(21-12-2011, Saat:19:30)ramsev_38 yazdı: Arkadaşlar aracımda üç dört kez oldu bu sorun ve cok sınır bozucu...Tap otaparktan cıkıcam arakamda bır suru araç kontak kıtlenıyo cevırıcem donmuyo anahtarı kırılacak kadar guclu cevırıyorum yıne de donmuyo ıcınde bellı bı sure beklıyorum aracla bı bes dk cebelleşiyorum nasıl oluyorsa bırden donuyor..Bu sorunlar karşılaşan varmı yardım lutfen neden boyle yapar araç kontak kıtlıyor epey bı ugrastırıyor sık sık yapmıyor ama ara ara yapıyor...herkese tşk ederim
Fiat Fiorino 1.3 Multijet Dinamik 2012 model
Dostum anlattıgın gibi bir arıza olması olası değil, hadise ne biliyormusun bak izah edeyim! her araçta olduğu gibi bizim fiorinolardada direksiyon kilidi dediğimiz kontakta bulunan bir sistem var,bu sisten aracı stop ettiğimizde içindeki dili serbest bırakır o dilde karşılığındaki yuvaya denk geldiğinde araç stop vaziyetteyken direksiyonun dönmesini engeller,bu kilit devredeyken aracı çalıştırmak için yapman gereken çok basit ve tatlı bir haraket var,sağ elinle kontak anaktarını çevirirken yani marş,a basarken,sol elinizle,de direksiyonu tutup yavaşça sağ,a ve sol,a oynatın kilidin açılışının farkına varacaksınız,sıkıntı yapmayın bu bir arıza değil içiniz ferah olsun ...