(12-04-2016, Saat:16:37)mrtaysi yazdı: HAYIRLI OLSUN KARDEŞİM..ARAÇ KAÇ MODEL..VE CİHAZ DİREKSİYONDAN KUMANDAYI KABUL EDİYOR MU..
Eyw,
2012 aralik cikisli. Euro4cl2 diye geciyor motoru. Combi Emotion.
Direksiyon kumandasini kabloyu keserek hallettim. direksiyon bolgesinden asagiya dogru kalin bir kablo demeti var. Onu oto elektrikcide, araci akuden keserek olcun kablolari. Iki tanesi direksiyondaki sag ve sol kisimlara gidiyor. Oradan kesin, teybin arkasina uzatma yapin. Sonra iyice sarin.
Teybin arkasinda 1klik direnc takin her iki kabloya da. Sonra genelde bu tarz teyplerin SW1 - SW2 isimli kablolarina baglayin.
Bu sekilde direksiyon kablosu calisiyor.
Diger bir yontem ise donusturucu kullanmak. O da is gorur.