Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comformatik Fiorino Otomatik Vites
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#81
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor

(10-01-2012, Saat:01:16)Nikkfurie yazdı: sanzimandan belli bir devre bagli ses gelmez aslinda,varsa bir sorun surekli gelebilir...
altta egzost isisini kasadan uzaklastiran koruma saclari var,egzost baglantilarida gevsek kalmis ise surekli ayni devirde ses uretebilir..iki sac birbirine surtuyor ise cizirti tabir edilen sesler duyulur ama burdan ne yazsak afaki..
duyarak yorumlamak en sagliklisi..

katılıyorum
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
10-01-2012, Saat:02:06
Cevapla
serkanakt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1930
Mesajlar: 5
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 24-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#82
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
(09-01-2012, Saat:23:53)fiorino23 yazdı: 2011 5930 km de comfortnatik fiorinomun şanzımanında 2000-2500 devir ler arasında cızırtı sesi geliyor sorun ne olabilir.

Merhabalar.. Bende de 2011 comfortmatic var. benimki de soğukta aynı cızırtıyı yapıyor.ben servisten sonuç alamadım.Eğer sonuç alınca paylaşırsan sevinirim.saygılar...
10-01-2012, Saat:17:20
Cevapla
maplin Çevrimdışı
200
Müdavim
Üye
Uye No: 2481
Mesajlar: 41
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 28-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#83
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
(09-01-2012, Saat:23:53)fiorino23 yazdı: 2011 5930 km de comfortnatik fiorinomun şanzımanında 2000-2500 devir ler arasında cızırtı sesi geliyor sorun ne olabilir.
Cızırtıdan ziyade vıcırtı olmasın.Biz soğukken duyulan bu vıcırtıyı şanzımana katkı koyarak kestik.

10-01-2012, Saat:18:35
Cevapla
serkanakt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1930
Mesajlar: 5
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 24-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#84
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
(10-01-2012, Saat:18:35)maplin yazdı:
(09-01-2012, Saat:23:53)fiorino23 yazdı: 2011 5930 km de comfortnatik fiorinomun şanzımanında 2000-2500 devir ler arasında cızırtı sesi geliyor sorun ne olabilir.
Cızırtıdan ziyade vıcırtı olmasın.Biz soğukken duyulan bu vıcırtıyı şanzımana katkı koyarak kestik.

merhaba.. katkı diyorsun. şanzıman yağımı eklettin yoksa başka bir katkı mı belirtirsen iyi olur.bizi de bilgilendirmiş olursun.iyi akşamlar...
10-01-2012, Saat:23:02
Cevapla
maplin Çevrimdışı
200
Müdavim
Üye
Uye No: 2481
Mesajlar: 41
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 28-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#85
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
(10-01-2012, Saat:23:02)serkanakt yazdı:
(10-01-2012, Saat:18:35)maplin yazdı:
(09-01-2012, Saat:23:53)fiorino23 yazdı: 2011 5930 km de comfortnatik fiorinomun şanzımanında 2000-2500 devir ler arasında cızırtı sesi geliyor sorun ne olabilir.
Cızırtıdan ziyade vıcırtı olmasın.Biz soğukken duyulan bu vıcırtıyı şanzımana katkı koyarak kestik.

merhaba.. katkı diyorsun. şanzıman yağımı eklettin yoksa başka bir katkı mı belirtirsen iyi olur.bizi de bilgilendirmiş olursun.iyi akşamlar...

Bilinir! Ancak reklam olmasın! Dubble Up vb.100CL kadar az tüplerde ticari sunum şekli benzerleri çok, Power Up, 777, 444 gibi özellikle biodagrabble olanlar, nano tekno çıktısı, bor katığı gibi vb...
Palyatif bulunulabilir.Fakat sarsıntı , vıcırtı gidiyor.
[Resim: avatar9827_4.gif]
Demişki Hoca Nasreddin Düşünce Damdan!,Getirin Bana Bir Düşeni Damdan
10-01-2012, Saat:23:26
Cevapla
fiorino23 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1493
Mesajlar: 7
Nereden: 23 Elazığ
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 14-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#86
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
Araç serviste iki gün oluyor.Vites kutusu söküldü.Bakalım sabah yeniden test sürüşüne çıkılıp bilgi verilecek.Sesin geliş yeri tam olarak sol ön teker tarafından bakalım yarın ne denilecek.Şimdiden ses yaparsa bu aracı 100 binlerde düşünemiyorum.
11-01-2012, Saat:00:09
Cevapla
maplin Çevrimdışı
200
Müdavim
Üye
Uye No: 2481
Mesajlar: 41
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 28-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#87
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
(11-01-2012, Saat:00:09)fiorino23 yazdı: Araç serviste iki gün oluyor.Vites kutusu söküldü.Bakalım sabah yeniden test sürüşüne çıkılıp bilgi verilecek.Sesin geliş yeri tam olarak sol ön teker tarafından bakalım yarın ne denilecek.Şimdiden ses yaparsa bu aracı 100 binlerde düşünemiyorum.
Bu soldan gelen tanımlama bizim bahsettiğimiz kaldı ki palyatif yaklaşımla katkı yağ çözümünden çok uzak bir olgu arkadaşım.Geçmiş olsun ancak sizin arabada gear box arızası var gibi bir üretim hatası olmalı bu öyle yağ katığı ile geçmez bazı dişliler var bu sesi onlar üretiyor olmalı şu sonsuz dişlilerden biri olabilir.Fakat sökülünce size söylerler neden vibrasyon ve salınım sesi ürediğini.Kıssa dan hisse her sürtünme sesi kozmetik yaklaşımlarla çözülmüyor demekki bazen cerrahi müdahale gerekebiliyor!
İşte tam da bu nedenle bu forumlarda sorun sahibi de, cevap verende olaya çok yaklaşımlı bakacak!
Aynen Nasreddin Hocanın dedlğl gibi yapıyoruz.Lakin bazen damdan düşmeler çakılma şeklinde de olabiliyor...

[Resim: avatar9827_4.gif]
Demişki Hoca Nasreddin Düşünce Damdan!,Getirin Bana Bir Düşeni Damdan
11-01-2012, Saat:00:47
Cevapla
fiorino23 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1493
Mesajlar: 7
Nereden: 23 Elazığ
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 14-07-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#88
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
Şanzıman arızası denildi ve yeni şanzıman takılacak.
12-01-2012, Saat:00:36
Cevapla
maplin Çevrimdışı
200
Müdavim
Üye
Uye No: 2481
Mesajlar: 41
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 28-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#89
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
(12-01-2012, Saat:00:36)fiorino23 yazdı: Şanzıman arızası denildi ve yeni şanzıman takılacak.
Geçmiş olsun! Dedim ya bazı hataları kullanıcının çözmesi hiç olanaklı olmayabiliyor.
Aracınızın Fabrika hatası şanzıman yağı eksik konulmuş olabilir ve buna bağlı olarak kesin olmamakla birlikte gear box değişmesi gerekebilir. Şanzıman veya vites kutusu arızası conformatic lerin kronik hastalığı.Fakat bazı araçlarda da hiç olmuyor.Üretim kafilelerinde farklılık bu kadar derin olabilir mi? Örneğin CUBO ların aktarma organlarına ilişkin arıza istatistiği % 2,3 imiş.Oysa Bursa nın ki bunun neredeyse 7 katı.
Sonuç sizin vites kutusuda hırpalanmış ise sorun bir süre sonra yine karşınıza çıkacaktır.
İnşallah bizlerede böyle piyango vurmaz!
Tekrar geçmiş olsun diyerek...

[Resim: avatar9827_4.gif]
Demişki Hoca Nasreddin Düşünce Damdan!,Getirin Bana Bir Düşeni Damdan
(Son Düzenleme: 12-01-2012, Saat:05:29, Düzenleyen: maplin.)
12-01-2012, Saat:05:00
Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#90
Cvp: comformatik fiorino şanzımandan cızırtı sesi geliyor
(12-01-2012, Saat:05:00)maplin yazdı: CUBO ların aktarma organlarına ilişkin arıza istatistiği % 2,3 imiş.Oysa Bursa nın ki bunun neredeyse 7 katı.


CUBO nerede üretiliyor ?.. Bursa ?..

12-01-2012, Saat:12:40
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  otomatik fiorino trekking95 19 33,132 18-06-2023, Saat:16:47
Son Yorum: Borac
Rainbow [Soru] Otomatik vites memnuniyetiniz nedir? emkylı 34 49,093 30-03-2021, Saat:00:35
Son Yorum: Gokselarda
  Otomatik vites ışıklarda 2. viteste kalkış ve yokuş aşağı vitesi boşa atma sorunu eneshaluk 2 5,790 26-01-2021, Saat:14:30
Son Yorum: eneshaluk
Information [Soru] Otomatik Vites Bakımı ? kale4037 15 27,594 28-07-2017, Saat:15:39
Son Yorum: fatih_16
  [Acil] 1.3 75ps otomatik Sorun Umutcanozcan 0 6,220 13-03-2017, Saat:19:35
Son Yorum: Umutcanozcan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi