtasını takmanı tavsiye ederim o olmayınca araba eksik gibi oluo smile bence 250lira verip takmalısın
[Resim: dm-8GR7.gif]
16-12-2011, Saat:19:02
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#3
Cvp: tavan çıtası yerine
(16-12-2011, Saat:18:24)ikusku yazdı: arkadaşlar benim aracımda tavan çıtası yok şuan takmayıda düşünmüyorum ama o çıtanın girdiği yeri tavanla bir hale getircek bi malzeme aksesuar varmı ya smile

Görüntü ve dış aksesuar olmaktan öte bir işe yaramayan bu çıtalar için haklısınız. rüzgar aldığından yakıt tüketimine bile zararı var aslında.. Ancak yine de araçta çok yakışıklı duruyor..
Çıtanın geçtiği kanala uygun ende kalın lastik fitiller var onunla kapatabilirsiniz. (inşaat malzemeleri satan büyük mağazalarada bulabilirsiniz.)

16-12-2011, Saat:19:20
www Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#4
Cvp: tavan çıtası yerine
ben çıtanın çok faydasını görüyorum büyük otoparklarda aracımı hemen belirgin kılıyor anında aradığım fiomu bulmuş oluyorum smile
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
16-12-2011, Saat:23:39
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#5
Cvp: tavan çıtası yerine
(16-12-2011, Saat:23:39)maydoz yazdı: ben çıtanın çok faydasını görüyorum büyük otoparklarda aracımı hemen belirgin kılıyor anında aradığım fiomu bulmuş oluyorum smile

mantıklı çıtanın bir artısı desene smile
17-12-2011, Saat:00:18
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#6
Cvp: tavan çıtası yerine
(16-12-2011, Saat:23:39)maydoz yazdı: ben çıtanın çok faydasını görüyorum büyük otoparklarda aracımı hemen belirgin kılıyor anında aradığım fiomu bulmuş oluyorum smile

katılıyorum bende heryerden görüyorum beep beepimi..........
17-12-2011, Saat:03:12
www Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#7
Cvp: tavan çıtası yerine
özellikle fio emo tavan barları çok dikkat çekici..
çıkarılsa aracın heybetli görüntüsü gider..
aerodinamik zararı var ama 100 kg da yük taşır yazıyor kitapta..
17-12-2011, Saat:03:52
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,618 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  Far Karartma ve Tavan KapLama rocco 34 31,976 12-06-2012, Saat:16:03
Son Yorum: isoskeisos
  İç tavan lambası aydınlatmaları önerisi bywebmaster 5 6,866 19-05-2012, Saat:14:54
Son Yorum: ONURBATAN19
  ÖN VE ARKA TAVAN ---PLAKA LEDLİ AYDINLATMALARIM ONURBATAN19 25 21,755 19-04-2012, Saat:12:08
Son Yorum: ONURBATAN19
  [Soru] Arka Park 1157 Ampul yerine SMD Denendimi maplin 0 3,643 09-01-2012, Saat:01:36
Son Yorum: maplin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi