Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni parçalar alıcam
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#1
Yeni parçalar alıcam

Herkese iyi sabahlar biggrin

mesai daha yeni bitti eve kendimi attım hemen buraya yazayım dedim.

benim aracın tamponu combimiz tamponlarından ama ben bu araca emotion tamponu taktırmak istiyorum nette araştırdım çıkma onarılmışlar 150 lira deniliyor. açıkcasıda bu onarılmışlarao kadar para vermek istemedim.

1- Emotion tamponu sıfır olarak servis dışında nerede bulabilirim?

Diğer husus ise elektrikli yan aynalar.

Aracın aynaları manuel şeklinde şuanda ve ben bunları elektrikliye çevirmek istiyorum .

parçalar konusunda sıkıntı yok ancak elektrikli aynaların sigorta bağlantısını bulamadım.

1- Ayna sigortaları nerede?
2- Dış sıcaklık sensörünün bağlantı noktası nerede ?

Bunları hallettikten sonra sıra asıl işin renginin değişeceği noktaya geliyor.

1- Ucuza halledebilirsem ön konsol deri kaplama yada alcantra kaplama yapıcam. (imkansız gibi görünüyor ama araştırıyorum)
2- Tavan ve direkler alcantra kaplanıcak.
3- bagaj kaplanıcak
4- Sol arka çamurluğun üst tarafında kalan boş kısıma pandizotla göz yapılıp torpido gözü işlevi kazandırılıcak.(kriko,sağlıkçantası,ilkyardım seti için)
5- Sağ arka çamurluk üstüne gene pandizottan giydirme yapılarak gizli bass yapılacak.
6- Plastik olan kapı içlerine kırmızı desenli kumaş kaplaması yapılacak
7- Ön ve arka için koltuk ve torpido altına ambiyans aydınlatma uygulanıcak.
8- Işıklı fiorino yazılı kapı eşikleri yapılacak
9- Sanırım en önemlisi ses izolasyonu yapılacak.

Konsol kaplaması heriç tahmini masraf 5 bin tl.


Aracın dışı tamponların boyanması haricinde orjinal kalıcak. Dış görselliği bozmak istemiyorum.

Eğer baba beyi ikna edebilirsem tabikide coil over ve 16" jantlara geçicem.
27-04-2012, Saat:06:25
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#2
Cvp: Yeni parçalar alıcam
bence coil koymana gerek yok 3.5 cm yeterince basıyor sürünsün dersen 5cm yay al ama yerleri süpürsün dersen o zaman coil al
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
27-04-2012, Saat:12:13
Cevapla
atinckoc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2834
Mesajlar: 11
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 23-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Yeni parçalar alıcam
hocam çıkmacılarda emotion tamponu var 100 lira hatta sahibinden de arat fiorino ön tampon diye çıkar.
27-04-2012, Saat:17:40
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
Cvp: Cvp: Yeni parçalar alıcam
(27-04-2012, Saat:12:13)maydoz yazdı: bence coil koymana gerek yok 3.5 cm yeterince basıyor sürünsün dersen 5cm yay al ama yerleri süpürsün dersen o zaman coil al


coil o yüzden değil u araç tarlayada giriyor tarla yolu çok berbat o yüzden. gerektiğinde normal yüksekliğinden daha yükseğede çıkması gerekebiliyor.
27-04-2012, Saat:18:00
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni STİCKER 336muzaffer 4 5,506 14-11-2014, Saat:23:57
Son Yorum: 336muzaffer
  [Yeni] FİOMUN YENİ JANTLARI.... forzAonur 9 8,287 16-03-2014, Saat:23:33
Son Yorum: TURUNCU 16
  [Yeni] Yeni bir proje stoplara çakar marsina 10 10,355 15-03-2014, Saat:00:31
Son Yorum: semih sümer
  YENİ ARACIM İÇİN JANT VE LASTİK ÖNERİSİ er206 2 4,839 04-01-2014, Saat:01:25
Son Yorum: er206
  ARACIMIN YENİ YÜZÜ :) mehmet_495 14 11,418 29-10-2013, Saat:00:26
Son Yorum: RaneZ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi