Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Comfortmatik
hayrat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7762
Mesajlar: 2
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 18-03-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Comfortmatik

Forumda yazılanları ve diğer forumlardaki bir çok yazıyı okudum. 2009 model 110 binde otomatik emotion almak üzreyim. Alma sebebim sırf otomatik olması diğer yönleri çok önemli değil. Tabi bütçeme de uygun. Okuduğum bazı şeyler beni korkuttu açıkçası. Vites arızaları özellikle 2500-6000 tl bandında masraf çıkartılanlar var. alacağım kişi 100 binde baskı balata değiştiğini söylüyor. Hoş forumlarda daha 10 binde vites sorunu yaşayan bir sürü kişi var. Alıp almama konusunda kararsız kaldım. Tecrübe sahibi arkadaşların görüşlerini bekliyorum...

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
19-03-2017, Saat:22:00
Cevapla
ayhaneröz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7345
Mesajlar: 45
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 45
Kayıt Tarihi: 03-12-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Comfortmatik
otomatik vites ve dizel motorlarda 100 bin km psikolojik sınır olarak tabir edilir.aldıktan sonra sorun çıkartabilir. kredi ile daha düşük kmli alırsan iyi olur.
23-03-2017, Saat:23:35
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi