Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KONTAK KİTLEME
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#11
Cvp: KONTAK KİTLEME

kontağı tamamen kapatıp tekrar açtığınızda anahtar marş konumuna kadar dönüyor fakat marş basmıyor sanırım..
bu durumda kontakta bir takılma yok demektir..
sanki akü bitmişde marş basmıyor durumu gibi ama sizin akü yeni ve birkaç dakika sonra sorunsuz çalışıyor..
bu halde aklıma immobilizer devre dışı kalmıyor ve marşa izin vermiyor durumu geliyor..
anahtarı kontağa soktuğunuzda anahtarın içindeki pilin çalıştırdığı chip şifreli bir sinyal gönderir ve immobilizer devre dışı kalır marşa basarsınız..bu pilde yahut temas noktalarında her ne kadar yeni bir araç olsada problem olabilir..
sorun çözüldüğünde bizide bilgilendirin lütfen aynı sorunu yaşayanlar varmış yazılanlara göre..
22-12-2011, Saat:12:53
Cevapla
ramsev_38 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2402
Mesajlar: 4
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 10-12-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
Cvp: KONTAK KİTLEME
Arkadaşlar kontagı acıyorum ısıklar yanıyorr tam mars alması ıcın son hamleyı yapacam donmuyor...Kapatıyorum acıyorum kontagı yıne aynı defalarca yapıyorum bunu hanı parmaklarım agrıyo o derece dondermeye calısıyorum...Dedıgım gıbı sureklı olan bı sorun degıl ama cok can sıkıcı ısıtmada da fazla kalmıyorum...sonunce basıyorum hanı benden kaynaklı bı sorun degıl yenı araba kullanıyor degılım yıllardır kullanıyorum ama boyle sorun gormemıstım ılk defa servısle gorusmelıyım sanırım sorunu ıletelım form da sorunlarımızı cozup bır bırımıze yardımcı olmak cok mukellem bı olay herkese cok tsk ederım..
22-12-2011, Saat:14:09
Cevapla
selahattin ata Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 54
Mesajlar: 62
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
Cvp: KONTAK KİTLEME
Birkaç defa aynı sorun bendede oldu .Çok sık olmadığı için üstüne düşmedim.
22-12-2011, Saat:15:51
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#14
Cvp: KONTAK KİTLEME
(22-12-2011, Saat:14:09)ramsev_38 yazdı: Arkadaşlar kontagı acıyorum ısıklar yanıyorr tam mars alması ıcın son hamleyı yapacam donmuyor...Kapatıyorum acıyorum kontagı yıne aynı defalarca yapıyorum bunu hanı parmaklarım agrıyo o derece dondermeye calısıyorum...Dedıgım gıbı sureklı olan bı sorun degıl ama cok can sıkıcı ısıtmada da fazla kalmıyorum...sonunce basıyorum hanı benden kaynaklı bı sorun degıl yenı araba kullanıyor degılım yıllardır kullanıyorum ama boyle sorun gormemıstım ılk defa servısle gorusmelıyım sanırım sorunu ıletelım form da sorunlarımızı cozup bır bırımıze yardımcı olmak cok mukellem bı olay herkese cok tsk ederım..

Yedek anahtarınızla deneyin bakalım aynı sorunları yasıyacakmısınız ...
22-12-2011, Saat:16:08
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#15
Cvp: KONTAK KİTLEME
olayı biliyorum .

kontağa anahtarı takıyorsun

sonra mar pozisyonuna getiriyorsun

sonra marş alması için 1 kademe daha ilerletiyorsun ama bu sırada ilerlemiyor anahtar değilmi smile

sorunun ne biliyormusun mar pozisyonuna getirirken mar pozisyonundan bi milim dahi ileri ittirirsen motora elektriği iletmez ama kontak araç çalışıyor gibi algılayıp anahtarın tamamen kapalı pozisyonuna dönmesini engellemek için kitliyor.(normalde kapatırken sorun çıkarmaz bu sistem ama ulan ben zaten çalışıyorum daha ne ileri ittiriyorsun diyor sana ama halbuki anahtar start pozisyonuna gelmedi bile mar pozisyonundaydı)

bunun tek çaresi var. mar pozisyonuna yavaşça getirmen. mardan 1 mm dahai ilerletirsen kontak araba çalışıyormuş gibi algılıyor (her mekanik zeki olucak değil ya bu mekanikte gerizekalı çıkmış fabrikadan biggrin)
(Son Düzenleme: 02-01-2012, Saat:09:59, Düzenleyen: Ozan Önal.)
02-01-2012, Saat:09:55
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] Kontak arızası okan6522 2 4,404 30-05-2018, Saat:03:38
Son Yorum: okan6522
  [Soru] kontak sorunu slyman 6 6,897 26-02-2016, Saat:02:37
Son Yorum: slyman
Exclamation [Acil] Fren kitleme sorunu.... serrko 9 12,328 05-06-2015, Saat:19:50
Son Yorum: serrko
  2014 Model Fiorinolarda Kontak Kapandıgında Teyp Açık Kalıyor ahmetse1 3 12,872 19-02-2014, Saat:14:39
Son Yorum: Levent SARI
  Sıfır Araçta Çözülemeyen Kontak sorunu zafer murat 10 11,860 04-04-2013, Saat:23:04
Son Yorum: orgfun

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi