Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hangi Cila ?
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#11
RE: Hangi Cila ?

Teşekkürler kardeş her başlıkta yorumlarını bekliyorum
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
23-01-2011, Saat:12:16
www
muallim
Unregistered
 
#12
RE: Hangi Cila ?
fio bende önceden onu aldım ama verdigim 5 tl ye de acıdım dogrusu sonra kipa dan 3 ü 5 tl ye makine pedi aldım onlarda aynı şimdi onları kullanıyorum üstelik de sap gibi kısmıda var
(23-01-2011, Saat:11:58)FiorinoFunClub yazdı: meguiars ın hangi ürününü almalıyız ?
http://www.hepsiburada.com/liste/departm...iars&sc=32

serkan bu mesajının iki mesaj üstünde sorunun cevabını vermiştim sen daha sormadan.
23-01-2011, Saat:14:26
fio48
Unregistered
 
#13
RE: Hangi Cila ?
(23-01-2011, Saat:14:26)muallim yazdı: fio bende önceden onu aldım ama verdigim 5 tl ye de acıdım dogrusu sonra kipa dan 3 ü 5 tl ye makine pedi aldım onlarda aynı şimdi onları kullanıyorum üstelik de sap gibi kısmıda var
[quote='FiorinoFunClub' pid='2222' dateline='1295769498']
meguiars ın hangi ürününü almalıyız ?
http://www.hepsiburada.com/liste/departm...iars&sc=32

Ben çok memnunum.Defalarca kullandım ,hala sapasağlam duruyor.Bu süngerin özelliği,cilayı içine çekip gerektiği kadar uygulanmasını sağlıyor.İş bittikten sonra yıkaması biraz zahmetli oluyor tabii.

23-01-2011, Saat:14:51
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#14
RE: Hangi Cila ?
[quote='fio48' pid='2223' dateline='1295770286']

Geçenlerde bir forumda rastlamıştım.'' Pronto Clasic'' diye, evlerde mobilya ,sehpa vs. gibi yerlerde hanımların kullandığı ve büyük marketlerde satılan pek de pahalı olmayan bir üründür.

Bazı arkadaşlar araçlarını kendileri yıkadıktan sonra bu ürünü aracın üstüne püskürterek tekrar siliyorlar. Araç pırıl pırıl oluyor ve etkisi 1 hafta kadar sürüyormuş.
Bu konuda bilgi ve tecrübesi olan arkadaşlar varmı ? varsa yorumları nelerdir.

01-02-2011, Saat:02:40
www
muallim
Unregistered
 
#15
RE: Hangi Cila ?
ama o ürün mobilya için diy açıkca yazıyor.
benim içime sinmez o
01-02-2011, Saat:02:58
fio48
Unregistered
 
#16
RE: Hangi Cila ?
Abi, prontoyu öneren "fiorino fun clup" nickli arkadaştı.Önerdiği ürünü tam bilemiyorum.Sanıyorum pronto classic beauty ürünüydü.

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcR7m09EMiKRM0CgFwD_jur...9Ooo6x4jiQ]



Fakat bu ürünü markete her gittiğimde göremedim,bulamadım.Prontonun toz savar diye bir ürünü var.Toz için araç yüzeyinde kullanılabilir diye düşünüyorum.

01-02-2011, Saat:03:07
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#17
RE: Hangi Cila ?
bursa bauhaussta 7,5 liraya bi cila vardı baya memnun kaldık adını hatırlayamadım gidip alıcam gene yazırım adını .
01-02-2011, Saat:03:57
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#18
RE: Hangi Cila ?
pronto classic kullanılıyor ama arabanın iç yüzeyinde diye biliyorum birde pronto classic daha üretilmiyor sanırım onun yerine alternatifi var diye duymuştum
01-02-2011, Saat:12:16
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#19
RE: Hangi Cila ?
(01-02-2011, Saat:12:16)61AY161 yazdı: pronto classic kullanılıyor ama arabanın iç yüzeyinde diye biliyorum birde pronto classic daha üretilmiyor sanırım onun yerine alternatifi var diye duymuştum
Hali hazırda üretilip üretilmediği hakkında bilgim yok.. Ancak bu ürün araç dışında , sanki cila gibi uygulanıyormuş, kullananlarda çok memnun olduklarını yazmışlardı.

(01-02-2011, Saat:03:07)fio48 yazdı: Abi, prontoyu öneren "fiorino fun clup" nickli arkadaştı.Önerdiği ürünü tam bilemiyorum.Sanıyorum pronto classic beauty ürünüydü.

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcR7m09EMiKRM0CgFwD_jur...9Ooo6x4jiQ]



Fakat bu ürünü markete her gittiğimde göremedim,bulamadım.Prontonun toz savar diye bir ürünü var.Toz için araç yüzeyinde kullanılabilir diye düşünüyorum.

Evet bahsi geçen ürün işte bu ben de aramış, fakat bulamamıştım. Denemek istiyordum..
(Son Düzenleme: 01-02-2011, Saat:14:50, Düzenleyen: isoskeisos.)
01-02-2011, Saat:14:49
www
NemO_R
Unregistered
 
#20
RE: Hangi Cila ?
(01-02-2011, Saat:03:07)fio48 yazdı: Abi, prontoyu öneren "fiorino fun clup" nickli arkadaştı.Önerdiği ürünü tam bilemiyorum.Sanıyorum pronto classic beauty ürünüydü.

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcR7m09EMiKRM0CgFwD_jur...9Ooo6x4jiQ]



Fakat bu ürünü markete her gittiğimde göremedim,bulamadım.Prontonun toz savar diye bir ürünü var.Toz için araç yüzeyinde kullanılabilir diye düşünüyorum.
Pronto mu vernikte atacakmıyız biggrin Meguiars dan şaşılmaz birde pasta aldım bakalım işe yarayacakmı.
01-02-2011, Saat:15:18


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hangi Hızlı Cila ? fiorino51 9 13,571 25-02-2014, Saat:23:13
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi