Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] Park yardımcısı devre dışı hatası
Kalbas Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8347
Mesajlar: 1
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 13-08-2020


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Park yardımcısı devre dışı hatası

Merhaba arkadaşlar 2011 model emotion Fiorinomda yol bilgisayarında Park yardımcısı devre dışı yazıyor ve ünlem işareti duruyor. Herhangi bir elektriciye götürmeden fikrinizi almak istedim sensörleri ve sensör beynini kontrol edeceğim kablo vs kopma oksitlenme durumlarına karşı Park sensör beyni tam olarak ne taraftadır. Bilgisi olan arkadaşlardan yardım talep ediyorum.
Teşekkürler
13-08-2020, Saat:14:00
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question [Soru] Park Sensörü Trafikte Devreye Giriyor saqoline 10 18,182 17-06-2017, Saat:14:04
Son Yorum: umutchatin
  Park Sensörü Takılı Kalıyor. ErdiKUS 7 10,937 01-03-2017, Saat:03:07
Son Yorum: hijacker31
  [Soru] Park Lambası ARIZA ışığı alper10800 7 13,829 18-11-2016, Saat:14:04
Son Yorum: oyoyoyyy
  Park Sensörleri ve Geri Viteste Yanan Işıklar hk. kaya 0 3,413 22-06-2016, Saat:10:46
Son Yorum: kaya
  [Acil] amerikan park sorunu (farklı) cansin128731 32 32,438 29-04-2015, Saat:20:24
Son Yorum: ßatuhan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi