Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
önder yaşar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6803
Mesajlar: 4
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 19-11-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites

Arkadaslar merhaba benim merak ettiğim bir şey var 2010 model 40000 km otomatik fiorino var bazen vites geçişleri sarsıntılı oluyor özellikle 1den 2 ye geçerken vede durma esnasında 2den 1.vitese geçerken sarsıntılı oluyor tık diye ses geliyor dizinde başınıza geldimi özel servise götürdum normal olduğunu söyledi ama içim rahat değil cevaplarinizi merakla bekliyorum teşekkürler
25-11-2014, Saat:03:33
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
önder hocam sıkıntı edecek bir durum yok bendede 52000 de oto.emo var bendede ses çıkıyor özellikle 2 den 1 e düşerken bazen sabaha kontağı açıp vitesi boşa alırken dahada ses çıkartıo sanki araç bütün gece o viteste kasılıp kalmış gibi birden rahatlıyor boşa alınca ama bu sesleri her zaman yapmıyor arada geldiği için umursamıyorum birde yeğenim fiatta çalıştığı için abi ford ve fiatlarda alttan vites sesi gelir demişti yani geçişleri alltan tak tuk die duyabilirsin demişti......
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
25-11-2014, Saat:11:03
www Cevapla
volkangol Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6018
Mesajlar: 24
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 29-01-2014


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
GAYET NORMALMİŞ, BENDE SORDUM.
[Resim: bannerns.png]
volkangol, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 29-01-2014 tarihinde katılmıştır.
26-11-2014, Saat:10:49
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Arkadaşlar. Otomatik vites niye aldınız ki? Trafikte rahatlık olsun diye. Manuel yada otomatik farketmez. İstediğiniz gibi kullanın. Sonuçta robot kumanda ediyor. 55000 kmdir kullanıyorum hiçbir sıkıntı olmadı. Hep otomatikte kullanıyorum. Vites atması sizin gaz pedalına verdiğiniz tepkiye göre devirinde atar. Eko modda daha düşük devirlerde vites atar. Vites aralarında vuruntu olur. Yakıt tüketimi az olur. Performans düşük olur. Vitese geçmeme fren anahtarından yapar. Pedala basılı sinyali robota gitmezse vitese takmaz.
27-11-2014, Saat:22:53
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
Cvp: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
(25-11-2014, Saat:00:28)blueice32 yazdı: arkadaşlar bu başlıkta bir kaç arkadaş ta belirtmiş gerçi ama net bir çözüm ya da hata diyen olmamış..

30 dk önce başıma gelen birşey , biryere gittim 2 saat sonra geri geldim marşa bastım çalıştı arabam vites N de bekliyor ! vitese geçmiyor auto/manuel filan yapıyorum R geri yapıyorum yok geçmedi.. stop ettim tekrar denedim yok... tamircimi aradım abi yarın beraber bakarız dedi eve de yakındım kaldın orda dedi... sinirlerim tavan tabi... çoluk çocuk arabada bekliyoruz.. taksiye binip gitmeye karar verdik.. son kez deneyeceğim dedim çalıştırdım tık geçti vitese..


çok çok tıkalı trafikte otomatik den çıkarmanızı öneririm ist. avrupa yakasından anadolu yakasına 3 saatte geçtiğim milim milim gittiğim bir gün artık çok ısınmış olmalı ki baskı ses gelemey başlamıştı

bu sorun debriyajı çalıştıran elektro mekanik sistemin anlık çalışmamasından kaynaklanıyor..neden çalışmıyor derseniz akım ileten kömürlerinin aşınması veya izalasyon sorunudur sebep..debriyaj ayırmayınca dişliler dönmeye devam ettiği için vitese takmıyor sistem kendini güvenli moda alıyor..

dur kalk trafikte otomatik veya manuel kullanılması ısınma açısından bir fark yaratmaz..manuelin amacı yokuşta veya sollamalarda şanzımanın vitesi yükseltmesini engelleyip çekişi daha güçlü kılmaktır..

dur kalk trafikte zaten hep 1 de gider..
27-11-2014, Saat:23:18
Cevapla
önder yaşar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6803
Mesajlar: 4
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 19-11-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Otomatik güzeldir ama şanzıman bakımını ihmal etmemek gerekiyor bildiğim kadarıyla 80000 km de bakımı oluyormuş
28-11-2014, Saat:11:50
Cevapla
altay Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7606
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 01-07-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
Merhaba arkadaşlar, otomatik vitesle ilgili birşey sormak istiyorum. 2010 model fiorino emotion dualogic aracım var. geçen yıl 2. el aldım. 45 bin'de aldım şimdi 55 bin olmak üzere.. Sorunum şu dün aracın standart bakımları yapıldı. Bakımla alakası yoktur belki ama bugün tem'de giderken yoğun trafikte durdum. Hani her vites değişiminde bir tık sesi yapıyor ya. Öyle bir ses çıkardı ama vitesi 1'e atamamış farkında değilim. Sonra araç 2. viteste kalkmaya başladı dedim neyse devam et. Biraz hızlanınca yine tık diye vites atma sesi çıkardı ama 3. atması gereken yerde biraz bekleyip ve tekrar vites atma sesiyle 4'e attı. Herhangi bir uyarı mesajı yada ışığı yanmıyordu. biraz yavaşlayıp 3'e atmasını bekledim tık etti ama vitesi atmadı. Bu sefer bir daha tık yaparak 2. vites 2500 devire çıktı. ben manuel atayım vitesi dedim baktım yine biraz bekleyip 4. vites 900-1000 devirde gitmeye başladı. tamamen durdum 1'e atmadı 2'den aşağı inmiyordu. Durdum vitesi N'ye aldım derken manuel olarak 1'e taktım. Biraz ilerledim zamanında kendisi 2'ye attı ama bu sefer devir 900-1000 civarıydı sonra birden 1800-2000 devre çıktı. Sanki vitesi atmış debrijayı bir süre bırakmamış sonra birden bırakmış gibi. Derken sıkışık trafikten kurtuldum. Bir süre gittim sonra baktım ki düzeldi. Ama aklımda kocaman bir soru işareti var. Sizce nedir ne değildir böyle bir sorunla karşılaşan var mı? Çok teşekkürler, Herkese iyi bayramlar,
01-07-2016, Saat:16:51
Cevapla
mrtaysi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7434
Mesajlar: 51
Nereden: 12 Bingöl
M.Yılı: 2015
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 51
Kayıt Tarihi: 26-01-2016


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
Cvp: RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
(01-07-2016, Saat:16:51)altay yazdı: Merhaba arkadaşlar, otomatik vitesle ilgili birşey sormak istiyorum. 2010 model fiorino emotion dualogic aracım var. geçen yıl 2. el aldım. 45 bin'de aldım şimdi 55 bin olmak üzere.. Sorunum şu dün aracın standart bakımları yapıldı. Bakımla alakası yoktur belki ama bugün tem'de giderken yoğun trafikte durdum. Hani her vites değişiminde bir tık sesi yapıyor ya. Öyle bir ses çıkardı ama vitesi 1'e atamamış farkında değilim. Sonra araç 2. viteste kalkmaya başladı dedim neyse devam et. Biraz hızlanınca yine tık diye vites atma sesi çıkardı ama 3. atması gereken yerde biraz bekleyip ve tekrar vites atma sesiyle 4'e attı. Herhangi bir uyarı mesajı yada ışığı yanmıyordu. biraz yavaşlayıp 3'e atmasını bekledim tık etti ama vitesi atmadı. Bu sefer bir daha tık yaparak 2. vites 2500 devire çıktı. ben manuel atayım vitesi dedim baktım yine biraz bekleyip 4. vites 900-1000 devirde gitmeye başladı. tamamen durdum 1'e atmadı 2'den aşağı inmiyordu. Durdum vitesi N'ye aldım derken manuel olarak 1'e taktım. Biraz ilerledim zamanında kendisi 2'ye attı ama bu sefer devir 900-1000 civarıydı sonra birden 1800-2000 devre çıktı. Sanki vitesi atmış debrijayı bir süre bırakmamış sonra birden bırakmış gibi. Derken sıkışık trafikten kurtuldum. Bir süre gittim sonra baktım ki düzeldi. Ama aklımda kocaman bir soru işareti var. Sizce nedir ne değildir böyle bir sorunla karşılaşan var mı? Çok teşekkürler, Herkese iyi bayramlar,

e modunu daima kapalı tut dostum..e modu bu tür hatalar verebiliyor..
01-07-2016, Saat:18:31
Cevapla
mustx Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7605
Mesajlar: 1
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 01-07-2016


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
Cvp: RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
(01-07-2016, Saat:16:51)altay yazdı: kardeş hiçbir şey yapmadan önce arabanın sigortalarında sıkıntı var mı yok mu onu kontrol ettir. sol ön farın arkasındaki sigorta kutusu beyne giden ana sigortaları barındırıyor,onlara baktır. eğer sigortalarda temassızlık varsa yapabilir. sonraki aşamada şanzıman beynine ya da şanzımana baktırmayı tavsiye ederim. youtube ta fiorıno çalışma arızası başlıklı bir video var. o arızanın aynısını ben yaşadım ve bahsettiğim sigortalardan halloldu. benzer sıkıntıları yaşamamak için ilk adım sigorta kontrolü. geçmiş olsun.
01-07-2016, Saat:19:42
Cevapla
altay Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7606
Mesajlar: 2
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 01-07-2016


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: RE: Comformatik Fiorino Otomatik Vites
(01-07-2016, Saat:19:42)mustx yazdı:
(01-07-2016, Saat:18:31)mrtaysi yazdı:
(01-07-2016, Saat:16:51)altay yazdı: Merhaba arkadaşlar, otomatik vitesle ilgili birşey sormak istiyorum. 2010 model fiorino emotion dualogic aracım var. geçen yıl 2. el aldım. 45 bin'de aldım şimdi 55 bin olmak üzere.. Sorunum şu dün aracın standart bakımları yapıldı. Bakımla alakası yoktur belki ama bugün tem'de giderken yoğun trafikte durdum. Hani her vites değişiminde bir tık sesi yapıyor ya. Öyle bir ses çıkardı ama vitesi 1'e atamamış farkında değilim. Sonra araç 2. viteste kalkmaya başladı dedim neyse devam et. Biraz hızlanınca yine tık diye vites atma sesi çıkardı ama 3. atması gereken yerde biraz bekleyip ve tekrar vites atma sesiyle 4'e attı. Herhangi bir uyarı mesajı yada ışığı yanmıyordu. biraz yavaşlayıp 3'e atmasını bekledim tık etti ama vitesi atmadı. Bu sefer bir daha tık yaparak 2. vites 2500 devire çıktı. ben manuel atayım vitesi dedim baktım yine biraz bekleyip 4. vites 900-1000 devirde gitmeye başladı. tamamen durdum 1'e atmadı 2'den aşağı inmiyordu. Durdum vitesi N'ye aldım derken manuel olarak 1'e taktım. Biraz ilerledim zamanında kendisi 2'ye attı ama bu sefer devir 900-1000 civarıydı sonra birden 1800-2000 devre çıktı. Sanki vitesi atmış debrijayı bir süre bırakmamış sonra birden bırakmış gibi. Derken sıkışık trafikten kurtuldum. Bir süre gittim sonra baktım ki düzeldi. Ama aklımda kocaman bir soru işareti var. Sizce nedir ne değildir böyle bir sorunla karşılaşan var mı? Çok teşekkürler, Herkese iyi bayramlar,

e modunu daima kapalı tut dostum..e modu bu tür hatalar verebiliyor..
(01-07-2016, Saat:16:51)altay yazdı: kardeş hiçbir şey yapmadan önce arabanın sigortalarında sıkıntı var mı yok mu onu kontrol ettir. sol ön farın arkasındaki sigorta kutusu beyne giden ana sigortaları barındırıyor,onlara baktır. eğer sigortalarda temassızlık varsa yapabilir. sonraki aşamada şanzıman beynine ya da şanzımana baktırmayı tavsiye ederim. youtube ta fiorıno çalışma arızası başlıklı bir video var. o arızanın aynısını ben yaşadım ve bahsettiğim sigortalardan halloldu. benzer sıkıntıları yaşamamak için ilk adım sigorta kontrolü. geçmiş olsun.


Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Size yazdıktan sonra çıkıp bazen hızlı bazen yavaş turladım. Arada manuel ve otomatik takıldım sorun yaşamadım. Ama dediğiniz gibi hem E modunu kapatacak hem de sigortaları kontrol edeceğim. Tekrar teşekkürler,  Thumbup1
01-07-2016, Saat:19:58
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,131 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,091 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,593 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,218 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi