Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Araç Yıkama
akrep43 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 478
Mesajlar: 33
Nereden: 43 Kütahya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 33
Kayıt Tarihi: 21-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
RE: Araç Yıkama

(23-02-2011, Saat:02:10)TEKNİKER45 yazdı: ah ah muallim hocam keşke benim babamda senin gibi araçla ilgilense smile sadece biniyor baka bişey yapmıyor temizlige gelince hep yan çiziyor smile ben seviyorum temizlik yapmasını ilk başlarda zor olsada sonunda güzel tertemiz bir araba çıkıyor meydana ve yaptıgın işle gurur duyuyorsun buda bütün yorgunluguna degiyor tabi smile)

benim babada aynı hatta yapılan temizliği bile pek görmez ama olsun benim çocukluğumdan beri arabalara karşı aşırı ilgim oldu. ta o zamanlar pazarları 8 de kalkar araba temizlerdim. Şimdi fio sahibi olduk insanın hergün silesi geliyor.
cool 2011 FİAT FİORİNO 1.3 MULTİJET 75 BG EMOTİON MİSTİK GRİ 43 UT 876Thumbup1
16-03-2011, Saat:00:49
Cevapla
vzynysn80 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1046
Mesajlar: 6
Nereden: 80 Osmaniye
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 12-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
RE: Araç Yıkama
isoskeisos
yorumun için tşk ederim. tek kelimeyle perfect
13-08-2011, Saat:12:03
Cevapla
M-A-S Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2296
Mesajlar: 19
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 29-11-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#13
Cvp: Araç Yıkama
Aracıma kendim 2 ayda bir boya koruma uyguladığım için ne fırça ne sünger ne de petrol istasyonlarındaki köpüklü yıkama yaptırıyorum.Aşağıdaki Foam Lance dedikleri aparat ve basınçlı yıkama ile kendim yıkıyorum.Hem eğlenceli hem de güvenli.Aracımın parlaklığı bu sayede devam ediyor,asla çizilmiyor.
Şampuan olarak İtalyan ATAS firmasının en ünlü ürünü proteo'yu kullanıyorum.Proteo boya üzerindeki kiri kendiliğinden çözüyor ve çözerkende boya korumaya asla zarar vermiyor.Ayrıca içerisindeki yüksek cila(idrolak) sayesinde 2-3 yıkama sonrası kendini daha çok belli ederek parlaklığa ve korumaya katkı sağlıyor.
Benim için korumadan ziyade kış günlerindeki ağır kirleri daha çabuk ve etkili çözülsün diyorsanız yine aynı firmanın bol köpüklü ürünü olan DLS125 (kışlık) şampuanı tam da bu amaçla üretilmiş.
Ayrıca bir şampuanın kir çözme gücü(ph değeri) ne kadar yüksekse korumayı da bir o kadar çabuk söküyor.

[Resim: imgwatermark.php?SHI-FLANCE-LAV]



Araçlarınızı fırça,sünger ve petrol istasyonlarındaki fırça ve içerisinde neidüğü belirsiz köpüklerle yıkayacaksanız boşuna boya koruma ve parlatma yaptırmayın.Çünkü, ilk yıkamada emeğiniz heba oluyor.
Foam lance kullanamam diyorsanız.Çift kova tekniği ile araçlarınızı kaliteli microfiber yıkama eldivenleriyle ya da kusu postu eldivenlerle yıkayınız.

[Resim: imgwatermark.php?EUR-FH1135-X3]

[Resim: imgwatermark.php?MEG-X3002]
02-12-2011, Saat:00:03
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#14
Cvp: Araç Yıkama
isoskeisos ve M-A-S arkadaslar verdiginiz bilgiler için teşekkürler
02-12-2011, Saat:06:08
www Cevapla
dmall Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2507
Mesajlar: 5
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 04-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: Araç Yıkama
AÇIKCASI BENİM İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN DOLAYI SABAHIN BİR KÖRÜNDEN GECENİN BİR VAKTİNE KADAR ÇALIŞIYORUM VE YIKAMA KONUSUNDAN BENZİNCİ MAKİNALARI KURTULUŞUM OLUYOR BU KONUYLA ALAKALI PRATİK BİLGİLERİNİZİ YENİ KARDEŞİNİZLE PAYLAŞMANIZI RİCA EDERİM...
04-01-2012, Saat:20:36
Cevapla
M-A-S Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2296
Mesajlar: 19
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 29-11-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#16
Cvp: Araç Yıkama
Özelden "exss" nickli arkadaş foam lance ile ilgili bir soru sormuş.Fakat özel mesaj kutusu dolu olduğu için cevap veremedim.Kendilerine duyrulur. smile

Foam lanceyi erdem boyadan aldım."erdemboya.ticaretimiz.com"
(Son Düzenleme: 15-04-2012, Saat:18:39, Düzenleyen: M-A-S.)
15-04-2012, Saat:18:36
Cevapla
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
Cvp: Araç Yıkama
vayy ömür abinin foam lance parti videosu var biggrin
16-04-2012, Saat:02:20
Cevapla
M-A-S Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2296
Mesajlar: 19
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 29-11-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#18
Cvp: Cvp: Araç Yıkama
(16-04-2012, Saat:02:20)Yasin90 yazdı: vayy ömür abinin foam lance parti videosu var biggrin

FARcı Yasin kardeşim sen misin yoksa? smile

16-04-2012, Saat:18:10
Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#19
Cvp: Araç Yıkama
2010 yılında subat ta aldım fio yu bugune kadar bır kere bıle fırca surmedım smile jantlar harıç
16-04-2012, Saat:18:43
Cevapla
TOLGACANSAHİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2732
Mesajlar: 71
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 71
Kayıt Tarihi: 09-02-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#20
Cvp: Araç Yıkama
verilen bilgiler çok güzel Thumbup1 . Her eline polisaj makinası alana her boya koruma yapıyorum diyene araçlarınızı emanet etmeyin adam 200 liraya boya koruma yapıyorum der pasta cila yapar 300 liraya bakım yapıyorum der içini bi güzel tazyikli su ile yıkar verir elinize. Bu tarz bakımlar yaptırırken kulaktan dolma(şurası çok iyi bu usta 10 numara gibi) kelimelere kanmayın hangi malzemeyi kullandığını sorun.

Yıkama olayına gelince aracın içini herhangi bir döşeme temizliyiciyle temizliyecekseniz tül ile temizlemenizi öneririm hem deforme etmez yüzeyi hemde kuruduktan sonra dalgalanmalar olmaz tavan köşelerini kötü diş fırçasıyla çok bastırmayarak temizliyebilirsiniz, kalorifer petkelerindeki tozları veya aralara derelere girmiş tozları yumuşak boya fırçasıyla temizliyebilirsiniz. Kaporta aksamında kesinlikle fırça kullanmayın kılcal çizikler oluşucaktır bunun yerine 15 dk daha yorulun sünger ile temizleyin lastiklerinizin parlak durmasını istiyorsanız arap sabunu , hafif mat durmasını istiyorsanız aracı yıkadıktan sonra mintak kullanabilirsiniz (kola,şekerli su su da işe yarar).
Aracın torpidosuna bilmediğiniz veya petrollerde satılan markaların parlatıcılarını sürmeyin torpido kaplaması hafif yumuşak bi madde olduğundan daha çatlamaması için torpidoyu besleyecek ürünler kullanın (sıcaklık soğukluk farkından ve yanlış ürün kullanımından çok sertleşen torpido çatlar )
Deri koltuklarınız için bizlerin kullandığı nemlendirici kremleri kullanabilirsiniz arabaya çok binmiyorsanız 2 günde 1 kez uygulayın derim çokmfaydasını görceksiniz özellikle yaza gireceğimiz bu aylarda sertleşen deri yumuşak tutacaktır aklıma geldikçe yazarım yine arkadaşlar biraz uzun oldu kusura bakmayın yanlışlarım olabilir düzeltirseniz sevinirimsmile
W00t turbo zipecThumbup1
16-04-2012, Saat:19:10
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] arac ici ses izelasyonu extra ikon09 3 8,806 06-12-2015, Saat:20:54
Son Yorum: ikon09
  [Soru] Araç bakımını kaç km öteleyebiliriz? rally2003 29 44,805 23-05-2014, Saat:19:16
Son Yorum: Nemesis
  Böyle araba yıkama gördünüzmü !! isoskeisos 7 8,348 12-05-2014, Saat:11:45
Son Yorum: mus67
  Sıfır araç kokusu Göksel35 4 5,789 16-02-2014, Saat:01:33
Son Yorum: mrboss
  ARAÇ BAKIMI HK.DA FAYDALI BİLGİLER isoskeisos 4 7,824 25-10-2012, Saat:14:59
Son Yorum: TURUNCU 16

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi