Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] GÖGÜS KAPLAMA...
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Thumbs Down  GÖGÜS KAPLAMA...

Thumbup1
[Resim: 2012_06_03_15_31_53.jpg]

[Resim: 2012_06_03_15_31_38.jpg]

[Resim: 2012_06_03_15_31_42.jpg]

[Resim: 2012_06_03_15_31_46.jpg]
[Resim: dm-8GR7.gif]
03-06-2012, Saat:17:50
www Cevapla
gazi1905 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2588
Mesajlar: 64
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 64
Kayıt Tarihi: 23-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
Herkesin zevkine saygı duyuyorum. Ama benim pek hoşuma gitmedi çok basit durmuş; ayrıca işçilik de iyi değil kalkmış yerden gördüm yanlış görmediysen. Düz yerine desenli folyo seçebilirdin. Kazasız belasız sürüşler arkadaşım...
03-06-2012, Saat:18:09
Cevapla
forzAonur Çevrimdışı
200
06 JK 617
Üye
Uye No: 2258
Mesajlar: 95
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 26-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
eyw kalkma felan yok kardeşim yanılmışsın.. zevkler ve renkler tartışılmaz cool
[Resim: dm-8GR7.gif]
03-06-2012, Saat:18:51
www Cevapla
ONUR26 Çevrimdışı
200
ℂ⋆ TÜRKİYE ℂ⋆
Üye
Uye No: 723
Mesajlar: 189
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 189
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
Öncelikle güle güle kullan arkadaşım.Emeğine sağlık.Yalnız orjinal görüntüden çok uzak tercih senin.. Benim aracada bunlardan düşündüm ama bu renkteki orjinal görüntüsüne rastlamamıştım o yüzden almadım.Onun yerine gerekli yerleri söküp polisan sprey boya ile boyadım ve orjinal görüntüyü yakaladım. Ufak bi tavsiye wink
[Resim: s1lb7.jpg]
03-06-2012, Saat:18:58
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#5
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
(03-06-2012, Saat:18:58)ONUR26 yazdı: Öncelikle güle güle kullan arkadaşım.Emeğine sağlık.Yalnız orjinal görüntüden çok uzak tercih senin.. Benim aracada bunlardan düşündüm ama bu renkteki orjinal görüntüsüne rastlamamıştım o yüzden almadım.Onun yerine gerekli yerleri söküp polisan sprey boya ile boyadım ve orjinal görüntüyü yakaladım. Ufak bi tavsiye wink

Bu çalışmanın sonuçlarını resim olarak vermişmiydin Onurhuh
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
09-06-2012, Saat:13:36
www Cevapla
ONUR26 Çevrimdışı
200
ℂ⋆ TÜRKİYE ℂ⋆
Üye
Uye No: 723
Mesajlar: 189
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 189
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
Paylaşmıştım ama resimler görünmüyor konuda.
Konu : fiorinofunclub.com/mybb/konu-bilgi-fiorino-arac-ici-difuzor-cam-dugmesi-boyamasi.html


Resimler :

[Resim: i5789877_240220123057-jpg]
[Resim: i5789878_240220123061-jpg]
[Resim: i5789880_240220123064-jpg]
[Resim: i5789881_240220123065-jpg]
[Resim: i5789882_290220123084-jpg]
[Resim: i5789883_290220123085-jpg]
[Resim: i5789884_290220123090-jpg]
[Resim: i5789885_290220123091-jpg]
[Resim: i5789886_290220123088-jpg]
[Resim: s1lb7.jpg]
09-06-2012, Saat:14:45
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#7
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
Tabii ki beğenmek göreceli bir kavramdır,Orjinal görünmeyi seven biri olarak şunu söylemeliyim ki ; bu kadar uğraşıyı , emeği de görmezlikten gelemeyiz. ellerine sağlık kardeşim.. Güle güle kullanınız.
09-06-2012, Saat:15:54
www Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#8
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
Maun Kaplama
[Resim: FIAT_FIORINO_MAUN_KAPLAMA_35555632_0.jpg]

[Resim: FIAT_FIORINO_MAUN_KAPLAMA_35555632_1.jpg]
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
03-03-2013, Saat:00:15
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#9
Cvp: GÖGÜS KAPLAMA...
(03-03-2013, Saat:00:15)fiorino51 yazdı: Maun Kaplama
[Resim: FIAT_FIORINO_MAUN_KAPLAMA_35555632_0.jpg]

[Resim: FIAT_FIORINO_MAUN_KAPLAMA_35555632_1.jpg]

güzel duruyor ama biz gençlere göre değil.ilerki yaşlarda neden olmasın.smile
03-03-2013, Saat:00:18
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#10
RE: GÖGÜS KAPLAMA...
Zevk Meselesi Benim Sadece Vites Topuzu Hosuma Gitti Zaten Maun Kaplamadan Nefret Ediyorum Hicde Yaptirmayi Dusunmem
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


03-03-2013, Saat:00:27
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Far karartma, stop , amblem kaplama ve tampona karbon çalışması gunaycoskun 10 11,670 22-10-2014, Saat:19:38
Son Yorum: es2001
  [Önemli] MOTOR KAPUTUNA KARBON KAPLAMA clorone 11 15,408 11-06-2014, Saat:20:59
Son Yorum: ryancooper
  Plasti dip kaplama boya Omereymenoz 3 4,924 07-06-2014, Saat:04:21
Son Yorum: RaneZ
  Kaput siyah kaplama 53Fio 11 11,919 15-02-2014, Saat:22:06
Son Yorum: 53Fio
  [Bilgi] Torpido kaplama semih sümer 12 12,748 12-09-2013, Saat:00:19
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi