Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Araç yakıt tüketimi nasil ?
serdar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 662
Mesajlar: 55
Nereden: 20 Denizli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 55
Kayıt Tarihi: 20-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?

arkadaşlar fabrika verisi ş.içi 5.5 , dışı 3.7lt. benim araba 2lt daha fazla yakıyor.bu değerleri kim tutturdum diyorsa da inanmıyorum.
23-12-2011, Saat:18:20
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
(23-12-2011, Saat:18:20)serdar yazdı: arkadaşlar fabrika verisi ş.içi 5.5 , dışı 3.7lt. benim araba 2lt daha fazla yakıyor.bu değerleri kim tutturdum diyorsa da inanmıyorum.

yok koşullarına göre değişir bu veriler tabikide, bu testler bursada yapıldıgını düşünürsek ben sehir içi sakin kullanımlarda 5.7-6.0 arası oluyor.
24-12-2011, Saat:06:03
www
tkcabin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1666
Mesajlar: 380
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 380
Kayıt Tarihi: 12-08-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
(24-12-2011, Saat:06:03)machine_up yazdı:
(23-12-2011, Saat:18:20)serdar yazdı: arkadaşlar fabrika verisi ş.içi 5.5 , dışı 3.7lt. benim araba 2lt daha fazla yakıyor.bu değerleri kim tutturdum diyorsa da inanmıyorum.

yok koşullarına göre değişir bu veriler tabikide, bu testler bursada yapıldıgını düşünürsek ben sehir içi sakin kullanımlarda 5.7-6.0 arası oluyor.

aynen surus kosulları yuzde yuz etkili ben ankarada cok dık rampaların oldugu bir semt olan şentepede depoyu fulledim yol bilgisayarını sıfırladım 50 km sonra ortalam 10.2 lt gosteriyordu 50 km yide sureklı kısa mesafe ve dik rampa tırmanma seklinde kullandım ama istanbulda ortalamam hiç 6.2 lt nin uzerine cıkamadı aradaki fark a bakarmısınız bu farkla sehirlerarası sakin kullanımla arac 100 km yol yapar

24-12-2011, Saat:15:33
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
(24-12-2011, Saat:15:33)tkcabin yazdı:
(24-12-2011, Saat:06:03)machine_up yazdı:
(23-12-2011, Saat:18:20)serdar yazdı: arkadaşlar fabrika verisi ş.içi 5.5 , dışı 3.7lt. benim araba 2lt daha fazla yakıyor.bu değerleri kim tutturdum diyorsa da inanmıyorum.

yok koşullarına göre değişir bu veriler tabikide, bu testler bursada yapıldıgını düşünürsek ben sehir içi sakin kullanımlarda 5.7-6.0 arası oluyor.

aynen surus kosulları yuzde yuz etkili ben ankarada cok dık rampaların oldugu bir semt olan şentepede depoyu fulledim yol bilgisayarını sıfırladım 50 km sonra ortalam 10.2 lt gosteriyordu 50 km yide sureklı kısa mesafe ve dik rampa tırmanma seklinde kullandım ama istanbulda ortalamam hiç 6.2 lt nin uzerine cıkamadı aradaki fark a bakarmısınız bu farkla sehirlerarası sakin kullanımla arac 100 km yol yapar

evet kesinlikle.. geçen sene subatta Uludağa çıkmıştım bipperimla çıkmadan önce sıfırlardım tüketimi yukarıya çıktıgımda tüketim 11.4 lt idi. dönüştede neydeyse gaza basmadan geldigim için 6.0 litre civarlarında idi...


yani dönüşte 11.4 olanı 6 ya kadar indi tüketim
(Son Düzenleme: 24-12-2011, Saat:16:53, Düzenleyen: machine_up.)
24-12-2011, Saat:16:53
www
uyts Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2466
Mesajlar: 4
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 24-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
Arkadaşlar ben de Fiorino sahibi oldum, aracımı izmirden alıp ankaraya getirdim.
2 kişi ve 200 kilo yük ile yol bilgisayarı ort 5,4 gösterdi. aracı neredeyse hiç zorlamadım ortalama 90-95 civarı bir hızla geldim.
biraz fazla yaktım sanki???
25-12-2011, Saat:00:04
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
(25-12-2011, Saat:00:04)uyts yazdı: Arkadaşlar ben de Fiorino sahibi oldum, aracımı izmirden alıp ankaraya getirdim.
2 kişi ve 200 kilo yük ile yol bilgisayarı ort 5,4 gösterdi. aracı neredeyse hiç zorlamadım ortalama 90-95 civarı bir hızla geldim.
biraz fazla yaktım sanki???

öncelikle profilinizdeki bilgilerinizi güncelleyiniz ..
Aracı sıfırmı aldınız yoksa 2.elmi
Sıfırsa ilk başlarda biraz daha fazla yakar ama suda var 5.4 de cok aşırı bi rakam degil yani nomal yakıyor diger fiorinonun sitesindeki bilgiler standart yolda standart hızdaki tüketimdir
25-12-2011, Saat:02:26
uyts Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2466
Mesajlar: 4
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 24-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
(25-12-2011, Saat:02:26)61AY161 yazdı: Aracı sıfırmı aldınız yoksa 2.elmi
Sıfırsa ilk başlarda biraz daha fazla yakar ama suda var 5.4 de cok aşırı bi rakam degil yani nomal yakıyor diger fiorinonun sitesindeki bilgiler standart yolda standart hızdaki tüketimdir

araç ikinciel 20000km de... aracı hiç zorlamadım kullandım 5'in altına düşer diye tahmin etmiştim.. belki yüksüz kullanırsam düşer.
ama 4 küsür değerleri yakalayanlar vardır diye düşünüyorum...
25-12-2011, Saat:10:45
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
(25-12-2011, Saat:10:45)uyts yazdı:
(25-12-2011, Saat:02:26)61AY161 yazdı: Aracı sıfırmı aldınız yoksa 2.elmi
Sıfırsa ilk başlarda biraz daha fazla yakar ama suda var 5.4 de cok aşırı bi rakam degil yani nomal yakıyor diger fiorinonun sitesindeki bilgiler standart yolda standart hızdaki tüketimdir

araç ikinciel 20000km de... aracı hiç zorlamadım kullandım 5'in altına düşer diye tahmin etmiştim.. belki yüksüz kullanırsam düşer.
ama 4 küsür değerleri yakalayanlar vardır diye düşünüyorum...

5'in altı cidden çok güç,ne yaparsam yapayım 4.7-5.1 arasında kaldım. Bu benim rekorum daha aşağısını hiç göremedim,bu değeri görebilmek içinde aracı resmen kağnı gibi kullandım...
25-12-2011, Saat:10:58
www
uyts Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2466
Mesajlar: 4
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 24-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
(25-12-2011, Saat:10:58)BaSKaN yazdı: 5'in altı cidden çok güç,ne yaparsam yapayım 4.7-5.1 arasında kaldım. Bu benim rekorum daha aşağısını hiç göremedim,bu değeri görebilmek içinde aracı resmen kağnı gibi kullandım...

hmm anladım...
ben benzer motoru kullanan ufak araçların tüketimiyle kıyaslıyorum sanırım, bu ebatlardaki araç için makul olsa gerek.

bu arada araç 2009 dynamic plus, dış görünümü jant dışında emotion ile aynı. direksiyondan kumanda falan da var...
20000km de ve bu bakımı ile muayenesi yeni, sol iki kapıda boya var.
bana 20000 tl civarına maloldu, fiyat nasıl?
aracı yakınımdan aldığım için fiyatını fazla kurcalamadım ama değerini merak etmiyor değilim açıkçası!!!
25-12-2011, Saat:12:51
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
Cvp: Araç yakıt tüketimi nasil ?
bizim araçların en büyük sorunu motorun geç ısınması. ciddi ciddi aracıma webasto taktırmayı düşünüyorum.hiç değilse sabah aracıma binerken motorum uygun ısıya gelmiş olur. benim tek sorunum kalkışta ve ilk çalıştırmada çok fazla yakıt tüketimi yapmak sad bir çaresini bulmalıyım.
25-12-2011, Saat:13:07


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2012 Fiat fiorino Yakıt durumu umutodul 128 199,851 08-02-2022, Saat:21:34
Son Yorum: Tabak775
  güncel yakıt tüketimi selo006 0 1,784 07-02-2022, Saat:21:16
Son Yorum: selo006
  NEMO YAKIT DOLUMU GEREKİYOR UYARISI? eyerain 0 2,833 27-01-2021, Saat:11:04
Son Yorum: eyerain
  YAKIT TÜKETİMİ TCetin35 1 3,179 24-10-2020, Saat:10:09
Son Yorum: Nemesis
  Fiorino Yakıt Tüketimi drlozn 12 22,898 05-07-2019, Saat:14:06
Son Yorum: ulas55

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi