(25-12-2011, Saat:10:58)BaSKaN yazdı: 5'in altı cidden çok güç,ne yaparsam yapayım 4.7-5.1 arasında kaldım. Bu benim rekorum daha aşağısını hiç göremedim,bu değeri görebilmek içinde aracı resmen kağnı gibi kullandım...
hmm anladım...
ben benzer motoru kullanan ufak araçların tüketimiyle kıyaslıyorum sanırım, bu ebatlardaki araç için makul olsa gerek.
bu arada araç 2009 dynamic plus, dış görünümü jant dışında emotion ile aynı. direksiyondan kumanda falan da var...
20000km de ve bu bakımı ile muayenesi yeni, sol iki kapıda boya var.
bana 20000 tl civarına maloldu, fiyat nasıl?
aracı yakınımdan aldığım için fiyatını fazla kurcalamadım ama değerini merak etmiyor değilim açıkçası!!!