Anket YENİ MODUMUZU BEĞENDİNİZMİ..?
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
EVET
69.23%
9 69.23%
HAYIR
30.77%
4 30.77%
Toplam: 13 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
haytomemet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 335
Mesajlar: 18
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 01-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...

[Resim: 100th.jpg]
[Resim: 100um.jpg]
[Resim: 100vf.jpg]
[Resim: 100vw.jpg]
[Resim: 100w5.jpg]
[Resim: 100wj.jpg]
[Resim: 100xm.jpg]

BUDA GELENEKSEL MERSİN FORUM MEDİA MARKT TOPLANTIMIZ..

[Resim: 1014z.jpg]
[Resim: 1015t.jpg]
(Son Düzenleme: 09-12-2011, Saat:20:04, Düzenleyen: haytomemet.)
09-12-2011, Saat:19:20
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#2
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
Aracınızın ocak 2011 de sitemizde fotolarını yayınlamıştınız. Pek değişiklik yok gibi duruyor. Çok emek zaman ve para harcanmış çok güzel duruyor. Araçta coilover var değil mi? daha önce yayınlanan fotolaradan hatırladığım Müzik sistemi hala duruyor mu ?
Güle güle kullanın kupon bir araç olmuş.....

Aracınızın Sitemizde yayınladığınız diğer fotoları burada :

http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...o-148.html
(Son Düzenleme: 09-12-2011, Saat:19:44, Düzenleyen: isoskeisos.)
09-12-2011, Saat:19:38
www Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
güzel araç forumlarda arka bassların resmini görmeye alıştık artık bayağı meşhur olmuş biggrin
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
09-12-2011, Saat:19:41
Cevapla
haytomemet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 335
Mesajlar: 18
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 01-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
(09-12-2011, Saat:19:38)isoskeisos yazdı: Aracınızın ocak 2011 de sitemizde fotolarını yayınlamıştınız. Pek değişiklik yok gibi duruyor. Çok emek zaman ve para harcanmış çok güzel duruyor. Araçta coilover var değil mi? daha önce yayınlanan fotolaradan hatırladığım Müzik sistemi hala duruyor mu ?
Güle güle kullanın kupon bir araç olmuş.....

Aracınızın Sitemizde yayınladığınız diğer fotoları burada :

http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...o-148.html

EVET HALA DURUYOR....KULAKLARIMIZIN PASINI ALIYOR...YORUMLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER...DEĞİŞİKLİKLER ON KAPUT VE YAN AYNA ARKA PLAKA ÜSTÜ 3M KARBON KIRMIZI İLE KAPLAMA...
YAN ETEK MARŞPİYELE 3M GRİ KARBON KAPLAMASI UYGULANIP TAKILMASI......
TEŞEKKÜRLER..


(Son Düzenleme: 09-12-2011, Saat:20:06, Düzenleyen: haytomemet.)
09-12-2011, Saat:20:02
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#5
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
Bol emek ve bol para harcanmış, sonuç mükemmel güle güle kullanın kazasız günlere..
09-12-2011, Saat:20:03
www Cevapla
haytomemet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 335
Mesajlar: 18
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 01-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
(09-12-2011, Saat:19:41)maydoz yazdı: güzel araç forumlarda arka bassların resmini görmeye alıştık artık bayağı meşhur olmuş biggrin

teşekkür ederim kardeşim yorumların için...saygılar


(09-12-2011, Saat:20:03)BaSKaN yazdı: Bol emek ve bol para harcanmış, sonuç mükemmel güle güle kullanın kazasız günlere..

çok teşekkür ederim cümlemize kazası belasız inşallah..

(Son Düzenleme: 09-12-2011, Saat:20:08, Düzenleyen: haytomemet.)
09-12-2011, Saat:20:07
Cevapla
sincanlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 901
Mesajlar: 65
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 65
Kayıt Tarihi: 18-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
offfff çok canlı
09-12-2011, Saat:22:57
Cevapla
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#8
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
facebook tada sayfanızı takip ediyorum güzel aracınız var smile kazasız belasız sürüşler
10-12-2011, Saat:02:40
www Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#9
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
Araç güzel olmuş aklıma takılan bi soru var ön kaput 3m kırmızı karbon kaplanmış bunu ruhsata işlediniz mi muayenede bi sıkıntı yaşadınız mı ?
11-12-2011, Saat:16:24
Cevapla
haytomemet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 335
Mesajlar: 18
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 01-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: 33 AUL 66 -2011 YENİ MOD...
(11-12-2011, Saat:16:24)61AY161 yazdı: Araç güzel olmuş aklıma takılan bi soru var ön kaput 3m kırmızı karbon kaplanmış bunu ruhsata işlediniz mi muayenede bi sıkıntı yaşadınız mı ?

kaplama ile pek sorun yaşamadım ama yanlız düşüklüğü ile ilgili helezon sorunu oda benden oldu muayene eden çoçuk patinaj çekti diye boğazına sarıldım oda beni bıraktı...smile

(10-12-2011, Saat:02:40)machine_up yazdı: facebook tada sayfanızı takip ediyorum güzel aracınız var smile kazasız belasız sürüşler

çok teşekkür ederim ..smileyorumlarınız için allah cümlemize kaza bela vermesin en iyileri sizlerin olsun ....takibe devam...smile

(Son Düzenleme: 14-12-2011, Saat:22:53, Düzenleyen: Admin.)
14-12-2011, Saat:22:42
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Wink Yeni Oyuncağım Ahmet_27 7 7,491 26-10-2013, Saat:20:59
Son Yorum: TURUNCU 16
Wink ***CanLı Fİolar Yeni fotoLar Geldi\\\ can06 25 19,756 15-09-2013, Saat:14:06
Son Yorum: fiorino051
Lightbulb [Soru] Yeni Bir Heves ''Fiorino'' asm222 11 12,655 19-03-2013, Saat:13:01
Son Yorum: Rüzgar53
Wink qN 1585 fio huzurunuzda yeni fotolarıyla turbo-fio 7 8,829 31-01-2012, Saat:14:47
Son Yorum: turbo-fio
Wink •ิ. .•Ϋcƒ 70•ิ. .• yeNi ResimLeR... sincanlı 5 11,124 11-11-2011, Saat:19:44
Son Yorum: fiorino51

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi