Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#41
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme

değerli admin benim sormak istediğim chip tuning işlemi sadece hızamı etki ediyor yoksa bu tip yığılmalarada derman oluyormu?
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
28-08-2011, Saat:19:40
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#42
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(28-08-2011, Saat:19:40)maydoz yazdı: değerli admin benim sormak istediğim chip tuning işlemi sadece hızamı etki ediyor yoksa bu tip yığılmalarada derman oluyormu?

Değerli kardeşim otomotik viteste kullanılan tork konvartörü hakkındaki makalemiz için adres şu :

http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...r-580.html

Bizim fiolardaki yarı otomatik şanzımanla ilgili makalemiz ise şu adreste:

http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...r-561.html

otomatik vitesli araç kullanımı ile ilgili yazımız şurada:
http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...i-325.html

Dizel araçlarda chip tuning uygulaması ile ilgili makalemizde şu adrestedir.
http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...i-215.html
Bu makalelerimizi okumanızın faydalı olacağını düşündüğümden
tavsiye ederim.

29-08-2011, Saat:00:38
www Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#43
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
bu kadar kapsamlı bilgilendirme yaptığınız ve ilgi alakanızdan dolayı müteşekkirim
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
29-08-2011, Saat:03:12
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#44
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Ustamiz yol gostermis tesekkurler
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
29-08-2011, Saat:11:51
www Cevapla
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#45
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
bende 2011 Mjet dynamic otomatik fio var. chip tuning yaptırdım. 102 hp 260Nm olarak ayarlandı. dinamometre de de 101,2 hp sonuç aldım. son sürat pek değişmedi.(5-10 km kadar o da değişken) akselerasyon süresi kısaldı. 8600 km deyken chip yaptırdım bu km ye kadar yokuşta 3-4 kere yığılma problemi yaşadım.ort.yakıt tüketimim de 5,7 l/100km idi. chip ten sonra (10.000 km ye geldim hafta sonu bakıma gireceğim) yığılma problemi yaşamadım. ort.yakıt ta şu anda 5,3 l/100km.
14-09-2011, Saat:14:10
Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#46
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Kaça mal oldu yazılımla oldu değilmi box için ne dediler eksileri neler
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
14-09-2011, Saat:14:37
www Cevapla
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#47
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(14-09-2011, Saat:14:37)Admin yazdı: Kaça mal oldu yazılımla oldu değilmi box için ne dediler eksileri neler

chip tuning konusunda daha önce yazmıştım. olsun yine yazayım smile
750 tl gibi bir maliyeti oldu bana. izmirde bir yere yaptırdım. adını verebilirmiyim bilmiyorum. ingiltereden bayilik alan bir şirket. benim aracıma da yazılımı yükleyen adam gerçekten ingiltereden gelen mühendisti. kendim gördüm. viezu.eu sitesindeki kel adam geldi smile aracın orjinal beynindeki yazılımı değiştirdi. ben olumsuz bir durumla karşılaşmadım. aracımdaki tek şikayetim arka bölümün çok sarsması.
14-09-2011, Saat:14:54
Cevapla
serhattopuz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1875
Mesajlar: 1
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 14-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#48
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(01-01-2011, Saat:12:11)Admin yazdı: conformatic fiorino çok büyük rahatlık alıştım yokuşa yavaş gireseniz araç yığılabiliyor onun dışında alıştım bir kaç kez araç N de kaldı vitese geçmedi stop edip bekledim düzeldi yaşayan oldumu.

aynı vites kutusumu bilmiyorum ancak eşimin grande punto yarı otmatik vites var aynı arıza verdi servise2 kere götürdüm sonunda vitesin tüm kablo ve ok
soketleri değişti.şimdi problem yok
15-09-2011, Saat:19:10
Cevapla
FULLKONTAQ Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2320
Mesajlar: 14
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 14
Kayıt Tarihi: 01-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#49
RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
Bende mümkünse bi soru sormak istiyorum comfort matic panorama emotion modelini almyı düşünüyorum. Sol bacak engelli oldugumdan dolayi engelli araci olarak alacagim bu yuzden 5 yil kullanma mecburiyetim var. Aracı min 5 yil kullanacagimdan dolayi ozellikle yakit tasarrufu ve otomatik olmasindan dolayi 75hp lik mi yoksa 95hp lik olanini mi almaliyim? Yardimci olursaniz sevinirim. (panorama olmasinin sebebi de ötv nin %37 olmasi smile)
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Bugün yarına dünle beslenerek yol alır.
02-12-2011, Saat:14:40
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#50
Cvp: RE: Comfort Matic -Düz Vites İnceleme
(02-12-2011, Saat:14:40)FULLKONTAQ yazdı: Bende mümkünse bi soru sormak istiyorum comfort matic panorama emotion modelini almyı düşünüyorum. Sol bacak engelli oldugumdan dolayi engelli araci olarak alacagim bu yuzden 5 yil kullanma mecburiyetim var. Aracı min 5 yil kullanacagimdan dolayi ozellikle yakit tasarrufu ve otomatik olmasindan dolayi 75hp lik mi yoksa 95hp lik olanini mi almaliyim? Yardimci olursaniz sevinirim. (panorama olmasinin sebebi de ötv nin %37 olmasi smile)

Performans düşkünü değil sakin bir kullanıcıysanız 75hp yeterlidir, ama yok biraz daha seri olsun performanslı olsun diyorsanız 95hp almanız en mantıklısı diye düşünüyorum..
02-12-2011, Saat:15:55
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,132 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,091 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,594 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,220 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi