(21-01-2012, Saat:06:53)Ozan Önal yazdı: hayırlı olsun ilk olarak.
bende 2008 sahibiyim. sanırım forumda 2 kişiyiz ... 
bu arada sizin arka küçük camlarınız varmı var ise gömülü mü yoksa dışarıda mı duruyor ?
kazasız belasız sürüşler arkadaşim öncelikle.. benim arkada cam yok.yolcu tarafında var karşılıklı.memnumusun arabandan,çift sürgülümü senin fiorino?
(21-01-2012, Saat:01:24)REAL yazdı: menteşeler ve arka kapı sürgü rulmanları iyice yaglanmak istiyor bolca yaglayın temizlensin ancak fazla akan yağları tabii hemen silin ki bulaşmasın
bu arada pardon aracınız hayırlı ugurlu olsun
saolasın arkadaşım,vd 40 diye bi yaglayıcı var onu kullansam çözüm olabilirmi?