Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] fio ya xenon far ?
harun_0045
Unregistered
 
#1
fio ya xenon far ?

Aracıma xenon far taktırmak istiyorum ama çok kararsızım vize ve ceza sorunu var diyor[/size][/font][/b]lar, çok tereddütte kaldım, mercek taktır diyen bile oldu ama aracın orjinalliğini bozmak istemiyorum, far açılcak diyolar , sizce yaptırsammı, yaptırmasammı ? yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.....
03-10-2013, Saat:23:53
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: fio ya xenon far ?
Normal farlarda xenon muayneden gecmiyor ve yasak mercekte kendi farlarina yaptirmak istemiyosan en fazla 500 tl fiyat kendi farlarina yaptirirsan 200 300 bide xenon alcan beyaza en yakın bi halojenli ampul al hic bir yerde sorun olmasin

Bide kendini tanitsaydin araba guzel gorunuyor resim yok mu
(Son Düzenleme: 03-10-2013, Saat:23:58, Düzenleyen: semih sümer.)
03-10-2013, Saat:23:56
Cevapla
59ZC677 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4539
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 24-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: fio ya xenon far ?
xenonları her muayene zamanı sökceksin mercek takarsan farlarıda sökceksin ..
Senin Hayal Ettiklerini Ben Yaşıyorum..
03-10-2013, Saat:23:57
Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#4
Cvp: fio ya xenon far ?
ismim harun siteye yakın zamanda üye oldum, neler yapılır bilmiyorum, lütfen affola smile) aracımın resmide bu...
[Resim: 20130810_114304_20130813201310984_20130814014702.jpg]

[Resim: Foto_raf_0004_20130813235337752.jpg]

[Resim: Foto_raf_0006_20130813235744963.jpg]
04-10-2013, Saat:00:11
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#5
RE: fio ya xenon far ?
Arac guzel olmus kırmızı serid ne kadara mal oldu acaba
04-10-2013, Saat:00:34
Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#6
Cvp: fio ya xenon far ?
Aslında araçtaki en ucuz olan aksesuar oydu :-) sadece 20 tl vermiştim, şeridi kendim çektim, mazemeyi izmirden reklam tabelası yapan birisinden almıştım, şerit para tutmuyo sadece onu araca uygulamasi uğraştırıyo, ben şeritleri 2 saat gibi bir sürede tek başıma yaptım....
04-10-2013, Saat:00:40
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#7
RE: fio ya xenon far ?
Baska hangi aksesuarlar var aracinizda ve fiyatları
04-10-2013, Saat:00:44
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
Cvp: fio ya xenon far ?
semih abı soracagım soruyu sormussun smile)

harun abi reklamcıya ne desek bunu bize verir ?
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
(Son Düzenleme: 04-10-2013, Saat:00:45, Düzenleyen: mrboss.)
04-10-2013, Saat:00:44
www Cevapla
harun_0045
Unregistered
 
#9
Cvp: fio ya xenon far ?
aksesuar olarak resimde görünenler var, araçla pek oynama yapmadım aşırısı herzaman zarardır sadece ön koruma almayı düşünüyorum dış görünüş olarak onuda aldımmı tamammdır.. diğer arkadaşın sorusuna gelince; reklamcıya gidip kırmızı yapıştırma kağıt almak istiyorum, araca şerit çekmek istiyorum dersin, zaten 8, 10 tane renk var orda ben araç siyah olduğu için kırmızı çok yakışıyo o yüzden kırmızı aldım, senden ölçü istiyecek dar şerit 1 cm, arada 5 milim boşluk ve geniş şerit 2cm ben öyle yaptırdım sen onu kendi zevkine göre dar yada geniş yaptırırsın, uzunluk 5 metre aldım, çünkü ilk deneyimimdi yanlış yapıştırırsam söker takrar yenisini yapıştırırım diye..bunlar işte , sadece emek var orda gerisi çok kolay smile
04-10-2013, Saat:00:55
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#10
RE: fio ya xenon far ?
Ben yapabilirim o zaman araba siyah bakalım hangi renkleri alacagim
04-10-2013, Saat:00:58
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Led Xenon konusu Janmaat 0 1,999 23-01-2021, Saat:12:07
Son Yorum: Janmaat
  [Yeni] Bi-xenon Mercek - Daylight - DRL Led Stop Uygulaması Onderdincay 13 18,865 02-07-2015, Saat:14:47
Son Yorum: 31Mehti9244
Thumbs Up [Yeni] FİOMA XENON FAR.. forzAonur 21 18,648 17-02-2015, Saat:10:49
Son Yorum: SEDAPAPUSCU
  Mercek Xenon Emre ÜNSAL 8 9,656 05-07-2014, Saat:04:49
Son Yorum: my93
  SIS FARI XENON ALACAGIM YARDIM EDIN gunaycoskun 1 3,904 27-06-2014, Saat:21:16
Son Yorum: Nemesis

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi