Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yüksek yakıt tüketimi..
blue35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7960
Mesajlar: 4
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 31-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Information  Yüksek yakıt tüketimi..

Arkadaslar 2009 model 1,3 75hp triptonık şanzuman  65binde aracıma yeni satın aldım. Aracımın şehir içi tüketimi 6,9lt- 7,1 lt arasında değişiyor. Çevre yolunda uzun sakin kullanımda denedim ama bir türlü bu değer düşmedi..Bana yüksek gibi geldi ve sizlerin bu konudaki fikirlerini almak istiyorum...
31-12-2017, Saat:01:01
Cevapla
Onur-Fio95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7596
Mesajlar: 21
Nereden: 33 İçel (Mersin)
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 22-06-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: Yüksek yakıt tüketimi..
(31-12-2017, Saat:01:01)blue35 yazdı: Arkadaslar 2009 model 1,3 75hp triptonık şanzuman  65binde aracıma yeni satın aldım. Aracımın şehir içi tüketimi 6,9lt- 7,1 lt arasında değişiyor. Çevre yolunda uzun sakin kullanımda denedim ama bir türlü bu değer düşmedi..Bana yüksek gibi geldi ve sizlerin bu konudaki fikirlerini almak istiyorum...

Merak etme güzel kardeşim normal. Hava şartları sertleşti. 2008 yılından beri fiorino kullanıcısıyım. Artık bazı sorunlara gülümsüyorum üzülmeyin arabanız normal. Zıplatan, sert süspansiyona sahip ortalama şehir içinde 5.5 ile 7 litre arası kullanıma bağlı olarak yakıt tüketen uzun yollarda 5 ileri şanzımanın yetmediği tatlı, yakışıklı arabalarımız var smile Bende de 95 hp euro 5 motor 2015 model premio paket  manuel şanzıman var oda aynı şekilde 5.5 ile 6.5 litre arası hatta çok sıkıştırırsam 7 litrelere kadar tüketim çıkıyor. Arabalarımız böyle, ben memnunum çünkü rakiplerine göre gerçekten en yakışıklısı fiorino. Fiolarınızı bunları bilerek sevin iyi forumlar kardeşim smile
2015 PREMİO 95 HP  Thumbup1
03-01-2018, Saat:21:44
Cevapla
blue35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7960
Mesajlar: 4
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 31-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Yüksek yakıt tüketimi..
(03-01-2018, Saat:21:44)Onur-Fio95 yazdı:
(31-12-2017, Saat:01:01)blue35 yazdı: Arkadaslar 2009 model 1,3 75hp triptonık şanzuman  65binde aracıma yeni satın aldım. Aracımın şehir içi tüketimi 6,9lt- 7,1 lt arasında değişiyor. Çevre yolunda uzun sakin kullanımda denedim ama bir türlü bu değer düşmedi..Bana yüksek gibi geldi ve sizlerin bu konudaki fikirlerini almak istiyorum...

Merak etme güzel kardeşim normal. Hava şartları sertleşti. 2008 yılından beri fiorino kullanıcısıyım. Artık bazı sorunlara gülümsüyorum üzülmeyin arabanız normal. Zıplatan, sert süspansiyona sahip ortalama şehir içinde 5.5 ile 7 litre arası kullanıma bağlı olarak yakıt tüketen uzun yollarda 5 ileri şanzımanın yetmediği tatlı, yakışıklı arabalarımız var smile Bende de 95 hp euro 5 motor 2015 model premio paket  manuel şanzıman var oda aynı şekilde 5.5 ile 6.5 litre arası hatta çok sıkıştırırsam 7 litrelere kadar tüketim çıkıyor. Arabalarımız böyle, ben memnunum çünkü rakiplerine göre gerçekten en yakışıklısı fiorino. Fiolarınızı bunları bilerek sevin iyi forumlar kardeşim smile

Teşekkürler yorumunuz için içimi rahatlattınız.. Bu arada aracımın lastiklerini değiştirmem gerekiyor. Şu an üzerinde 205x55xR16 var 195 lik tavsiye ettiler ama ben tekrar aynı lastik tipinden düşünüyorum sizler ne tercih ediyorsunz?? 
04-01-2018, Saat:22:28
Cevapla
Onur-Fio95 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7596
Mesajlar: 21
Nereden: 33 İçel (Mersin)
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 22-06-2016


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: Yüksek yakıt tüketimi..
(04-01-2018, Saat:22:28)blue35 yazdı:
(03-01-2018, Saat:21:44)Onur-Fio95 yazdı:
(31-12-2017, Saat:01:01)blue35 yazdı: Arkadaslar 2009 model 1,3 75hp triptonık şanzuman  65binde aracıma yeni satın aldım. Aracımın şehir içi tüketimi 6,9lt- 7,1 lt arasında değişiyor. Çevre yolunda uzun sakin kullanımda denedim ama bir türlü bu değer düşmedi..Bana yüksek gibi geldi ve sizlerin bu konudaki fikirlerini almak istiyorum...

Merak etme güzel kardeşim normal. Hava şartları sertleşti. 2008 yılından beri fiorino kullanıcısıyım. Artık bazı sorunlara gülümsüyorum üzülmeyin arabanız normal. Zıplatan, sert süspansiyona sahip ortalama şehir içinde 5.5 ile 7 litre arası kullanıma bağlı olarak yakıt tüketen uzun yollarda 5 ileri şanzımanın yetmediği tatlı, yakışıklı arabalarımız var smile Bende de 95 hp euro 5 motor 2015 model premio paket  manuel şanzıman var oda aynı şekilde 5.5 ile 6.5 litre arası hatta çok sıkıştırırsam 7 litrelere kadar tüketim çıkıyor. Arabalarımız böyle, ben memnunum çünkü rakiplerine göre gerçekten en yakışıklısı fiorino. Fiolarınızı bunları bilerek sevin iyi forumlar kardeşim smile

Teşekkürler yorumunuz için içimi rahatlattınız.. Bu arada aracımın lastiklerini değiştirmem gerekiyor. Şu an üzerinde 205x55xR16 var 195 lik tavsiye ettiler ama ben tekrar aynı lastik tipinden düşünüyorum sizler ne tercih ediyorsunz?? 

195/55/16 var benim aracımın üzerinde ince yanak olması biraz konforu etkiliyor ama viraj ve görüntü açısından çok iyi. Continental ve Michelin öneririm fiorino için. Önceki aracımda continental kullandım ideal geldi michelin energy saver plus deneyin iyi gelecektir aracınız için. smile Ayrıca 75 hp araç için 185/65/15 lastik ebatını deneyin yakıtın 1 litrelere kadar daha düştüğünü ve aracın hızlandığını göreceksiniz
2015 PREMİO 95 HP  Thumbup1
(Son Düzenleme: 11-01-2018, Saat:00:25, Düzenleyen: Onur-Fio95.)
11-01-2018, Saat:00:23
Cevapla
blue35 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7960
Mesajlar: 4
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 31-12-2017


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: Yüksek yakıt tüketimi..
Yokohama bluearth 205/55/16 taktırdık konforda çok farketti diyebilirim.. yakıt tüketiminde 6,2lt değerlerini görür oldum ama direk olarak lastiklerin etkisi demek için erken sanırm .. İLk başlarda tereddüt ettim ama sonra araştırınca bu lastiği seçmeye karar verdim
11-01-2018, Saat:23:00
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,609 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,779 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,828 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,169 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,867 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi