Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Kılıf
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#1
Thumbs Up  Fiorino Kılıf

Orjinal airbag yerleri özel kılıf aldım.150 tl ye süper oldu.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
01-12-2010, Saat:00:24
www Cevapla
onur batan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 89
Mesajlar: 12
Nereden: 19 Çorum
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 02-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
RE: Fiorino Kılıf
aksesuar olarak dıkız ayna kapı kolları ve kapı nıkelajları taktırdım. kendı tasarım olan on kabut kabartmayı taktım cam fılmı yaptım kapı içi FIORINO yazılı nıkelaj ve cam ruzgarlıgı ayrıcafarlara ve sıslere motor ıcı aydınlatma dosendı arıza durumunda (gece) beyz far (x-zenon degıl) taktım arac içi aydınlatmalar ve park lambaları beyaz ampul olarak degıstırdım farlara kas cektım lastık tozlukları yapıldı cam ruzgarlıgı yaıldı ozel olarak havalı ferrarı kornası takıldı bakmak ısteyen arkadaslar http://www.turkmod.com/aracdetayi.php?aracno=50661 bu sıteden ulasabılırlar hala yapım asamasındadır onerı tavsıye ve yorumlarınızı bekleırm
02-12-2010, Saat:12:34
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
RE: Fiorino Kılıf
(02-12-2010, Saat:12:34)onur batan yazdı: aksesuar olarak dıkız ayna kapı kolları ve kapı nıkelajları taktırdım. kendı tasarım olan on kabut kabartmayı taktım cam fılmı yaptım kapı içi FIORINO yazılı nıkelaj ve cam ruzgarlıgı ayrıcafarlara ve sıslere motor ıcı aydınlatma dosendı arıza durumunda (gece) beyz far (x-zenon degıl) taktım arac içi aydınlatmalar ve park lambaları beyaz ampul olarak degıstırdım farlara kas cektım lastık tozlukları yapıldı cam ruzgarlıgı yaıldı ozel olarak havalı ferrarı kornası takıldı bakmak ısteyen arkadaslar http://www.turkmod.com/aracdetayi.php?aracno=50661 bu sıteden ulasabılırlar hala yapım asamasındadır onerı tavsıye ve yorumlarınızı bekleırm

hayırlı olsun güle güle kullan dediğin işlerin resimleri markaları maliyeti vs paylaşırsan seviniriz.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
02-12-2010, Saat:17:03
www Cevapla
ankara06 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3148
Mesajlar: 1
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 08-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Fiorino Kılıf
(01-12-2010, Saat:00:24)Admin yazdı: Orjinal airbag yerleri özel kılıf aldım.150 tl ye süper oldu.

kılıfı nereden aldınız paylaşırmısınız uyanını bulmak sıkıntı, internette hepsiburadada stil kılıflar var alan aradaş oldu mu acaba, oturuyormu bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?
11-04-2012, Saat:12:07
Cevapla
TOLGACANSAHİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2732
Mesajlar: 71
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 71
Kayıt Tarihi: 09-02-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#5
Cvp: Fiorino Kılıf
aksesuarcıların çoğunda katolog oluyor modele özel olduğu için zaten airbag yerleri var ve o kadar renk seçeneklerinide kendiniz belirliye biliyorsunuz 150 tl dediler yanlış hatırlamıyorsam 90 liraya yaptırmıştım ilk alınca
W00t turbo zipecThumbup1
11-04-2012, Saat:19:50
Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#6
Cvp: Fiorino Kılıf
Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama yeni konu açıp kirlilik olmasını istemedim.

Hiç kimse net birşeyler söylememiş. Ben de nemo aracıma koltuk kılıfı bakıyorum ama
kullanıpta memnun kalan hiç kimse yazmamış birşey.

Arkadaşlar kılıf kullanıpta çok memnun olanlar hengi marka kılıfı kullandığını, nerden temin edilebileceğini bir zahmet yazabilir mi? Pot yapmayan sarkma yapmayan şöyle sıkı sıkı oturan bir kılıf arıyorum.
21-05-2013, Saat:15:10
Cevapla
mustangahmet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3448
Mesajlar: 13
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 11-08-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Fiorino Kılıf
Ben ankarada 100 tl ye taktırmıştım kılıfları. Airbag lere de uyumlu Orj. koltuk deseniyle aynı tipte. 2010 model aracıma aldıktan 1 ay kadar sonra taktırmıştım.
21-05-2013, Saat:23:02
Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: Fiorino Kılıf
@mustangahmet
Ben de Ankara'dayım. Nerede yaptırdınız? Resmini koymanız mümkün mü?
22-05-2013, Saat:00:21
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#9
Cvp: Fiorino Kılıf
Bende 60 Liraya Sordum Daha Önceki Aracıma Taktırmıştım Gayet Oturmuş Bi Vaziyette Kayma Yırtılma Yok Airbag Uyumlu Orjinal Kılıf Gibi Duruyor
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


23-05-2013, Saat:01:32
Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#10
Cvp: Fiorino Kılıf
Gözümle görmeden internetten sipariş vermekte istemiyorum o yüzden kullanan varsa hangi marka olduğunu söylerse internetten sipariş verebilirim diye düşündüm. Ama ses çıkmadı pek.
23-05-2013, Saat:13:49
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino'nuzda ChipTuning Yazılım Var mı? fiorino51 21 43,681 23-01-2021, Saat:11:46
Son Yorum: Janmaat
  Fiorino tavan ampülü kaç mm ? fiorino51 8 16,600 26-07-2018, Saat:16:02
Son Yorum: baba44
  [Soru] Fiorino Difizör İçin Fikir Verebilir misiniz ? FornaX 2 6,339 29-08-2017, Saat:12:11
Son Yorum: FornaX
  Fiorino Trekking Tampon Altı Admin 26 38,660 22-08-2016, Saat:01:58
Son Yorum: sukru3460
  [Önemli] Fiorino orjinal teyp için usb kablosu takılır mı ? ocallhuseyin 0 4,252 27-07-2016, Saat:23:35
Son Yorum: ocallhuseyin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi