Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] coilover
fhrist Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3959
Mesajlar: 29
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 14-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
coilover

aracı şekildeki gibi basmak istiyorum ne gibi dezavantajları var önler için coilover kullanmayı düşünüyorum araç benim sadece photoshop ile bastım
[Resim: 1974627_10152057130272408_1631516224_n.jpg]
05-03-2014, Saat:17:08
Cevapla
Onderdincay Çevrimdışı
200
Önder Dinçay
Üye
Uye No: 5872
Mesajlar: 44
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 44
Kayıt Tarihi: 22-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: coilover
Aracı bu şekilde basarsan sadece havaalanı, açık otopark yada zor ama tem otoyolunda kullanmak zorunda kalabilirsin smile Bende düşünüyorum ve gerçekten güzel duruyor ama hem kullanım açısından zor hemde bu kadar alçaldığında konfor iyice kaybolacak. Bence 3.5 cm kaliteli bir spor yay ile deneme yap. Bu resim kadar olmasada belki tatmin olabilirsin. 5 cm ve 7 cm aracı gerçekten çok kötü etkiliyor. Yaptıran birkaç arkadaşım var ve şuan orjinal yaylarla geziyorlar.

Tavsiyem sende dokunma ama dokunacaksan 3.5cm kaliteli yay yeterli.


Bu arada jantların sana maliyetini sorabilirmiyim?
[Resim: xG940y.png]
2013 FİORİNO EMOTİON 1.3 75 HP
05-03-2014, Saat:18:14
Cevapla
fhrist Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3959
Mesajlar: 29
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 14-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: coilover
Jant lastik 2. El aldım kelepir biraz sıfır ayarında 205/45/17 kumho 750 liraya geldi istinyeden sahibinden aldım
05-03-2014, Saat:20:35
Cevapla
59ZC677 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4539
Mesajlar: 109
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 109
Kayıt Tarihi: 24-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: coilover
kesinlikle 3,5 cm yap egerki araba ile uqrasmıosan üstü ile ugrasma biraz sıkıntılı..

coilover ise sadece düz yolda kullanırsın.coil'de kullandm spor yayda spor yay daha mantıklı cünkü ucuz yollu istersen coil i orjinal amatisör ün üstüne yapıolar oda fazla verim vermio.. bn bastım gecen ara sokaga qirdim banket warmıs asılı kaldm banket üstünde capraz gectigim takdirde qene..
Senin Hayal Ettiklerini Ben Yaşıyorum..
(Son Düzenleme: 05-03-2014, Saat:21:09, Düzenleyen: 59ZC677.)
05-03-2014, Saat:21:07
Cevapla
fhrist Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3959
Mesajlar: 29
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 29
Kayıt Tarihi: 14-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
coilover
[Resim: a6ezuta2.jpg]
Sonunda taktırdım coilover fotoları ekliyecem



iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
20-03-2014, Saat:23:28
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] COİLOVER keremdurmaz 6 9,536 17-06-2014, Saat:01:06
Son Yorum: Nemesis

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi