Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Debriyaj Seti ve Volan dişlisi
blueice32 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5220
Mesajlar: 16
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 16-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Debriyaj Seti ve Volan dişlisi

emotion 2010 model tiptronic conformatic aracım var. aracım son 1 haftadır gaz yemiyor, basıyorum gitmiyordu. enjektörlerden filan şüphelenirken birden aklıma debriyaj geldi ve servise götürdüm debriyaj komple bitmiş dediler 700 civarı bişey çıkar dediler önce "volan sağlam ise" şartı ile. otomatik olduğundan rulman filan da varmış sanırım.

aracı indirip aradılar volan dişliside bitmiş huh

amartisör başlıkları filan değişmeli imiş 2500 e yakın bir hesap çıktı mı!

moralim bozuldu tabi ama mecbur yaptırdım. başlıkları filan yapmayın param yok dedim. saolsun servis sorumlusu ark. yardımcı oldu 2100 gibi br rakama bitirdik.

şunun için paylaşıyorum : aracınız 70 bini bulduysa beklemeden debriyaj setini değiştirin ki volan da kaçmasın sonra benim gibi

ben 88000 i zorladım araba da ne yapsın. ama şunu söylemeliyim gaza basınca tekerleklerden tepki almak çok güzelmiş. meğer ben 2 aydır böyle gidiyormuşum. otomatik araba gaz yemiyor diye düşünüp kendimi kandırmışım. son zamanlarda 8-9 lt/100 e çıkan yakıt şu an 4,7-5,2- lt/100 gibi yakıt acayip fark etti smile
08-03-2015, Saat:21:31
Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#2
Cvp: Debriyaj Seti ve Volan dişlisi
tekrar dan hayırlı olsun diyelim o halde.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



08-03-2015, Saat:21:54
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#3
Cvp: Debriyaj Seti ve Volan dişlisi
geçmiş olsun bizdede otomatik var 55000km de bakalım bize ne zman piyango vurcak otomatik işte arıza çıkardımı 1500 den 3000e kadar yolu var Allah kaza bela arıza vermesin...
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
09-03-2015, Saat:12:50
www Cevapla
blueice32 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5220
Mesajlar: 16
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 16-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Debriyaj Seti ve Volan dişlisi
(09-03-2015, Saat:12:50)gezgin290 yazdı: geçmiş olsun bizdede otomatik var 55000km de bakalım bize ne zman piyango vurcak otomatik işte arıza çıkardımı 1500 den 3000e kadar yolu var Allah kaza bela arıza vermesin...


teşekkürler.. @gezgin @ranez
09-03-2015, Saat:20:12
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Debriyaj ses sorunu omer21 0 1,494 20-10-2023, Saat:16:52
Son Yorum: omer21
  Debriyaj Ayarı korkutts 7 26,783 07-11-2018, Saat:18:51
Son Yorum: Nemesis
  2008 fiorino debriyaj sertliği selmany 2 4,937 04-02-2018, Saat:17:29
Son Yorum: onurcpgl
  [Yeni] debriyaj seti + bakım +akü boolat 12 12,012 01-12-2014, Saat:21:26
Son Yorum: boolat
  [Yeni] Debriyaj Pedalı Koptu Creative 6 7,483 08-11-2014, Saat:18:58
Son Yorum: fztvhdy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi