Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu
eneshaluk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8337
Mesajlar: 3
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 19-07-2020


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu

Merhaba arkadaşlar, 2010 model yarı otomatik fiorinomu 2019'un 12. ayında aldım ve genel olarak çok memnunum. Fakat son zamanlarda nadiren de olsa yaşadığım bir durum beni korkuttu ve size danışmak istedim.

Aracımı almadan hemen önce debriyaj baltası değişmiş ben aldıktan sonra da Birmot serviste şanzıman ve robot yağı değiştirdim. Son 2-3 haftaya kadar bir sıkıntım yoktu. Fakat 2 hafta arayla akşam iş dönüşü yoğun ve sıkışık trafikten sonra dik bir yokuşu inipte tam evimin sokağına girerken aracım vitesi n konumuna alıp vites kutusunu kontrol ettirin uyarısı verdi. Her iki seferde de aracı stop edip marş yapınca sorunum düzeldi. Bir de çok nadiren ışıklarda beklerken vitesi boşa alıp tekrar vitese alınca arabam 1 yerine 2. viteste kalkıyor ama bu da çok nadir olan birşey. Özellikle bu vitesi boşa alma mevzusu beni korkuttu. Fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
20-07-2020, Saat:00:04
Cevapla
Nemesis Çevrimdışı
200
DeathSlayer
*****
Moderator
Uye No: 5891
Mesajlar: 281
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 281
Kayıt Tarihi: 25-12-2013


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
RE: Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu
fikrim yok baktırmanız lazım ama fiorinoların otomatik şanzımanları forumdakilerin hepsinde problemli keşke almadan önce forumda bir fikir alsaydınız neyse yinede bi servise götürüp baktırın
[Resim: PWlWqx.jpg]
20-07-2020, Saat:09:37
Cevapla
eneshaluk Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8337
Mesajlar: 3
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 19-07-2020


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
RE: Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu
Üzerinden çok zaman geçti ama siteye girmişken yazayım belki birilerine faydası olur. Aracı servise götürdüm robot ve şanzıman kontrolleri yapıldı herhangi bir problem görülmedi. Aracın tekerlerinden biri biraz derin bir çukura girince hafif patinaj yapmıştı, hız sensörünün kafası karışmış arıza kaydı yapmış, arabayı cihaza bağladılar arıza silinince aynı sorun tekrar etmedi.
26-01-2021, Saat:14:30
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Comformatik Fiorino Otomatik Vites fiorino51 180 271,961 11-11-2023, Saat:17:27
Son Yorum: otomatikfio
  otomatik fiorino trekking95 19 33,061 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 48,996 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,530 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,196 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi