Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BOYA DÖKÜLMESİ
muzaffer_26 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5465
Mesajlar: 25
Nereden: 74 Bartın
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 25
Kayıt Tarihi: 03-09-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
BOYA DÖKÜLMESİ

fiorino araçların teyp ve çevresinde siyah boya tarzı kaplama var onlar kabarıp dökülmeye başladı acaba bu araçlarda da mı adi çin malı malzeme kullanıyor
[Resim: wgsy.png]

Uploaded with ImageShack.us
03-09-2013, Saat:21:50
Cevapla
53Fio Çevrimdışı
200
Rize (53)
Üye
Uye No: 5433
Mesajlar: 61
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 61
Kayıt Tarihi: 28-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: BOYA DÖKÜLMESİ
çin malı malzeme değildir de benim teypdede boyaların dökülmesi oluyor.
[Resim: MY3lNM.jpg]
03-09-2013, Saat:21:56
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#3
BOYA DÖKÜLMESİ
Bununla ilgile servise gidin gösterin benim tuş takımlarında vardı servise götürdüm garantiden tuş takımını değiştirdiler.Zaman kaybetmeden gidin.
(Son Düzenleme: 03-09-2013, Saat:22:13, Düzenleyen: TURUNCU 16.)
03-09-2013, Saat:22:13
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#4
Cvp: BOYA DÖKÜLMESİ
Kronik Sorunlardan Birisi Benim Garantim Yok Ancak Birşekilde Tuşları Hallettim Teyp Çevresinde Var Onlara Çözüm Bulamadım Ancak Teybi Değiştiririm Artık Zamanla 001_smile
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


04-09-2013, Saat:00:25
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#5
RE: BOYA DÖKÜLMESİ
Msk fiyat ne kadar tuttu benimkide dokulmeye basladi
04-09-2013, Saat:01:08
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#6
Cvp: BOYA DÖKÜLMESİ
Kardeşim Ben Ücretsiz Temin Ettim Pert Araçtan Sende Öyle Yapabilirsin Hatta Teyp Sağlam Olsaydı Onuda Alacaktım Ama Teypte Çalışmıyordu 001_smile
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


04-09-2013, Saat:13:36
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#7
RE: BOYA DÖKÜLMESİ
Rizede biraz zor
04-09-2013, Saat:21:30
Cevapla
muzaffer_26 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5465
Mesajlar: 25
Nereden: 74 Bartın
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 25
Kayıt Tarihi: 03-09-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: BOYA DÖKÜLMESİ
FORUMDAKİ HERKESE SELAM UZUN ZAMAN OLDU GİREMEDİM NEYSE BAYRAM ÖNCESİ MALUM BİRAZ YOLCULUK VAR FAKAT BUGÜN CANIMI SIKAN BİR SES GELDİ SANIRIM DİREKSİYON KUTUSUNDAN OLABİLİR DİREKSİYONU ÇEVİRİNCE BÖYLE KATIR KUTUR SES GELİYOR VE SOL TARAFTAN YANİ DİREKSİYON TARAFINDAN ARAÇ 2011 EMİTİON BÖYLE SORUNU OLAN OLDUMU ACABA
SAYGILARIMLA
[Resim: wgsy.png]

Uploaded with ImageShack.us
13-10-2013, Saat:23:34
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#9
RE: BOYA DÖKÜLMESİ
Amartisorun lastiginden geliyor ıslaninca kuruyunca gecer sorun yapmayin
13-10-2013, Saat:23:39
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#10
Cvp: BOYA DÖKÜLMESİ
kroniktir. kulanamya bağülı her Fiorinolarda var. emo ise aracın müzük geçişlerini dreksiyondan kulan fazla aşınmasın. benimkindede hiç yok duda kzı arkadaşım gecen sesini acmak için teyibe bir tutt koca tırnagıula kapartı bir tarafı.. cok hassaslar.
[Resim: qpczh.png]
13-10-2013, Saat:23:43
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Plasti dip kaplama boya Omereymenoz 3 4,924 07-06-2014, Saat:04:21
Son Yorum: RaneZ
  fosfor boya kaliper kapağı ve kampanalar enes.44 23 26,629 29-03-2014, Saat:11:38
Son Yorum: mrt03mrt

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi