Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Xenonlandık
Ahmet_27 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2654
Mesajlar: 41
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 30-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Wink  Xenonlandık

Esselam ağalar,

uzun zamandır aklımda olan mercekli xenon uygulamasını nihayet tamamladım.
Bir çift mako far aldım ve İstanbul'a merceklenmeye gönderdim.
Piyasadaki bütün xenonlar 35watt gücünde ama benimkiler yeni teknolojiyle 55watt gücünde,.
Kırılma çizgisi ve aydınlatma performansı mükemmel ama malesef şu anda uzunları kullanamıyorum sanırım fişlerde sıkıntı var o da çözülünce tam istediğim gece aydınlatma perfromansını yakalayacağım inşallah.

Malesef farları sökmek için ön tampon sökülüyorsad
[Resim: 1450145_765787880113916_1345192478_n_zpsa3203bd6.jpg]

[Resim: 1459953_765787336780637_848863015_n_zps3e95bda9.jpg]

[Resim: 1463608_765780710114633_807496648_n_zps7ce74f9e.jpg]

Ayar işleri bitince aydınlatma fotoğraflarını da yükleyeceğim, aklında olan varsa hiç düşünmesin derim.
23-11-2013, Saat:21:59
Cevapla
rıdvan özcan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5753
Mesajlar: 3
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 23-11-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Xenonlandık
Fiyatı ne kadar söyler misiniz ?
23-11-2013, Saat:22:26
Cevapla
ömer06 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5526
Mesajlar: 42
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 42
Kayıt Tarihi: 18-09-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Xenonlandık
hayırlı olsun ne kadara maal oldu smile
23-11-2013, Saat:22:39
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#4
Cvp: Xenonlandık
Fiyat ne ne kadara mal oldu faları takmak icin tamponu sokmek mi gerekiyor
23-11-2013, Saat:23:09
Cevapla
Ahmet_27 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2654
Mesajlar: 41
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 30-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Xenonlandık
Arkadaşlar işlem farlarla birlikte 1000tl ye mal oldu ve malesef tampon sökülmek zorunda, şu anda piyasadaki en iyi araçtan daha iyi aydınlatıyorum önümü ve kimsenin de gözünü almıyorum.Thumbup1
23-11-2013, Saat:23:17
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Xenonlandık
Çok yakışmış güle güle kullanın hoş bir görüntü
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
23-11-2013, Saat:23:28
Cevapla
Tanjuipek Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5283
Mesajlar: 36
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 28-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Xenonlandık
Gerçekten yararlı ve güzel bir uygulama olmuş. Fiyatıda normal şartlara göre ve bu tasarıma makul bence. Bunu nasıl yaptırabiliriz aşamalarını yazabilirmisin acaba parçaları nereden temin edip neler yaptırmalıyız. Bu uygulamayı yaptırmalıyım bende Thumbup1
[Resim: bannerns.png]
24-11-2013, Saat:00:25
Cevapla
ivtec27 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5752
Mesajlar: 1
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 23-11-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
RE: Xenonlandık
aaaa abi heralde sende Gaziantep'desin nasıl başardın abi bu işi böyle bi araçta böyle bi yerde seni tebrik ederm başarılı bi çalışma olmuş ama açıkcası bn fiorinoya 1000 tl harcamam araba araba deil ki para harcayasın... demin bi rampayı 2. vites de çıkamadım yha inan ki çıkmadı araba onu bırak düz yolda dahi kendini 2. vites de toparlayamıyo benim kendi görüşüm türk parasıyla 5 kuruş etmeyen bi araba yazıklar olsun FİAT
24-11-2013, Saat:00:40
Cevapla
rally2003 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4996
Mesajlar: 100
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 100
Kayıt Tarihi: 14-05-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#9
Cvp: Xenonlandık
Muayenede sorun olmuyor mu bunlar?
24-11-2013, Saat:00:46
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#10
Cvp: Xenonlandık
İyi Güzel Hoşta Daha Biz Birbirimizi Göremedik Şu Arabanı Bi Görsek Yakından Hayırlı Olsun Güle Güle Kullan 001_smile
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


24-11-2013, Saat:01:54
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi