Aracı bu şekilde basarsan sadece havaalanı, açık otopark yada zor ama tem otoyolunda kullanmak zorunda kalabilirsin

Bende düşünüyorum ve gerçekten güzel duruyor ama hem kullanım açısından zor hemde bu kadar alçaldığında konfor iyice kaybolacak. Bence 3.5 cm kaliteli bir spor yay ile deneme yap. Bu resim kadar olmasada belki tatmin olabilirsin. 5 cm ve 7 cm aracı gerçekten çok kötü etkiliyor. Yaptıran birkaç arkadaşım var ve şuan orjinal yaylarla geziyorlar.
Tavsiyem sende dokunma ama dokunacaksan 3.5cm kaliteli yay yeterli.
Bu arada jantların sana maliyetini sorabilirmiyim?