(06-07-2012, Saat:22:05)balkes-10 yazdı: 3 rdi rumuzlu arkadaşım bende ilk kez ford transit araç kullandığımda frene sert sekilde başmış ve çıkan sesden çok şaşırmıştım. Araçta bir arıza olduğunu sanmıştım. Tabi bilmiyorum abs sisteminin nasıl çalıştığını, araştırdığımda frene sert bir şekilde basınca abs devreye girerek sanki fren disklerini şıkıştırıp bırakarak (vurma şeklinde) çalıştığını öğrendim. İnşallah sende de bu şekildedir. Bir arızan yoktur inşallah
Teşekkür ederim walla içim ferahladı bizim pedere laf anlatılmaz yoksa bu böyle çalışıyomuş

aynen dediginiz gibi oluyor bozukmuş hissi veriyor

Bozuk degil kanımca araba 2850 Km'de