Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] fiorino yakıtım normalden fazla
fio38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7096
Mesajlar: 24
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 29-05-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
fiorino yakıtım normalden fazla

arkadaslar aracım fiorino euro 5 95 bg start stop emotion paket 2 ay oldu alalı yakıtım sehiriçi 7.5 litreden asagıya düşüremiyorum o kadar nazik kullanmama ragmen düşmüyor bi arkdasımda euro 4 75 bg var oda 6.4 litre yakıyor şehiriçi sorun benim aracımdamı yoksa bu durum normalmi yardımlarınızı bekliyorum şimdiden hepinize tesekkür ederim ilginiz için
İyiler kaybetmez. KaybedilirThumbup1
29-05-2015, Saat:15:56
Cevapla
LeGeNd54 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7062
Mesajlar: 13
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 29-04-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
fiorino yakıtım normalden fazla
Beygir gücü yüksek aracın fazla tork ürettiği için fazla yatık yakıyor 75 le 95 i bir tutamazsınız boşuna çaba


Sent from my iPhone using Tapatalk
29-05-2015, Saat:16:12
Cevapla
fio38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7096
Mesajlar: 24
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 29-05-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: fiorino yakıtım normalden fazla
ama fabrika verilerine bakıldıgı zaman benim aracım 75liklerden az yakması lazım
İyiler kaybetmez. KaybedilirThumbup1
29-05-2015, Saat:18:13
Cevapla
LeGeNd54 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7062
Mesajlar: 13
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 29-04-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
fiorino yakıtım normalden fazla
Orasını bilemem


Sent from my iPhone using Tapatalk
30-05-2015, Saat:10:07
Cevapla
team146 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2793
Mesajlar: 122
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 122
Kayıt Tarihi: 17-02-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
RE: fiorino yakıtım normalden fazla
Kaç km de araç?
31-05-2015, Saat:18:53
Cevapla
fio38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7096
Mesajlar: 24
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 29-05-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: fiorino yakıtım normalden fazla
66000 binde arac ilk calistiginda sakirtili calisio ve titrio servis enjektorlerden kaynakli oldugunu soyledi acaba yakitida bu yuzdenmi fazla yakiyo biraz gaza bastim 2 gundur 9.1 litreleri gordum rahatlikla napcaz bilmiyorum artik enjektoerin tamiride yokmus 1500 lira civariymis sifirida cikmasinida 500 liraya buldum simdilik kararsizim
İyiler kaybetmez. KaybedilirThumbup1
01-06-2015, Saat:00:45
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#7
Cvp: fiorino yakıtım normalden fazla
(01-06-2015, Saat:00:45)fio38 yazdı: 66000 binde arac ilk calistiginda sakirtili calisio ve titrio servis enjektorlerden kaynakli oldugunu soyledi acaba yakitida bu yuzdenmi fazla yakiyo biraz gaza bastim 2 gundur 9.1 litreleri gordum rahatlikla napcaz bilmiyorum artik enjektoerin tamiride yokmus 1500 lira civariymis sifirida cikmasinida 500 liraya buldum simdilik kararsizim

bendede 95 lik var 75 le 95 kıyaslanamaz 75 lik fazla yakar şehir içi 6 litre benim araç uzun yol 4 totelden alırsam ortalama yükseliyor şelden alınca düşüyor start stop olduğu için kırmızıda falan zaten baya tasarruf ediyor araç
01-06-2015, Saat:12:25
www Cevapla
fio38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7096
Mesajlar: 24
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 29-05-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: fiorino yakıtım normalden fazla
yakıtı mükemmel o zaman benim aracı ne kadar nazik ekonomik kullanırsam kullanayım 7.5 litreden asagıya düşmesine imkan yok 6-7 depo mazot bitirdim nerdeyse düşmüyor
İyiler kaybetmez. KaybedilirThumbup1
01-06-2015, Saat:14:15
Cevapla
kaplanferhat Çevrimdışı
200
çamlıca
Üye
Uye No: 6133
Mesajlar: 457
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2014
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 457
Kayıt Tarihi: 26-02-2014


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#9
Cvp: fiorino yakıtım normalden fazla
(01-06-2015, Saat:14:15)fio38 yazdı: yakıtı mükemmel o zaman benim aracı ne kadar nazik ekonomik kullanırsam kullanayım 7.5 litreden asagıya düşmesine imkan yok 6-7 depo mazot bitirdim nerdeyse düşmüyor

kullanıma yola trafiğe göre değişir tabi birde aracın durumuna göre
01-06-2015, Saat:14:32
www Cevapla
fio38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7096
Mesajlar: 24
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 29-05-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
RE: fiorino yakıtım normalden fazla
Ben kayseride yasiyorum rahat bi sehirici trafigi var bana gore ama serviste enjektorlerde sorun oldugunu soyledi galiba degistiricem
İyiler kaybetmez. KaybedilirThumbup1
01-06-2015, Saat:15:13
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,555 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,818 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55
  [Bilgi] 2009 1.3 motor fiorino km / 18 kuruş doxer 0 5,729 19-08-2016, Saat:00:00
Son Yorum: doxer
  benim fio mu fazla yakıyor Emotion19 93 60,162 19-04-2014, Saat:23:05
Son Yorum: tkcabin
  [Acil] Yakıtım 10-11 Lt Aşağı Düşmüyor Nedendir ? MsK 70 48,663 06-09-2013, Saat:21:36
Son Yorum: Göksel35

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi