(12-01-2012, Saat:00:36)fiorino23 yazdı: Şanzıman arızası denildi ve yeni şanzıman takılacak.
Geçmiş olsun! Dedim ya bazı hataları kullanıcının çözmesi hiç olanaklı olmayabiliyor.
Aracınızın Fabrika hatası şanzıman yağı eksik konulmuş olabilir ve buna bağlı olarak kesin olmamakla birlikte gear box değişmesi gerekebilir. Şanzıman veya vites kutusu arızası conformatic lerin kronik hastalığı.Fakat bazı araçlarda da hiç olmuyor.Üretim kafilelerinde farklılık bu kadar derin olabilir mi? Örneğin CUBO ların aktarma organlarına ilişkin arıza istatistiği % 2,3 imiş.Oysa Bursa nın ki bunun neredeyse 7 katı.
Sonuç sizin vites kutusuda hırpalanmış ise sorun bir süre sonra yine karşınıza çıkacaktır.
İnşallah bizlerede böyle piyango vurmaz!
Tekrar geçmiş olsun diyerek...