Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
balkes-10 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3280
Mesajlar: 16
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 04-05-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#31
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2

3 rdi rumuzlu arkadaşım bende ilk kez ford transit araç kullandığımda frene sert sekilde başmış ve çıkan sesden çok şaşırmıştım. Araçta bir arıza olduğunu sanmıştım. Tabi bilmiyorum abs sisteminin nasıl çalıştığını, araştırdığımda frene sert bir şekilde basınca abs devreye girerek sanki fren disklerini şıkıştırıp bırakarak (vurma şeklinde) çalıştığını öğrendim. İnşallah sende de bu şekildedir. Bir arızan yoktur inşallah
06-07-2012, Saat:22:05
Cevapla
3rdi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3299
Mesajlar: 135
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 135
Kayıt Tarihi: 15-05-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#32
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(06-07-2012, Saat:22:05)balkes-10 yazdı: 3 rdi rumuzlu arkadaşım bende ilk kez ford transit araç kullandığımda frene sert sekilde başmış ve çıkan sesden çok şaşırmıştım. Araçta bir arıza olduğunu sanmıştım. Tabi bilmiyorum abs sisteminin nasıl çalıştığını, araştırdığımda frene sert bir şekilde basınca abs devreye girerek sanki fren disklerini şıkıştırıp bırakarak (vurma şeklinde) çalıştığını öğrendim. İnşallah sende de bu şekildedir. Bir arızan yoktur inşallah

Teşekkür ederim walla içim ferahladı bizim pedere laf anlatılmaz yoksa bu böyle çalışıyomuş biggrin aynen dediginiz gibi oluyor bozukmuş hissi veriyor biggrin Bozuk degil kanımca araba 2850 Km'de
[Resim: 6pxu9.png]
07-07-2012, Saat:16:07
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#33
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Daha once yazdigim bazi sorunlari serviste cozduler.
Sol ve sag camla ilgili sorunlar vardi sol cam sert oturuyordu icinden kopan birsey degisti. On gogusteki klima izgarasi kalkik duruyordu o degisti, birde arka kampanalardaki pas yuzunden kampanalar boyandi. Kusadasi 2000 motorlu araclar Fiat servisine basta Ahmet bey ve sicak sorun cozen teknik ekibe cok tskler hizmet on uzerinden on.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
07-07-2012, Saat:20:39
www Cevapla
TOLGACANSAHİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2732
Mesajlar: 71
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 71
Kayıt Tarihi: 09-02-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#34
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
(16-06-2012, Saat:16:32)Rüzgar53 yazdı: yazılım yükletin 7 bin dewirde bile elektirik kesmez we o 10 onunde olan diyen arkadas gelsin bakalım kendisi olabiliyormu?Boş kalkmam düsünürsen depo fullemesine eskisehir yolunda bahceliden ümit koye kadar geri donülüp bahcelide biter 4 wites üstüne atmiycam?

tamam kardeşim hertürlüsüne varım inş yolum düşer birgün eskişehire sen 6000d/d aşağıda atmıcaksın 4. vitesi geçmiceksin afyona kadar gidelim. 2 depo mazot sana.
W00t turbo zipecThumbup1
07-07-2012, Saat:22:13
Cevapla
helezon42 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3395
Mesajlar: 16
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 16
Kayıt Tarihi: 08-07-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#35
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Benim fiorinomda en sevmediğim özellik sol kontrol kolu.Uzun yolda uzun kısa yaparken sinyal e geçiyor çok hassas!
[Resim: lpgenI.php?productId=eutr00s&text1=32%20LK%20751&font=]
09-07-2012, Saat:17:50
Cevapla
sek01 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2538
Mesajlar: 54
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 12-01-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#36
RE: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
ön koltuklarin kafa dayamasi çok kötü.hiç kullanışlı değil.
09-07-2012, Saat:20:08
Cevapla
iibrahimm Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3348
Mesajlar: 64
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 64
Kayıt Tarihi: 03-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#37
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
selamın aleyküm arkadaşlar ben bursadan ibrahim 20 gün falan oldu bende aranıza katıldım daha önce peugeuto 307 hdı kullanıyordum sattım ve şu an fiorino aldım aracım daha 500 km olmasına ragmen arka tekli koltuk mentaşesınden gıcırtı gelmeye başladı sol ön kapı döşemesindende ses geliyor sek01 arkadaşın dediyi gibi koltuk başlıkları hic hoş olmamiş
09-07-2012, Saat:23:55
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#38
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
Aracınız henüz yeni olduğuna göre, kısa süre içinde servise bir uğrayıp, çay içiniz ve bu şikayetlerinizi dile getiriniz. Zaten serviste de yapacakları tek şey gıcırdayan o koltuğun alt menteşesine yağlamalarıdır.. Ön şöför koltuğu döşemesindeki gıcırtı sesini pek anlayamadım ancak ona da verecekleri bir cevapları olur herhalde...
Kafalıklar için diyeceğim ise; Ben bu görüşünüze saygı duyuyor ancak , katılmıyorum... Görünüm olarak sınıfına göre gayet güzel ve kullanışlı...
Unutmayın!!! araçlarımız otomobil değil, ticari ve yük taşıması için üretilmiş minivan (yeni deyim ile panelvandır) Bu nedenden fazla performans,konfor, vb gibi unsurları değerlendirirken bunları gözardı etmeyelim...
11-07-2012, Saat:18:19
www Cevapla
Erenkeskin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2896
Mesajlar: 102
Nereden: 78 Karabük
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 102
Kayıt Tarihi: 04-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#39
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
s.a arkadaslar benım arabamdanda arkadan gele nbı ses var ama ne yaptıysa m bulamadım gıcır gıcır edıyor sınırım bozuyor bu aradada işde ses sıstemının zararları kapalıyken verdıgı zararlarda ortaya cıkıyor ne yapmama lazım
By ErenLol
12-07-2012, Saat:18:56
www Cevapla
iibrahimm Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3348
Mesajlar: 64
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 64
Kayıt Tarihi: 03-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#40
Cvp: Fiorinomuzdaki kronik şikayetler 2
aracımın bir ticarı sınıfı oldugunun farkındayım aracın henüz 500 km olması ve ılk günlerde bu sesleri cıkartması rahatsız ediyor sadece bu .( Ön şöför koltuğu döşemesindeki gıcırtı sesini pek anlayamadım) demişsiniz ben öyle bişi yazmadım ön sol kapı döşemesi yazdım yanlış anladınız galıba bu arada koltuklardan gelen sesi menteşeleri yaglayarak hallettim
12-07-2012, Saat:23:48
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorinomuzdaki kronik şikayetler.(ANKET) isoskeisos 58 173,903 03-03-2012, Saat:23:02
Son Yorum: Admin

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi