(01-02-2011, Saat:12:16)61AY161 yazdı: pronto classic kullanılıyor ama arabanın iç yüzeyinde diye biliyorum birde pronto classic daha üretilmiyor sanırım onun yerine alternatifi var diye duymuştum
Hali hazırda üretilip üretilmediği hakkında bilgim yok.. Ancak bu ürün araç dışında , sanki cila gibi uygulanıyormuş, kullananlarda çok memnun olduklarını yazmışlardı.
(01-02-2011, Saat:03:07)fio48 yazdı: Abi, prontoyu öneren "fiorino fun clup" nickli arkadaştı.Önerdiği ürünü tam bilemiyorum.Sanıyorum pronto classic beauty ürünüydü.
![[Resim: images?q=tbn:ANd9GcR7m09EMiKRM0CgFwD_jur...9Ooo6x4jiQ]](http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7m09EMiKRM0CgFwD_jurQ46CpbjW3DKOdKRH-q0Zb9Ooo6x4jiQ)
Fakat bu ürünü markete her gittiğimde göremedim,bulamadım.Prontonun toz savar diye bir ürünü var.Toz için araç yüzeyinde kullanılabilir diye düşünüyorum.
Evet bahsi geçen ürün işte bu ben de aramış, fakat bulamamıştım. Denemek istiyordum..