Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Boya Koruma
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Fiorino Boya Koruma

http://www.slide.com/r/iOnbfHKuwD_dBVrAX...bedded_url
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
28-11-2010, Saat:23:08
www Cevapla
FiorinoFunClub Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 413
Mesajlar: 26
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 26
Kayıt Tarihi: 12-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Fiorino Boya Koruma
[Resim: 21bov11.jpg]

[Resim: 347xwfb.jpg]

[Resim: 124y3py.jpg]

[Resim: 2nsaxjs.jpg]

[Resim: 344wo6v.jpg]

[Resim: 8x63gl.jpg]
16-01-2011, Saat:00:38
www Cevapla
muallim
Unregistered
 
#3
RE: Fiorino Boya Koruma
benim e kullandıgım ürün meguiers mükemmel ötesinde bir ürün
16-01-2011, Saat:03:19
Cevapla
daydirli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 181
Mesajlar: 15
Nereden: 15 Burdur
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 15
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Fiorino Boya Koruma
Boya korumayı ne kadar sıklıkla yapmak gerekiyor.
Boya ve cam korumayı evde Kendimiz yapsak sık yapılmasından dolayı problem yaşaarmıyız?
...::: DAYDIRLI :::...

2011 FİAT FİORİNO Emotion 1.3 Multijet 95 hp. ESP, ASR, Hillholder. Blue & Me ve Tom Tom navigasyon
16-01-2011, Saat:04:08
Cevapla
NemO_R
Unregistered
 
#5
RE: Fiorino Boya Koruma
hillholder demişsin yeni versiyonlarda varmı confused
16-01-2011, Saat:11:40
Cevapla
muallim
Unregistered
 
#6
RE: Fiorino Boya Koruma
fiat da istege baglı var nemo farkı 600 tl ama siznkileri bilmiyorum
(16-01-2011, Saat:04:08)daydirli yazdı: Boya korumayı ne kadar sıklıkla yapmak gerekiyor.
Boya ve cam korumayı evde Kendimiz yapsak sık yapılmasından dolayı problem yaşaarmıyız?

ihtiyaç olup omadıgını eliniz boya ya hafif temes ettirerek anlayabilirsiniz tatlı bir kayganlık hissetmeniz gerek yada aracın egimli bir yerine bir eşya koydugunuzda kayıması gerek gibii mesela
ama genelde 6 ay benim uygulamam bu yönde yani yaz kış başalrında gibi
boya korumadan önce kaportanın iyice temzilenmesi gerekir pas kir zift oksit vs amamç boyaya iyi görünüm kazandırmaktır. birde oksitli kısımların boya altında kalmasını zarara devam etmesini engellemek
ben yine şöyle yapaıyorum yılda bir pasta cila yaptırıyorum sonra ardından kendim meguiers in ürünü olan wax ile korumayı yapıyorum piyasadaki lere pek güvenmiyorum bu marka da kendi yerinde çok para alıyor dogrusu wax işine.

16-01-2011, Saat:12:08
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#7
RE: Fiorino Boya Koruma
şu siteden de alışveriş yapılıyor fiyatları kıyaslayın Türkiyede ucuz olduğunu duydum ve bir çok ürün Tr de yok

şu ürün iyiymiş

http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=MEG-G9977
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
16-01-2011, Saat:13:11
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#8
RE: Fiorino Boya Koruma
(16-01-2011, Saat:04:08)daydirli yazdı: Boya korumayı ne kadar sıklıkla yapmak gerekiyor.
Boya ve cam korumayı evde Kendimiz yapsak sık yapılmasından dolayı problem yaşaarmıyız?

Daydirli kardeşim foruma hoşgeldin. D/H forumundan, sen dahil bayağı aktif üyeyi ,burada forumumuzda görmekten mutluluk duymaktayız. Sıra da fio48 var . kısa sürede onu da bekliyoruz..smile Aktif olarak yorumlarını bekliyoruz..
16-01-2011, Saat:14:25
www Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#9
RE: Fiorino Boya Koruma
fio48 e mesaj atalım D/H den
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
16-01-2011, Saat:14:32
www Cevapla
NemO_R
Unregistered
 
#10
RE: Fiorino Boya Koruma
durun ben şu dh a bi el atayım paslanmıştı zaten üyeliğim biraz aktif olalım biggrin
16-01-2011, Saat:14:46
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] Boya koruma ve önemi hk.da makale isoskeisos 0 6,641 03-01-2012, Saat:20:19
Son Yorum: isoskeisos
  Boya Koruma Nasıl Yapılır?(Resimli Anlatım) M-A-S 5 14,204 01-12-2011, Saat:03:00
Son Yorum: machine_up
  Kaput Koruma ve tampon filmi akrep43 2 9,747 14-11-2011, Saat:23:33
Son Yorum: Admin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi