(22-12-2011, Saat:21:29)maydoz yazdı: ali abi işlem hayırlı olsun ama açıkçası seni kıskandım
ben kaç aydır bagajımda çift tarafa led döşeli geziyorum kendi ellerimle yaptım bilirsiniz sol tarafta ışık yok ben solada yaptım döşemeleri söküp altından hat çektim ama bu kadar popüler olamadım 
Benim gibi ihtiyar vede sağlık problemleri olan bir insanın bu tür işlevleri hep dikkat çekmiş ve takdire şayan olmuştur, önceki Kartal aracımda,da enteresan şeyler yapmış bir çok arkadaşa ön ayak olmuştum,emin ol samini olanlardan bazıları abi sana gıpta ediyorum, neredeyse babamla yaşıtsın ama ruhun genç babam arabaya lpg,den başka bir şey koymaz derdiler

bu iş gönül işi aracını sever paranda varsa hele hele elindende bir şeyler geliyorsa durmanın bir mantığı yok,tabiki bu benim şahsi düşüncem kimse katılmak zorunda değil,kapıyı açınca ortalık bembeyaz beni karşılıyor ya son derece mutlu oluyorum,adam var farkında bile değil

neme lazıma hiç bir şey lazım değil misali....