Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] Aux modu parazit yapıyor
acakilli Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7959
Mesajlar: 1
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 27-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Music  Aux modu parazit yapıyor

Arkadaşlar 2009 model bir fiorino aldım. Siteden öğrendiğim kadarıyla bir aux kablosu yaptım teypin arkasına bağlantısını yaptım ses veriyor ancak çok parazit hışırtı yapıyor. Kabloyu çıkardım kablodan olabilir diye ancak çıkardıktan sonrada aux modunda yine hışırtı yapıyor. Bunun nedeni ne olabilir. Nasıl çözebilirim?
27-12-2017, Saat:18:23
Cevapla
vvfiorino Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7955
Mesajlar: 8
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 8
Kayıt Tarihi: 15-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: Aux modu parazit yapıyor
Dostum kesin olmamakla birlikte bi kaç ihtimal vericem. Aux modu icin aux kablosunu teybin arka kısmına baglarken ordaki 5 baglanin hicbirnin birbirne degmemesi lazim bu sebepten olabilir.
Baglantilarin arasina elektrik bandı çekersen daha sağlıklı olabilir. Birde kablon Mono özelliğindeyse aracın bağzı hoparlörinden ses gelmiyor. Stereo özelligi bulunan aux kablosu almaniz gerekiyor o zaman çok daha kaliteli ses çıkıyor.
28-12-2017, Saat:20:41
Cevapla
yusufcan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8060
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 07-06-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Aux modu parazit yapıyor
(27-12-2017, Saat:18:23)acakilli yazdı: Arkadaşlar 2009 model bir fiorino aldım. Siteden öğrendiğim kadarıyla bir aux kablosu yaptım teypin arkasına bağlantısını yaptım ses veriyor ancak çok parazit hışırtı yapıyor. Kabloyu çıkardım kablodan olabilir diye ancak çıkardıktan sonrada aux modunda yine hışırtı yapıyor. Bunun nedeni ne olabilir. Nasıl çözebilirim?

dostum aynı sorun bende de vardı araç şarj kiti kullanıyorsan onu çıkar ikisi birlikte araca takılı olduğunda parazit yapıyor
07-06-2018, Saat:05:05
Cevapla
burak1995 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8145
Mesajlar: 2
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 31-10-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: Aux modu parazit yapıyor
aux offset ayarı var menüde onu +6 yapın. yani aux girişinin sesi normalde kısık olur o yüzden ekstra ses düzeyi ayarı vardır teypte. telefondan da çok farkediyor ses.
05-11-2018, Saat:13:23
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: Aux modu parazit yapıyor
aux kablonuzda sorun olabilir yada bağlatıyı yaparken başka bir soket ucuna değiyor olablir kablo ucu kabloyu değiştirip birde bağlantıyı yerini kontrol edip tekrar sorun olup olmadığını buraya yazabilirseniz çözmeye çalışalım.
[Resim: PWlWqx.jpg]
05-11-2018, Saat:19:01
Cevapla
FakeFiorino Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8155
Mesajlar: 2
Nereden: 21 Diyarbakır
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 29-11-2018


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
RE: Aux modu parazit yapıyor
Kablodaki şaseyi teybin herhangi yerine değdirip kontrol eder misiniz? Eğer çözülürse teybin kasasına bağlayın Ground ucu
10-01-2019, Saat:01:28
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  AUX modu usb bellek ? ERDİ 294 340,840 23-09-2017, Saat:14:58
Son Yorum: Mario
Video Fiorino AUX modu BaSKaN 8 13,356 31-05-2016, Saat:21:01
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi