Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
herkese selam...
fio55 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6732
Mesajlar: 1
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 14-10-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
herkese selam...

arkadaşlar samsundan yazıyorum ismim samet 1.3 multijet combi dynamic fiorino aracımı yeni aldım aranıza katıldığım için mutluyum sayfada emeği geçen herkesin ellerine sağlık bu arada turkcell superonline de teknisyenim şirketdede 3 seneden beri fiorino kullanıyorum yine fiorinoyu tercih ettim bu arada sticker çok güzel olmuş en yakın zamanda çıkarttırıp araca uygulayacağım Thumbup1
14-10-2014, Saat:00:43
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Wink [Yeni] Herkese merhaba! KeremAltın 0 1,208 30-06-2023, Saat:02:17
Son Yorum: KeremAltın
  Selam ben tekirdag dan gokhan Gökhan özgün 2 4,970 27-09-2018, Saat:13:47
Son Yorum: fıorinocuu1
  herkese merhaba rauf arpaku 23 26,006 02-08-2017, Saat:22:48
Son Yorum: xaxabe
  Selam Herkese. fiotrek 0 3,015 08-05-2017, Saat:15:31
Son Yorum: fiotrek
  Herkese merhabaa :) hsnkrtrn 3 3,738 04-09-2016, Saat:11:24
Son Yorum: lojistik9p

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi