Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
machine_up Çevrimdışı
200
Kırmızı Aslan
Üye
Uye No: 801
Mesajlar: 289
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 289
Kayıt Tarihi: 25-03-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#11
Cvp: Modifiye Başladı

Güzel olmuş Hayırlı olsun smile güle güle kullanın
22-12-2011, Saat:14:51
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#12
Cvp: Modifiye Başladı
(22-12-2011, Saat:14:51)machine_up yazdı: Güzel olmuş Hayırlı olsun smile güle güle kullanın

Teşekkür ederim,darısı dostların başına..
22-12-2011, Saat:14:54
www Cevapla
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#13
Cvp: Modifiye Başladı
el emeği olunca ayrı bir güzel oluyor, acaba 3 şeridin biri mavi olsa ışık mavi-beyaz karışık biraz daha güzel olur mu? smile
tabiki zevk meselesi.
22-12-2011, Saat:18:42
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#14
Cvp: Modifiye Başladı
(22-12-2011, Saat:18:42)omur yazdı: el emeği olunca ayrı bir güzel oluyor, acaba 3 şeridin biri mavi olsa ışık mavi-beyaz karışık biraz daha güzel olur mu? smile
tabiki zevk meselesi.

Ömür kardeşim; aynen buyurduğunuz gibi,aydınlatma tamamen zefk işidir,hani renkler ve zefkler tartışılmaz deriz ya işte ondan smile ben önceki aracımdada bu aydınlatma işleriyle uğraşmıştım, led olayı cidden bir başka teknoloji, daha az sarfiyat ve daha çok aydınlanma imkanı sağlıyor,henüz arka lambayı yapmadım şimdi sıra onda onuda yapınca aracın içerisinin nasıl bir hal alacağını inş hep birlikte göreceğiz...
22-12-2011, Saat:21:11
www Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#15
Cvp: Modifiye Başladı
ali abi işlem hayırlı olsun ama açıkçası seni kıskandım

ben kaç aydır bagajımda çift tarafa led döşeli geziyorum kendi ellerimle yaptım bilirsiniz sol tarafta ışık yok ben solada yaptım döşemeleri söküp altından hat çektim ama bu kadar popüler olamadım biggrin
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
22-12-2011, Saat:21:29
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#16
Cvp: Modifiye Başladı
(22-12-2011, Saat:21:29)maydoz yazdı: ali abi işlem hayırlı olsun ama açıkçası seni kıskandım

ben kaç aydır bagajımda çift tarafa led döşeli geziyorum kendi ellerimle yaptım bilirsiniz sol tarafta ışık yok ben solada yaptım döşemeleri söküp altından hat çektim ama bu kadar popüler olamadım biggrin

Benim gibi ihtiyar vede sağlık problemleri olan bir insanın bu tür işlevleri hep dikkat çekmiş ve takdire şayan olmuştur, önceki Kartal aracımda,da enteresan şeyler yapmış bir çok arkadaşa ön ayak olmuştum,emin ol samini olanlardan bazıları abi sana gıpta ediyorum, neredeyse babamla yaşıtsın ama ruhun genç babam arabaya lpg,den başka bir şey koymaz derdilersmile bu iş gönül işi aracını sever paranda varsa hele hele elindende bir şeyler geliyorsa durmanın bir mantığı yok,tabiki bu benim şahsi düşüncem kimse katılmak zorunda değil,kapıyı açınca ortalık bembeyaz beni karşılıyor ya son derece mutlu oluyorum,adam var farkında bile değil smile neme lazıma hiç bir şey lazım değil misali....
22-12-2011, Saat:21:38
www Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#17
Cvp: Modifiye Başladı
benimde başıma geliyo abi kimisi bagakı açıyo hiç umursamıyo kimisi açıyo ooo sen arabayla ilgileniyosun galiba diyo biggrin

buda benim aydınlatmam
http://www.fiorinofunclub.com/mybb/konu-...47#pid8647
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
22-12-2011, Saat:21:43
Cevapla
omur Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1003
Mesajlar: 97
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 97
Kayıt Tarihi: 04-05-2011


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#18
Cvp: Modifiye Başladı
arkadaşlar kendi becerisiyle birşeyler yapmanın verdiği zevk hiç bir şeyde yoktur bu yüzden sizi tebrik ediyorum. darısı başıma elimden biraz bişiler geliyo ama birazda korkuyorum bozarım diye inş. cesaret gelirde bişiler yaparım.
23-12-2011, Saat:12:01
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#19
Cvp: Modifiye Başladı
(23-12-2011, Saat:12:01)omur yazdı: arkadaşlar kendi becerisiyle birşeyler yapmanın verdiği zevk hiç bir şeyde yoktur bu yüzden sizi tebrik ediyorum. darısı başıma elimden biraz bişiler geliyo ama birazda korkuyorum bozarım diye inş. cesaret gelirde bişiler yaparım.

Ömür kardeşim korkma arkandayız,çek bi besmele sıva kolları başla 001_rolleyes
23-12-2011, Saat:15:46
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#20
Cvp: Modifiye Başladı
(21-12-2011, Saat:23:17)BaSKaN yazdı:
(21-12-2011, Saat:20:31)61AY161 yazdı: lehimleri başarılı buldum smile

İşi bilenin hali başka oluyor işte hemel anladın bak bravo 001_rolleyes
(21-12-2011, Saat:19:57)nakres_serkan yazdı: ali abi benim aracı ne zaman yollayım sana

biggrin Arabayı yollama Serkan zararlı çıkarsın,malum benim istediğim ve senin pedalda olan bir ürün var senden biggrin Lambayı sök yolla istersen.!
(21-12-2011, Saat:23:16)Admin yazdı: Elinize sağlık ışık olayı araçta havayı değiştiriyor. Tavsiye ederim.

Serkan hocam size katılıyorum, elimdeli led yetmedi led alıp arka tavan ve bağaj lambasınıda led yapacağım nasipse, aslında plaka lambalarınıda düşünüyorum fakat arıza lambası yakarsa kıl olurum? bakacaz bi icabına..




arıza lambası yanıyor ama araya fişli bi ampul takıp bagaj ıcıne gızledıgın zaman arıza lambası yanmıyor ben yaptım butun plaka tavan bagaj lambaları koltuk altı lambasına varana kadar hepsı beyaz ampul çok ta şahane oldu tavsıye ederım arkadasım
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
24-12-2011, Saat:01:28
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,995 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi