Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AYNA SİNYALI
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#11
Cvp: AYNA SİNYALI

Sağolun arkadaşlar sizlere bir şey danışayım bu sinyal lamba oku dışarı doğru yapayım mı karar veremedim sizce nasıl olur led aralarına birar tane daha led koyayım mı sad
(Son Düzenleme: 07-08-2013, Saat:11:53, Düzenleyen: TURUNCU 16.)
07-08-2013, Saat:11:52
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#12
RE: AYNA SİNYALI
Evet aralara birer tane daha koyarsan iyi olur
07-08-2013, Saat:14:44
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#13
Cvp: AYNA SİNYALI
mustafa abi geniş açılı flux led mi kullandın fotoğraflardan öyle anladım ben.
07-08-2013, Saat:20:33
Cevapla
BLUE Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5193
Mesajlar: 33
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 09-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#14
Cvp: AYNA SİNYALI
(07-08-2013, Saat:07:53)atr35 yazdı: maaşallah de arkadaşım maaşallahThumbup1

Maaşallah, maaşallahsmileThumbup1
08-08-2013, Saat:01:55
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#15
Cvp: AYNA SİNYALI
(07-08-2013, Saat:20:33)Ozan Önal yazdı: mustafa abi geniş açılı flux led mi kullandın fotoğraflardan öyle anladım ben.

Evet Ozan flux led elektronikçilerden buldum biraz amatör oldu ama gece yakıyor ortalığı çamurluk sinyallerinide bunlardan koymayı düşünüyorum nasıl olur merak ediyorum artık bayramdan sonra bakıcaz artık

(07-08-2013, Saat:06:56)BLUE yazdı:
(06-08-2013, Saat:22:44)TURUNCU 16 yazdı: [Resim: 1098087_10201972557903867_1105728414_n.jpg][Resim: 946325_10201972934353278_1628912206_n.jpg][Resim: 1146527_10201972553223750_2074255974_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg][Resim: 999572_10201972936393329_1793235413_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg]
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bunlar şimdilik sinyallere bağladım parklara da bağlasam nasıl olur

topram valla aracın 10 numara 5 yıldız olmuş aracını kıskanmıyo değilim haniThumbup1
Sağol boş vaktim fazla yok olsa daha neler yapacağım.Bursada hangi mah.oturuyon
(Son Düzenleme: 08-08-2013, Saat:21:51, Düzenleyen: TURUNCU 16.)
08-08-2013, Saat:21:36
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#16
RE: AYNA SİNYALI
Gercekten guzel calısma bu is biraz ince is elin yatkın olcak
09-08-2013, Saat:09:08
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#17
Cvp: AYNA SİNYALI
(08-08-2013, Saat:21:36)TURUNCU 16 yazdı:
(07-08-2013, Saat:20:33)Ozan Önal yazdı: mustafa abi geniş açılı flux led mi kullandın fotoğraflardan öyle anladım ben.

Evet Ozan flux led elektronikçilerden buldum biraz amatör oldu ama gece yakıyor ortalığı çamurluk sinyallerinide bunlardan koymayı düşünüyorum nasıl olur merak ediyorum artık bayramdan sonra bakıcaz artık

(07-08-2013, Saat:06:56)BLUE yazdı:
(06-08-2013, Saat:22:44)TURUNCU 16 yazdı: [Resim: 1098087_1020197255790387_1105728414_n.jpg][Resim: 946325_10201972934353278_1628912206_n.jpg][Resim: 1146527_1020197255322350_2074255974_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg][Resim: 999572_10201972936393329_1793235413_n.jpg][img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg[/img
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bunlar şimdilik sinyallere bağladım parklara da bağlasam nasıl olur

topram valla aracın 10 numara 5 yıldız olmuş aracını kıskanmıyo değilim haniThumbup1
Sağol boş vaktim fazla yok olsa daha neler yapacağım.Bursada hangi mah.oturuyon

bursada bir tane daha böyle gördüm ama senin gibi ayna arkasına değil de aynanın altına yerleştirmiş hemde ledler hafif aracın arkasına doğru açı verdirmişti. elinde çıkma aynalar var ise yada çift taraflı bant ile dene bence .

bende kafaya koymuştum ancak model yükselticem sanırım 2013 model bir fifi fıstık yeşili.
09-08-2013, Saat:12:56
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#18
Cvp: AYNA SİNYALI
(09-08-2013, Saat:12:56)Ozan Önal yazdı:
(08-08-2013, Saat:21:36)TURUNCU 16 yazdı:
(07-08-2013, Saat:20:33)Ozan Önal yazdı: mustafa abi geniş açılı flux led mi kullandın fotoğraflardan öyle anladım ben.

Evet Ozan flux led elektronikçilerden buldum biraz amatör oldu ama gece yakıyor ortalığı çamurluk sinyallerinide bunlardan koymayı düşünüyorum nasıl olur merak ediyorum artık bayramdan sonra bakıcaz artık

(07-08-2013, Saat:06:56)BLUE yazdı:
(06-08-2013, Saat:22:44)TURUNCU 16 yazdı: [Resim: 1098087_1020197255790387_1105728414_n.jpg][Resim: 946325_10201972934353278_1628912206_n.jpg][Resim: 1146527_1020197255322350_2074255974_n.jpg][Resim: 76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg][Resim: 999572_10201972936393329_1793235413_n.jpg][img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/76032_10201972952593734_1083637681_n.jpg[/img
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bunlar şimdilik sinyallere bağladım parklara da bağlasam nasıl olur

topram valla aracın 10 numara 5 yıldız olmuş aracını kıskanmıyo değilim haniThumbup1
Sağol boş vaktim fazla yok olsa daha neler yapacağım.Bursada hangi mah.oturuyon

bursada bir tane daha böyle gördüm ama senin gibi ayna arkasına değil de aynanın altına yerleştirmiş hemde ledler hafif aracın arkasına doğru açı verdirmişti. elinde çıkma aynalar var ise yada çift taraflı bant ile dene bence .

bende kafaya koymuştum ancak model yükselticem sanırım 2013 model bir fifi fıstık yeşili.
Benim araç olmasın sakınbiggrin
09-08-2013, Saat:13:09
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#19
RE: AYNA SİNYALI
Resim yok mu bi resim cekseydin
09-08-2013, Saat:21:06
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#20
Cvp: AYNA SİNYALI
[Resim: 1148933_10201993494707274_1773882047_n.jpg]
[Resim: 995765_10201993494387266_1661236727_n.jpg]
[Resim: 969819_10201993493387241_1116348856_n.jpg]
Diğer resimleri de yükledim yapmak isteyen olursa yardımcı olurum
09-08-2013, Saat:21:33
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ayna sinyali.... volkan_aytc 8 6,425 16-10-2013, Saat:00:54
Son Yorum: volkan_aytc
  [Yeni] AYNA KROM ,YAN KAPI PASLANMAZ ,SÜRGÜ VE PLAKA NİKELAJI forzAonur 11 11,956 01-06-2012, Saat:13:02
Son Yorum: forzAonur

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi