Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
benim araç yakıt tüketimi
Emre ÜNSAL Çevrimdışı
200
Emre Ünsal
Üye
Uye No: 5121
Mesajlar: 397
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 397
Kayıt Tarihi: 18-06-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#1
benim araç yakıt tüketimi

çok incelememekle beraber en son gördüğüm tüketim değerleri şehir içi 6,1 şehir dışı 4,9 şehir içi tüketim son zamanlarda 7,1 yakıyor malum kış memleketinde yaşıyorum sizce normalmi yoksa çokmu yakıyor.

180 tl ye doluyor euro diesel Lukoil den
08-02-2014, Saat:00:21
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
nasıl kullanıyonuz öyle anlamış degilim smile ne yaptıysam 8 lt asagı ınmıyor
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
(Son Düzenleme: 08-02-2014, Saat:00:47, Düzenleyen: mrboss.)
08-02-2014, Saat:00:46
www Cevapla
Emre ÜNSAL Çevrimdışı
200
Emre Ünsal
Üye
Uye No: 5121
Mesajlar: 397
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 397
Kayıt Tarihi: 18-06-2013


Teşekkür Puanı: 11
Rep Ver:
#3
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
valla sen nasıl kullanıyorsun ben anlamış değilim 8 lt baya yakıyomuş biggrin arabayı çok sıkıştırıyosan ondan olabilir
08-02-2014, Saat:00:57
Cevapla
PeR_FeCt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5892
Mesajlar: 11
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 26-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: benim araç yakıt tüketimi
hocam bizde 9 küsür biz nabalım babam kafayı takma dedikçe daha çok kafayı takıyorum smile emin olmak için maaşı gömücem opete eskişehirde ankara bursa gidicem yani biggrin
[Resim: bannerns.png]
PeR_FeCt, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 26-12-2013 tarihinde katılmıştır.
08-02-2014, Saat:01:15
www Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
yumusak kullanıyorum seri ama yavas vites degistiriyorum arabayı alalı 8 ay edecek o zmndan beri devir 4 bini gecmemiştir yani bagırtmam yüksek devirli sürmem ani kalkıs yapmam lastıkler hep ayarlıdır ama ne yaptıysam 8 den asagıyı görmedim arac daha 19 binde bi yerde okumustum 20 binden sonra az yakıyormus kendimi onla avuntuyorum smile o yazıda dogrumu degilmi bilmiyorum
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
08-02-2014, Saat:01:22
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
benim araç yakıt tüketimi
[Resim: uhavequn.jpg]
Şehir dışı [Resim: bahe3e8a.jpg]
Sehir içi nasıl çokmu yakıyor ne anlamadım smile


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
08-02-2014, Saat:01:25
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#7
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
mustafa abi illaa kendimi 4 kattan mı atayım smile smile bu ne yaa bizede ögret kullanmayı
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
08-02-2014, Saat:01:28
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#8
benim araç yakıt tüketimi
No debriyaj
[Resim: y9y6ezyq.jpg]
Benim aracın her şey otomatik o yüzden minimum yakıyor yanlız maşallah deyin nazar ermesin smile koklayamıyor bile smile


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
08-02-2014, Saat:01:40
Cevapla
Süleyman KİBAR Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3371
Mesajlar: 38
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 38
Kayıt Tarihi: 16-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: benim araç yakıt tüketimi
Tam olarak performans amaçlı değil ama ekonomik olmayan bi sürüş tarzıyla (3000 ve üstü) tam olarak ölçülmedi ama yaklaşık 7-7,5 lt yakıyor.Ama araç 118.500 kilometrede smile
08-02-2014, Saat:01:47
Cevapla
mrboss Çevrimdışı
200
Eren Erel
Üye
Uye No: 5297
Mesajlar: 287
Nereden: 44 Malatya
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 287
Kayıt Tarihi: 01-08-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#10
Cvp: benim araç yakıt tüketimi
41 kere degil 41 bin kere maşallah smile insan kıskaniyor abi
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart
08-02-2014, Saat:01:48
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,850 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,783 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,832 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,178 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,898 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi