Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Modifiye Devam Ediyor.!
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#41
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!

(10-03-2012, Saat:20:30)Admin yazdı: Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19 Thumbup1

bagajdaki temizleme malzemelerinden belli olmuyormu biggrin
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
10-03-2012, Saat:20:33
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#42
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(10-03-2012, Saat:20:30)Admin yazdı: Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19 Thumbup1

Serkan hocam size katılıyorum, gençlik var heves var enerji var para,da oldumu durmak yok yola devam oluyorsmile

Bu arada bu ihtiyarda ufak ufak bişeyler yapıyor, hakkımı yemeyin smile mesela bir dost çıktı bana yan basamak hediye ettide takmadımmı smile
(10-03-2012, Saat:20:33)maydoz yazdı:
(10-03-2012, Saat:20:30)Admin yazdı: Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19 Thumbup1

bagajdaki temizleme malzemelerinden belli olmuyormu biggrin

Onur çok şanslı,dua etsinki Ankarada kazara ist olsaydı yandıydı biggrinbiggrinbiggrin
(Son Düzenleme: 10-03-2012, Saat:20:35, Düzenleyen: BaSKaN.)
10-03-2012, Saat:20:34
www Cevapla
Admin Çevrimdışı
200
Site K.
*******
Administrators
Uye No: 1
Mesajlar: 1,423
Nereden: 51 Niğde
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,423
Kayıt Tarihi: 21-11-2010


Teşekkür Puanı: 16
Rep Ver:
#43
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(10-03-2012, Saat:18:19)ONURBATAN19 yazdı:
(09-03-2012, Saat:22:33)BaSKaN yazdı: Arkadaşlar Bugün Fırsatını Buldum Sanayiye Gittim, Sevdiğim Bir Dostumdan Hediye Gelen Arka Tampon Korumayı ve çok önceden almış olduğum plakalıklarımı taktım...

[Resim: fotoraf0065c.jpg][Resim: fotoraf0066r.jpg][Resim: fotoraf0067.jpg][Resim: fotoraf0068x.jpg][Resim: fotoraf0069u.jpg]

Ayrıca Sağ ve sol aynalardaki ölü noktalardan kurtulmak için bu aynalardan yapıştırdım.
[Resim: fotoraf0070q.jpg]

oooo cok begendım alı dedıgın kadar varmıs valla kazasız belasız bınmeyı nasıp etsın allahm ınsallah agbı

(10-03-2012, Saat:20:30)Admin yazdı: Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19

Arabasını çok sevenler ya sanayide ya da fiorinofunclub da Thumbup1

Hayırlı olsun wink
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.
10-03-2012, Saat:20:37
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#44
Cvp: Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(10-03-2012, Saat:20:34)BaSKaN yazdı:
(10-03-2012, Saat:20:30)Admin yazdı: Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19 Thumbup1

Serkan hocam size katılıyorum, gençlik var heves var enerji var para,da oldumu durmak yok yola devam oluyorsmile

Bu arada bu ihtiyarda ufak ufak bişeyler yapıyor, hakkımı yemeyin smile mesela bir dost çıktı bana yan basamak hediye ettide takmadımmı smile
(10-03-2012, Saat:20:33)maydoz yazdı:
(10-03-2012, Saat:20:30)Admin yazdı: Arabasını içimizde en çok seven ONURBATAN19 Thumbup1

bagajdaki temizleme malzemelerinden belli olmuyormu biggrin

Onur çok şanslı,dua etsinki Ankarada kazara ist olsaydı yandıydı biggrinbiggrinbiggrin

Yok.. yok...!! Admin kardeşim yanılıyor doğrusu !!! Bence arabasını en çok seven Ali Bey kardeşimiz... Bu kadar yokluğa rağmen NATO yardımı ile olsa da aracına gözü gibi bakıyor.. Demekki varlığı olsa daha neler yapacak ... Hele bekleyen projelerini de gözardı etmeyelim Hakkını da yemeyelim....
10-03-2012, Saat:20:38
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#45
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
İsmail abim bir tanesiniz smile cidden nato yardımı valla yalanda değil, abi şaka bir yanada arkaya tampon koruma taktım ya? Şimdi bunu yanlara da koruma takarak kombine etmek farz oldu haksızmıyım abim? Bir hayır sahibi çıkacaktır illaki smile elinde olupta kendisi kullanmayan biggrin

Mesaj gitmiştir sanırım.? biggrin
10-03-2012, Saat:20:44
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#46
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(10-03-2012, Saat:20:44)BaSKaN yazdı: İsmail abim bir tanesiniz smile cidden nato yardımı valla yalanda değil, abi şaka bir yanada arkaya tampon koruma taktım ya? Şimdi bunu yanlara da koruma takarak kombine etmek farz oldu haksızmıyım abim? Bir hayır sahibi çıkacaktır illaki smile elinde olupta kendisi kullanmayan biggrin

Mesaj gitmiştir sanırım.? biggrin

Evet haklısın.winkwinkwink

[Resim: insallah.jpg]

10-03-2012, Saat:21:04
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#47
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Abim devleti bekliyorum, anladınız sanırım? confused
10-03-2012, Saat:23:48
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#48
Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
Anlamaz olurmuyum !! Allah devletimize zeval vermesin. Aminsmilesmile
Seninde emekliliğe pek bişey kalmadı. öyle değil mi?
11-03-2012, Saat:00:19
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#49
Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(11-03-2012, Saat:00:19)isoskeisos yazdı: Anlamaz olurmuyum !! Allah devletimize zeval vermesin. Aminsmilesmile
Seninde emekliliğe pek bişey kalmadı. öyle değil mi?

Müracatı yaptım abim
11-03-2012, Saat:00:21
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#50
Cvp: Cvp: Cvp: Modifiye Devam Ediyor.!
(11-03-2012, Saat:00:21)BaSKaN yazdı:
(11-03-2012, Saat:00:19)isoskeisos yazdı: Anlamaz olurmuyum !! Allah devletimize zeval vermesin. Aminsmilesmile
Seninde emekliliğe pek bişey kalmadı. öyle değil mi?

Müracatı yaptım abim

Hayırlısı olsun ali Bey; Sağlıkla ailenizle birlikte emekliliğin keyfini çıkarmanızı dilerim..
(Son Düzenleme: 11-03-2012, Saat:00:46, Düzenleyen: isoskeisos.)
11-03-2012, Saat:00:45
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  aksesuar modifiye için bilgi paylaşımı dogukan0032 22 15,459 17-08-2013, Saat:21:46
Son Yorum: dogukan0032
  [Yeni] fiorino led ve jant modifiye fyg50 15 17,995 14-03-2013, Saat:16:54
Son Yorum: ByGrbz07

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi