(24-10-2015, Saat:21:04)mylove_3755 yazdı: yakıt shel nıtro 2009 emotıon 75 bg. araç. 33. bınde şuan.
1 depo ıle ( kırmızı ısık yanan kadar) yaklasık 560 km yol yapıyorum.
yol bilgisayarında 100 km / 6,8 - 7,0 lt arası gosterıyor . şehır içi ş.dışı karısık ve inişi çıkışı fazla yolların.
geçenlerde mersinden konya ereğliye gıttık yol bilgisayarında 100km. / 5,5 e düştü yakıt tuketımı.. hız 90-110 arası .
yakıtın ve yol sartlarının etkılı oldugunu dusunuyorum 850-900 km yolu uzun yolda yapabılır sanırım.
2009 model bıpper 165 tl deposu doluyor uzun yolda trabzon istanbul arası
90 ile 120 km arası 4 kişi artı bağaj 775 km yaptım
bu şekilde bir hesabım oldu
hesaplarıma göre istanbul içi fazla trafik de kalmazsam bir veya iki kere istop marş yaparsam 20 tl yakıt ile 95 km yi görüyorum ama şehir içi iki defadan fazla marş ve istop edip çalıştırma periyotları arası 1 saat veya daha fazla oluyorsa 20 tl ile 70 veya 75 km zor görüyorum litre hesabı yapmadım artık burdan hesap edin verilerim günceldir