Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
geri görüş kamersı
serdar20 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8308
Mesajlar: 2
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 04-06-2020


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
geri görüş kamersı

arkadaşlar selamünaleyküm yaklaşık 2 ay önce aldığım aracımın geri görüş kamerası ve navitek ekranlı teybi üzerinde gelmişti fakat bagaj kısmından bağlantısı düzgün yapılmadığından kamera kablosu kopmuş ve ucunu bir türlü bulamıyorum sadece kameranın kablosu var içerden gelen kabloyu bulamadım acaba nerelere bakmam gerekir ?
12-07-2020, Saat:16:52
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
RE: geri görüş kamersı
iki tarafida cekip anca oyle bulabilirsiniz kameradan bide teybin ordan disardan zor bulunur
[Resim: PWlWqx.jpg]
12-07-2020, Saat:22:54
Cevapla
serdar20 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8308
Mesajlar: 2
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2016
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 04-06-2020


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: RE: geri görüş kamersı
(12-07-2020, Saat:22:54)Nemesis yazdı: iki tarafida cekip anca oyle bulabilirsiniz kameradan bide teybin ordan disardan zor bulunur
teşekkürler biraz uğraştırdı sonunda buldum kamera bağlantısını yaptım fakat çalışmadı geri vitese takınca ekranda cam yazısı çıkıyor ama çalışmıyor kamera bozuk olabilir mi yada başka bir sorun olabilir mi netleştirmeden kamera siparişi vermek istemiyorum
13-07-2020, Saat:13:51
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
RE: geri görüş kamersı
geri vitese taktığınızda ekran görntüsünü atabilirmisiniz
[Resim: PWlWqx.jpg]
13-07-2020, Saat:18:56
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi