Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Araç yakıt tüketimi nasil ?
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#1
Araç yakıt tüketimi nasil ?

arkadaşlar aracım fıat fiorino emotion.2011 arcın deposunu 145 tl e doldurdum aracım daha 3000 km de aracımla 350 km de qittim yarım depo qitti?aracımın qöstergesine baktım ort yakıta 7,2 qösteriyodu sizce nasıl yakıt.!daha düşermi ?

[img][Resim: 1058xll.jpg][/img]
41 uu 940
06-04-2011, Saat:20:31
UH088 Çevrimdışı
200
SEKA.
Üye
Uye No: 648
Mesajlar: 118
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 118
Kayıt Tarihi: 18-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
RE: yakıt tüketimi.
hocam benimde 4000 km civarında bende 6.7 yazıyor nasıl bir durum anlayamadım
seka Thumbup1 -selçuk-
06-04-2011, Saat:20:48
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#3
RE: yakıt tüketimi.
şehir içi trafiğinden uzaklaşıp en azından bir 100 km gidin ortalama tüketim
eğer 120 km süratin üzerine çıkmazsanız 5 - 5,5 litreye düşüyor..

geçen hafta sonu 250 km kadar çevre yolunu kullandım,ara ara 140 da gördüm tüketim ortalaması 6,8 den bi anda 5,4 kadar indi..90 km sürati aşmadan daha sakin bir kullanımla rahatlıkla 5 lt ye düşebilirdi belkide..

hafta başında istanbul trafiğine merhaba dedik ve tüketim 3 günde aynen düştüğü rakkamlara geri geldi sad
07-04-2011, Saat:00:39
mertmurat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 299
Mesajlar: 27
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 27
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
RE: yakıt tüketimi.
arkadaşlar dün çankırı(atkaracalar)-karabük-safranbolu yaptım.yakıtı minimum 4lt ye indirebildim. gidiş biraz meyilliydi.ordan bartın-amasra yaptım ve aynı yoldan dönüş yaptım.ortalamam 5.2 e çıktı.hızım 80-90 km/h aralıgındaydı.toplamda 415 km yol yapmışım.hava sıcaklıgı ortalama 6-7 derece civarındaydı.hava yer yer yagışlıydı.aracım şuan 3250 km de.sizce nasıl?
2011 FİAT FİORİNO 1.3 MULTİJET 75 BG EMOTİON MİSTİK GRİ
07-04-2011, Saat:16:49
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#5
RE: yakıt tüketimi.
4. ile 5.2 arası gayet iyi değerler....
07-04-2011, Saat:20:31
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#6
RE: yakıt tüketimi.
4 lt gerçekten çok iyi..
yazın uzun yolda 90 km geçmeden klimayada fazla abanmadan 4 lt nin de altını görebiliriz demekki..
07-04-2011, Saat:20:44
mertmurat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 299
Mesajlar: 27
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 27
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
RE: yakıt tüketimi.
yeni rekorlara imza atarsam paylaşırım arkadaşlar.hedefim 3.5 zor ama yinede yılmadan deneyecegim.
2011 FİAT FİORİNO 1.3 MULTİJET 75 BG EMOTİON MİSTİK GRİ
07-04-2011, Saat:23:24
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
RE: yakıt tüketimi.
hmmmm vala ben otobana girdiğimde arabayla 140 aşa düşmem o şekilde o rakamı qörduk dediğiniz gibi 90 100 km gitseydim daha ii bi rakam alırdım söylediklerine göre bende öle düşünuyodum
41 uu 940
08-04-2011, Saat:20:22
akrep43 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 478
Mesajlar: 33
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 21-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
RE: yakıt tüketimi.
uşak izmir arası 4.6 gördüm bence mevsime göre çok iyi bi değer
cool 2011 FİAT FİORİNO 1.3 MULTİJET 75 BG EMOTİON MİSTİK GRİ 43 UT 876Thumbup1
09-04-2011, Saat:03:28
EsraydıN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 622
Mesajlar: 146
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 146
Kayıt Tarihi: 14-02-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#10
RE: yakıt tüketimi.
Geçen ay Bursaya gittik Arkadaşlarla gezme maksaklı...5 kişiydik araçta..gidişte 100 ü geçmedim.iyikide geçmemişim bursaya kadar 6 tane radar saydımsmile maşallah dedim..dönüşte gece 120 ortama hızla geldim çanakkaleye..100 tl aldım git gel 568 km yapmışım..aracım 2009 triptpnik 17000 de fio..
Her şeyin Başlangıcı 14 "KraTos"
09-04-2011, Saat:12:21


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,850 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,783 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,832 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,178 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,898 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi